Mai rămâne doar o bandă spre Ploiești

Veste proastă pentru șoferi.

La ieșirea din orașul Buzău spre Ploiești va mai rămâne o singură bandă pentru circulația rutieră.


Drumarii au anunțat azi începerea lucrărilor pentru transformarea segmentului dintre Pasarela Nehoiu și Hanul lui Țintă în drum 2+1.


Vor rămâne două benzi înspre oraș și o singură bandă spre ieșire, cu parapeți despărțitori din beton (New Jersey). Viteza va fi limitată la doar 60 km/h.

Prin această transformare, drumarii speră că se va reduce numărul accidentelor grave, cu pătrunderi pe contrasens. Există însă și urmări negative.

Trei consecințe negative

1) Trafic îngreunat la ieșirea din oraș (cel puțin până când va fi gata centura Buzăului A7 la care lucrează turcii de la Nurol). Risc crescut de ambuteiaje până înspre Calea Eroilor și chiar Bd. Unirii.

2) Risc pentru șoferii neatenți de a lovi parapetele despărțitor. Au existat accidente mortale cu mașini înfipte în prima placă de beton

3) În caz de viscol, parapetele de beton favorizează formarea de troiene. Îndepărtarea zăpezii e îngreunată, trebuie blocat complet traficul.

Soluția ideală, dorită/cerută de șoferi, era lărgirea carosabilului cu un metru pe fiecare parte pentru a se circula curat pe două benzi pe sens. Era loc suficient, întrucât pe marginea drumului e câmp.

loading...

25 de comentarii la „Mai rămâne doar o bandă spre Ploiești

  • Circul frecvent pe această rută Buzău – Ploiești. Nu înțeleg ce împiedică transformarea acostamentului lărgit în bandă de circulație și adăugarea unui acostament conform cu normele unui drum național. În plus, s-ar putea construi o bandă directă pe direcția spre Ploiești la rondul de la han, așa cum este la rondul nou creat la nord de Câmpina pe DN1 (vizibil pe google maps). Poate nu ar fi rău ca acest rond de la han să fie mutat mai aproape de Buzău, pentru a putea asigura ieșirea din rond cu două benzi spre Ploiești, necesare pentru o distanță. S-au făcut atâtea expropieri din care nu s-a realizat mare brânză. Pentru o asemnea lucrare nu trebuie o suprafață foarte mare, chiar și luând în considerare spațiul adiacent necesar pentru lucrări.

    Răspunde
  • Nasol. Si daca se defecteaza un camion sau se blocheaza banda din alte motive…

    Răspunde
    • Corect! Daca nu ar fi fost parapetul pe care vor sa-l puna, situatia avea solutie. Acum, se face fara cap! Are dreptate George mai sus, solutia optima ar fi fost sa se mai asfalteze o mica portiune si toata lumea era fericita. Sa-mi fie cu iertare, dar parapetii astia sunt o prostie fara seaman. Fac mai mult rau decat bine. Nu se poate ca de fiecare data cand un cretin face accident, sa impuna tuturor niste masuri stupide. In curand vom circula pe strazi (cu o singura banda pe sens) ciuruite ca dupa razboi, dar cu parapeti noi pe mijloc.

      Răspunde
      • Bă, voi chiar a ți înnebunit , cum adică,,veste proasta pt șoferi ” mai curând veste proasta pt aia cu coasa pt k în al 12 lea ceas ne am deșteptat și noi și punem pret pe viata . Dc pt a salva zeci de vieți vinovate sau mai puțin nevinovate v om sta câteva minute în plus în trafic între giratoriu și hanul lu’ Țintă nicio probl. VIAȚA ARE PRIORITATE !!!!

        Răspunde
  • Logica elementara, dar la care nu putem sa speram cand e vorba de oricare institutie a Statului, spune ca faci 2 benzi de iesire din oras, tocmai pentru a nu risca aglomerarea orasului – mai ales ca discutam si despre traficul venit de pe Centura – , si o singura banda de intrare, ca nu e deranj mare daca se face coada in camp, mai ales ca dupa finalizarea autostrazii se vor reduce valorile de trafic.
    Se aude si la marii ingineri de la compania de drumuri si gropi?

    Răspunde
    • Măriți benzile de circulație. În loc sa fluitizati circulația voi o îngreunați.

      Răspunde
  • Cea mai proasta solutie! Mai ales pentru anii urmatorii ani, pana la realizarea sectorului 3 din autostrada! O sa fie o nebunie!
    Ganditi-va ca tot traficul dinspre Moldova spre Bucuresti, care se va intensifica si datorita autostrazii, va trebui inghesuit pe o banda intre pasarela si rond!
    Doamne ajuta!
    Intre timp, insa, DRDP Buzau, se va muta in sediu nou, in buricul targului, binemeritat, dupa marile realizari din ultimii 30 de ani!
    Cum poti construi, pe un teren cu mare valoare urbana, un sediu al unei institutii ce are prea putin de-a face cu cetateanul. Adica, practic, cetateanul va avea interzis in acel perimetru. In loc sa fie ceva de interes pentru locuitorii orasului (parc, muzeu, teatru, cinema, piscina, judecatorie, sau pur si simplu, parcare, carciuma, orice altceva care sa deserveasca direct nevoile buzoienilor, etc.).
    Pentru fantezia asta sunt bani!
    Pentru a largi o bucata de 3 km de sosea cu 2 m, nu-s, de 30 de ani nu sunt! Intre timp mor oameni! Intre timp fostii si actualii ministri de la transporturi si mult prea inaltii functionari de la drdp au devenit din simpli mardeiasi, bogatasi, curati ca lacrima!
    Oare noi n-om avea nici o vina?

    Răspunde
    • Daaa. Cine sa auda. Inainte oamenii lucrau grupati la fabrici si uzine. Aveau putere, acum….. 0

      Răspunde
    • pai drdp buzau a fost infiintata prin ordin politic … numiri politice + calificari la locul de munca … odata ce buzoienii au infiltrat aparatul central a fost schimbata configuratia puterii .. daca acum ceva timp erau majoritari giurgiuveni acum a trebuit sa apara si vaca de muls pentru buzoieni … si .. tada .. a fost infiintata directia regionala de drumuri si poduri buzau … directorul astepta de ceva vreme sa capate bucatica lui asa ca a dat concurs pentru postul rezervat .. samd …

      Răspunde
  • Solutia corecta ar fi fost 2 benzi pe sens plus parapet despartitor. Domnii de la drumuri poate ar trebui sa faca si ceva util pentru societate, daca tot le da Neagu pe moca ditamai terenul in buricul targului. Apropo, terenul respectiv ar fi trebuit dat medicilor care chiar salveaza vieti.

    Răspunde
  • Tereaca mereu ai crezut că sunt două benzi pe sens.
    Veste proasta pentru prosti, era doar o banda, daca se asfalta inca o banda, alta e vorba dar intre o banda clara fara pericole și o banda și jumătate în care se înfig idiotii mai bine așa. Cocalarii să facă gălăgie să mai bage mâna patronii lor de la instituții în buzunarul cu bani furați să asfalteze două benzi. Toți tembelii cu tăticul bogat, angajați pe pile și șpăgi la stat, pupincuristi de plăcere sau cu plată de la partid și defecti din fabrică o să fie nemulțumiți

    Răspunde
  • Injurati-i pe dealde aia cu Seat care se cred piloti. Stati asa sa ii vedeti pe motociclisti, baicări si alte coate-goale cum cad ca popicele, ca nu o sa le ajunga o banda. Respekt 4 baicărshi.

    Răspunde
  • Înjurați i pe cei de la drumuri. Nu ii interesează viețile oamenilor, dacă erau în vest erau bătuți pe stradă cu bolovani, aici mor oamenii, nu din vina lor ci e omor calificat. Măriți, bă, la două benzi ca e ilegal să puneți separator la o bandă, lățiți la două, mai tăiați din furăciunile din țara asta și băgați aici!

    Răspunde
  • Mai bine o desfiintati, inchideti-o dracu de tot ! Transformati-o in pista de biciclete, nepriceputilor !

    Răspunde
  • Ca de obicei preocuparea angajatului la stat este sa se prefaca ca face ceva, sa se acopere cu hartii si asa mai departe, nu sa rezolve problema cetatenilor in folosul acestora…

    Răspunde
  • Te crucești, ce de incompetenți au ajuns în instituții care pot lua decizii în acest sens. Peste tot în lume se caută descongestionarea traficului. La noi, nu! Ce era așa greu să lărgească la două benzi, până la hanul lui Țintă ? Fătălăii care merg pe banda 2 pe Transilvaniei sau șoseaua Brăilei, sar în sus de bucurie la auzul acestor vești. Eu nu știu de ce n-o închideți de tot, ca să scăpați de-o grijă. Din cauza câtorva nulități de conducători auto, vor suferi mii de șoferi.

    Răspunde
  • Iti este lehamite sa mai comentezi aberatiile pe care le pun in practica tot felul de habarnisti angajati pe salarii de bugetari. O sa revenim la soselele de acum multi ani, degeaba ne spunem oful toti cei care trecem zilnic pe acolo. Puneti niste popice de la don primar in zona respectiva unde exista pericol de accidente, nu renuntati la o banda de circulatie pt ca se va gatui traficul. Atat pt moment si cand va apare si autostrada mai vedem ca oricum de destepti in trafic nu o sa scapam niciodata. Stam cu drobul de sare deasupra capului si schimbam circulatia ca un destept a facut un accident. De ce trebuie sa suportam aceste mizerii ca unul s a crezut „tatic” in ale soferitului ?

    Răspunde
  • De această dată sunt de acord întrutotul cu domnul reporter.Au ales soluția cea mai proastă și cea mai ieftina. Culmea, pe sensul opus se astupau șanțurile de lângă acostament ,cred că se știu cu musca pe căciulă în cauza unor accidente.

    Răspunde
  • Din pacate doar la noi se intampla asa ceva. moare un inconstient si luăm cea mai proasta decizie care va afecta milioane de oameni pentru 2 ani. Mariti, domnilor, carosabilul! Ca nu suntem in munti. exista teren suficient. Hai noroc

    Răspunde
  • puteau folosi elemente de separatie ca in afumati. (sufa metalica ancorata)

    Răspunde
  • varianta cea mai decenta ar fi fost largirea la 2 benzi pe sens pana in giratoriu. investitia se justifica tinand cont ca valorile de trafic vor creste pana se va construit in integralitate autostrada.

    2 benzi pe sens si pentru centura vest-nord pana la iesirea spre maracineni ar fi fost o alta investitie utila.

    mai intrebati pe la drdp buzau

    Răspunde
  • O idee de toata jena. Este clar ca cea mai buna decizie ar fi fost largirea acelui acostament si transformarea lui intr-o banda in toata regula, mai ales ca exista destul spatiu. Hai sa admitem ca nu este posibila solutia, din varii motive. Cum naiba sa gandesti ca este ok sa lasi o banda de iesire si doua de intrare??? Si asta in conditiile in care pe sensul spre Ploiesti ai pe dreapta un dealer si service auto si o benzinarie. Unde vor iesi acei soferi? Intr-o sosea unde se va circula bara la bara si se vor putea incadra doar la mila altor soferi. Cred cu tarie ca vor exista ambuteiaje si evenimente rutiere, care vor duce la reconfigurarea acelui tronson la o solutie care trebuia abordata de prima data, repsectiv doua benzi pentru iesire si una pentru intrare, pentru ca de largire, nici nu mai incape vorba dupa ce vor aduce bolovanii din mijloc.

    Răspunde
    • Facem un drum pe lângă canal, pe camp pana la han

      Răspunde
  • Comentariile noastre sunt pertinente, dar cine le citeste. Bine ar fi ca acest drum sa l parcurga Don Primarele si alde Scriosteanu ,in fiecare zi a saptamani . E tardiv odata ce au montat jumatate din distanta cu separatoare. Asa o sa moara soseaua asta . Nu se va mai schimba nimic odata terminata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.