„Locuri trasate, concesionate și cu număr de telefon permanent pe parbriz!”

Despre această propunere, buzoienii.ro a scris, la sugestia unui cititor, încă din septembrie 2022:


Acum, după mai bine de un an, propunerea a revenit în actualitate.

Spusă de mai mulți și mai tare. E vorba de buzoienii care obișnuiau să-și lase mașinile peste noapte pe Bd. Unirii.

1) Nu se poate!

Reporterul buzoienii.ro a cules, în ultimele zile, mai multe opinii împotriva propunerii:

„Nu se poate. Vă dați seama, se vor găsi în fiecare dimineață 20-30 de buzoieni care să nu-și mute dimineața la 07.00 mașina de pe Bd. Unirii. Cei de la Urbis ar putea ridica, 4-5 să zicem, dar nu 20! Poliția Rutieră nu va accepta niciodată această propunere”

„Discuția pe acest subiect nu mai are rost. Ați văzut, mașinile au fost mutate. S-au găsit locuri, n-a fost o așa mare problemă”

„E foarte bine cum e acum, fără mașini parcate, chiar și pe timpul nopții. Asta e normalitatea. Bd. Unirii arată acum ca un adevărat bulevard”

2) Ba se poate!

Dacă opiniile de genul celor de mai sus au fost exprimate în general de buzoieni care nu locuiesc pe Unirii Sud, cei rămași fără loc de parcare sunt de altă părere și insistă cu propunerea.

„Ba se poate! Da, vor fi la început unii care vor uita să-și mute mașina la 07.00. Dar în două săptămâni, dau scris, după ce se vor da amenzile alea de cinci milioane nu va mai uita nimeni. Haideți să facem un experiment de două săptămâni! N-avem nimic de pierdut”

Experimentul ar presupune ca mașinile să fie parcate în intervalul 19.00 – 07.00 paralel cu bordura, nu în spic

„Se poate face parcare peste noapte și în alt fel. Locuri trasate și concesionate cum sunt cele din spatele blocurilor. Toată lumea ar fi de acord. Cu număr de telefon permanent pe parbriz, obligatoriu. Nu s-a trezit unul ? Îl trezește imediat, la 07.00, poliția locală”, e altă propunere.

Ce-ar zice Toma și Poliția Rutieră ?

Criticat în aceste zile (de cei afectați din Unirii Sud), totuși primarul Toma – în mai multe declarații date la televiziunile locale de-a lungul timpului – a susținut că nu-i împotriva parcării la bordură!

„Eu aș fi de acord să se parcheze acolo. Nu în spic, ca acum, ci paralel cu bordura”

Așa a zis primarul, care a recunoscut însă că „Poliția Rutieră a cerut două benzi de circulat, în afara benzii speciale”.

Poate că, în prima ședință de anul viitor a Comisiei de Siguranță Rutieră propunerea „parcare la bordură între 19.00 și 07.00” va fi luată (din nou) în discuție.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „„Locuri trasate, concesionate și cu număr de telefon permanent pe parbriz!”

  • Alt zaharel. Pentru cine mai poate inghiti. Problema ramane. Daca vedem doar ca au disparut masinile si nu intelegem si ca unii cauta si 30-35 minute un loc de parcare pe Arinului, Viitorului, Stejarului, Ciucurete, Insula, Patriei, Independentei, astfel crescand si poluarea, si timpul pierdut pentru a ajunge in diverse locuri, disconfortul, sicanele cu cei de la case ca nu mai au cum lasa tomberoanele la bordura pentru a fi ridicate, scazand practic doar calitatea vietii si nimic altceva, da, atunci „este frumos”. Util, deocamdata, nu. In plus, sa ajungi in centru din bariera Ploiesti intr-un timp rexonabil este inca o problema.

    Răspunde
  • …sunt mulți care vor zice : nu mai pornește mașina!….nu mai am baterie!…s-a stricat!… ș.a.m.d. !….mai poți lua amendă atunci?….

    Răspunde
  • Oamenii lucreaza si in ture. Ce faci cu masina de la ora 14 sau 15.30 sau chiar 16.30 pana la 18.30-19.00, cand nici macar magazinele si bancile de pe Unirii nu isi incheie programul, asadar alte masini oprite in zona. Probabil ca treptat afacerile astea vor disparea, nemaiexistand posibilitatea de a opri in zona. Si sa nu amintiti de locurile din spatele blocurilor. Veniti ziua sa vedeti ca sunt pline ochi, ca se parcheaza chiar si la intrarile de bloc, la mustata, intre stalpisorii montati. Chiar nu vedeti ca nu este in regula asa ?

    Răspunde
  • Nu trebuie nici o parcare! Mulți din cei care parcau nu erau din zona! Alții erau samsari care parcau 4-5 mașini! Plus așa ziși comercianți care își lăsau dubele și ei locuiau in alta parte! Cu noi romanii nu merge cu vorba buna! Încă nu suntem destul de Civilizați sa ne pese de ceilalți! Nu avem empatie! Totul e superficial! Ne place la alții dar când e vorba sa aplicam și la noi nu mai e bine!

    Răspunde
    • Știe bengalezul cu precizie !

      Pune-ți la punct ortografia, pensionar plictisit !

      Răspunde
  • Iar vine românul cu fofârlica. Să deschidem noi ușa , ca pe urmă începem să împingem ușor – ușor …. Ca începe 07.05 , pe urmă 07. 30 ca banca, ca tura , ca școala , ca instituția . Sau, cum zicea antevorbitorul , ca s-a stricat bateria , volanul , amortizorul …. Brasoavele de rigoare . Și uite așa vor ajunge mașinile să fie parcate până la 12.00. De asemenea parerea mea este , văzând mulțimea mașinilor parcate în Unirii Sud în miezul zilei , ca acele mașini nu sunt necesare vieții de zi cu zi. Confort da , necesitate mai puțin. Iar în ceea ce privește faptul ca magazinele de pe bulevard își vor pierde clienții , nimic, din ceea ce am văzut în alte orașe unde nu se parchează pe bulevardul principal, nu-mi spune ca așa ceva se va întâmpla. Nu te duci pe Unirii să cumperi ceva cu porbagajul . Nemulțumiti care dau din colț ca să găsescă cele mai puerile argumente să justifice parcarea automobilului pe Unirii tot vor fi.

    Răspunde
  • De ce există pe lume indivizi care știu mai bine ce au alții nevoie? Nu din realitate însă, ci din impresii, din ce văd la tv, pe internet și de restul încercări nereușite de raționamente de tipul ”joc de șah” cu zarurile de la table.
    Traficul nu s-a fluidizat, e nevoie de revenire la configurații vechi (în centru). Autobuzele au nevoie de fel de fel de artificii pentru a putea funcționa (străzi în unghi de 120 grade, stații peste tot). Toate afacerile care funcționează pe Unirii, peste 400 în total, sigur toți vor fi încântați de reducerea accesului și reducerea doar la cel pietonal. Străzile adicente sunt sufocate de oameni (și mașini).
    Până când tommyvboy nu prezintă o situație clară cu numărul de mașini înmatriculate în municipiu, și câte dintre ele sunt per familie, aruncatul cetățeanului la marginea orașului la mama dracului este rodul neglijenței în serviciu a cuiva. În rest, să ne prezinte public ce management a gândit el, cu cifrele în mână, când a decis că orașul nu trebuie să-și facă singur Unirii, din fonduri proprii și așa cum e nevoia orașului de a aplicat la fonduri europene? Poate îl ajută Văsîi cu răspunsurile?!?
    Romanii au cucerit lumea (și nu au fost cuceriți), pentru că drumuri și deplasare, acces, viteză, cu grijă de cetățeni. Noi, îndărăt, la dat la pedală, și poate că și circulatul cu număr par și impar ar fi o soluție dragă edilului, stârnește amintiri plăcute unora. Potrivit lui tommyboy (judecând ce a făcut până acum), România nu are nevoie de autostrăzi, să ia dracului trenul! Triste vremuri!

    Răspunde
  • O idee proasta si atat…
    Capitol inchis, b-dul Unirii ramane doar pentru circulatie . Parcarea in spatele blocurilor si pe strazile invecinate. Atat este disponibil , doar nu vom darama blocuri si case ca sa facem loc de parcare pentru locatarii de pe Unirii pentru simplul fapt ca isi doresc ei asta. Vrei mai multe conditii? Intreaba-te daca le meriti.Muncesti mai mult, te muti la casa si ai 5 locuri de parcare, pe merit, pe munca grea – nu pe scandal si circ. Dar romanul nostru de la bloc prefera sa munceasca pentru a cumpara 2-3 masini si locuieste in 60 m2, ca asta este pentru el idealul in viata, sa il vada vecinii ce bine o duce el cand iese afara din cutia de chibrituri. Nu mai merge asa fratica.

    Răspunde
    • Relax, nea Dane, nu te inflama că mai ai multa pensie de mâncat, din buzunarele noastre !

      Buzoienii, cum lesne se observă de vreo câțiva anișori, au început să fugă din cutiile de chibrituri și-și construiesc 2 x 60mp prin împrejurimi. În curând veți rămâne „decât” alde matale, asistații care nu aveți nevoie de autoturisme că doar va plimbați cu autobuzul, pe banii noștri, până la cooperativa din alt cartier unde ați auzit că-i kilu’ de ceapa cu 50 de bani mai ieftin !

      „Decât” să fiți mai atenți și mai civilizați, că tot o invocati atât de mult fără să aveți habar, in mod evident, ce inseamănă, sa nu mai traversați ca oile (Cătălin®) pe unde va taie capu’ sa nu ne ploconim și cu vreun dosar penal pentru omor din culpa din cauza la alde matale care după ce oprește autobuzul pe mijlocul străzii va-mprastiati ca potârnichile către toate punctele cardinale, mai ales prin spatele autobuzului.

      Răspunde
    • O idee proastă,nu se poate ,se vor găsii mereu unii care vor lăsa mașinile după ora 7 dimineața….

      Răspunde
  • Sper sa nu cedeze primarul la aceasta tiganeala !!!

    Răspunde
  • Sper ca toti astia care mancati rahat FARA SA LOCUITI pe Unirii, bagatori in seama neafectati, sa treceti prin aceeasi situatie, sa vad cum apreciati atunci civilizatia impusa. Si NU, NU toata lumea are 2-3-4 masini per familie, sau dube sau ce mai visati voi. Majoritatea celor afectati sunt oameni normali si responsabili cu o masina, si tot nu au loc de parcare. Va doresc sa aveti parte de ce avem si noi, altfel nu veti intelege ca nu va intereseaza.

    Răspunde
  • Bulevardul Unirii a fost receptionat?
    Cate benzi de circulatie sunt, pentru autoturisme, pe Unirii Sud?
    Judecand dupa marcaje (sau mai bine zis lipsa marcajelor) exista O BANDA pentru autoturisme si o banda, separata, pentru autobuze si autospeciale.

    Răspunde
  • Pe Unirii nu este voie că este neregulamentar dar în spatele blocurilor oare este regulamentar sau doar am băgat mizeria sub preș?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.