Muncitorii de la Strabag au mai luat din ele
Au mai rămas doar diblurile în asfalt (vezi foto mai jos):
Muncitorii de la Strabag au venit ieri, au desfiletat șuruburile și au aruncat separatoarele de plastic într-un camion:
Explicația oferită de muncitori e că – în caz de accident/blocaj în trafic – șoferii vor putea accesa banda alăturată (fără a călca pe separatoarele de plastic și a le fisura).
Explicația are logică, dar – evident – se pune întrebarea de ce le-au montat eronat ? Iar găurile făcute în asfalt, pe timpul iernii (îngheț-dezgheț), nu vor contribui la fisurarea prematură a covorului asfaltic ?
Unii șoferi afirmă că separatoarele scoase de pe Unirii le-au înlocuit pe cele stricate pe Aleea Industriilor.
Azi a început și realizarea marcajelor pe carosabil:
… explicația e că asta se numește țicneală!… asfaltul găurit acum o ploaie cu gheață și se rezolvă!….
Made by Toma
Nu de aia le-au scos. Mint. Dacă era așa nu le puneau de la început. Le au scos ca in gauroaiele respective sa între apa, apa sa înghețe și asfaltul sa crape fără a fi nimeni de vina, asfaltul fiind conform . In felul asta in 3 ani, Unirii trebuie asfaltata din nou pe banii primăriei și nu din garanție. Adevarul e întotdeauna mai simplu decât vrăjelile servite. Ca aia cu calmatoarele care tipa ca se strica mașina de la ele. Eu unul și sunt șofer, nu am văzut și nu am auzit de mașini stricate de bumpere. Adevarul ca ii zdrumica pe grăsani la matze sau se gândesc ca pierd benzina prin frânare sau dementilor chiar le place sa o calce cu suta la ora pe trecerea de pietoni. Adrenalina nebunilor. Una peste alta de ce au dat mii de găuri in asfalt fără sa fie nevoie?!
Firmă cu idei trăsnite. Fac de capul lor toate prostiile. În proiect e clar că accidentele și defecțiunile sunt strict interzise ca și parcarea. Ne jucăm?
Astazi la trecerea de pietoni de la Mc pietonii au asteptat 12 minute culoarea verde,daca nu erai mai sprinten mai stateai o tura ca se face repede rosu.Toma a primit numai cuvinte de „lauda”din partea celor care cu sacose atarnate de maini de la piata au asteptat mult si bine inverzirea semafoarelor.
Așa ar fi trebuit să arate șoseaua de centură Dl. Primar! In oraș trebuie parcări pentru oameni!
Stilul Buzău ! Îl patentãm!
Pentru un parandarat corect facem tot ce se poate sa se strice mai repede asfaltul, ca deh poate vine tot Strabag pe alți bani sa rezolve problema.
Noi muncim, nu gândim!
Am văzut că se schimbă tuia, mai nou. Pe vremuri se schimbau panseluțe.
Explicatia este logica – un proiect , facut de un proiectant amator ( care nu este din Buzau ) , cu o gramada de erori tehnice , corectate din mers, dupa Legea Intii a Ingineriei : ” Daca poti lega cu sirma, e pacat sa pui surub ”
Un proiect care in faza initiala , aprobata de UE si publicat pe SEAP avea 683 de locuri de parcare si care a fost modificat ” pe genunchi ” dupa ce s-a facut licitatia si s-a desemnat executantul …..
Ca asa a vrut EL
nu conteaza de unde e proiectantul … iar chestia cu ‘amator’ ar fi trebuit sesizata de ‘specialistii’ administratiei ( pan si primarul parca e inginer) …. prea multi amatori prin functiile de conducere
În zona industriala au pus tuia sau brazi pe mijloc care îți reduc din vizibilitate la trecerile de pietoni.
Asa-i in ultimii cativa ani, gasim prin oras muncitori pe care-i intrebam ce fac.
In afara de problemele mentionate, ma intreb ce se intampla daca un bemveu musca cu roata din spate un astfel de separator un pic inghetat. Unii au doar o mana, pentru telefon.
In rest, toate bune si frumoase. Felicitari politiei locale pentru vigilenta, nimeni nu misca. Credeam ca a disparut deja, nu am vazut picior in ultimii 3 ani. Asa tati, ordine si disciplina, sa nu creada lumea ca orasul e unul nelegiuit.
Text spus formal de 2 ori cu mâna pe Carte:
Jur să respect Constituţia şi legile ţării şi să fac, cu bună-credinţă, tot ceea ce stă în puterile şi priceperea mea pentru binele locuitorilor comunei/oraşului/municipiului/judeţului. . . Aşa să îmi ajute Dumnezeu!
Formalități constituționale….