NEVINOVATĂ. A murit la doar 21 de ani


Complet nevinovată. Fata asta frumoasă, din Buzău, a murit azi, înainte de prânz, după un ghinion teribil.

Andreea Bianca era pasageră în mașina (Renault Clio) unei prietene (tot de 21 de ani) care rula dinspre orașul Buzău către Focșani.

Mașina fetelor, de pe banda doi, a fost izbită deodată din lateral de un Opel cu numere de Italia (șoferiță, 55 ani, Rm. Sărat) care a virat brusc stânga de pe banda întâi.

Ce ghinion, mașina fetelor s-a oprit /proptit violent de marginea betonată a șanțului (vezi foto mai jos):

Accidentul s-a prudus la ieșire din Rm. Sărat spre Focșani, pe o porțiune de linie dreaptă în dreptul unei firme de dezmembrări auto

Cel mai probabil, Andreea Bianca s-a izbit puternic cu capul de parbriz și cu toracele de bordul mașinii.

Fata a murit pe loc, ambulanțierii n-au putut face nimic!

Ce ghinion, dacă autoturismul ar fi virat un metru-doi mai la stânga (era poarta de intrare la dezmembrări) sau mai la dreapta (șanțul nu mai avea margine de beton) accidentul n-ar mai fi fost atât de grav!

Andreea Bianca mergea la Focșani în interes de serviciu. Lucra în distribuție la o companie din industria tutunului.

Absolvise Liceul Grigore Moisil din Broșteni.

Pagina sa de facebook AICI e plină acum de mesaje ale prietenilor cărora nu le vine să creadă o așa nenorocire.

A fost al treilea accident mortal – cu buzoieni victime – din ultimele patru zile! de pe șoselele Buzăului.

Cam mult, nu ?

Citește și:

loading...

7 comentarii la „NEVINOVATĂ. A murit la doar 21 de ani

  • Gata Tereacă, oprește-te cu astfel de știri. Insistă la autorități să facă totuși ceva îmbunătățiri carosabilului, drumurilor.
    Dumnezeu să te ierte Bianca!!!
    Sincere condoleanțe și putere familiei…

    Răspunde
  • Cel mai simplu, dacă viața oamenilor e mai importantă decât orgoliul unor putori, e sa se desființeze acostamentul. Se scoate de tot asfaltul sau se pun șicane din 200 in 200 de m astfel încât poate fi folosit in continuare ca și acostament. Se reduce nr de morți și accidentați la mai putin de un sfert. Dacă contează. Dacă e mai important ca vreun avorton sa ajungă cu 2 minute mai devreme la București nu o sa se scoată asfaltul de pe acostament, nu o sa se facă 4 benzi, nici 6 pt ca moartea unora e mai putin importanta decât graba lor. Asta e România.

    Răspunde
    • Și eu m-am întrebat asta.
      Așa, ca idee.

      Offtopic.
      Pe dig chiar nu se poate asfalta?
      Am trecut astăzi și cineva a apus pământ în gropi. A lăsat și o movilă de 1 metru înălțime în mijlocul drumului.
      Aș dori să nu aud povestea că primăria a dorit dar nu sunt de acord cei de la ape că am văzut că au fost de acord cu balastierele din mijlocul râului!

      Răspunde
  • Nu exista ghinion intr-o astfel de accident, Exista multe alte cauze.
    Faptul ca in articol exista referiri la Banda 1, respectiv 2, inseamna ca oamenii mor nu din ghinion sau din vina autoritatilor, ci din propria lor greseala sau din cea a apropiatilor care conduc masinile in care se afla.
    E85 este un drum adaptiv. Daca te tii batos, faci accident. Si daca imi spuneti ca trecerea de la 2 benzi si acostament la 3 benzi, va aduc aminte de accidentul de la Sinesti de acum ceva timp cand au murit 4 oameni nevinovati.
    Inapoi la oile noastre, sa imi spuna si mie la ce viteza trebuie sa fii ca sa nu ai nicio viteza de reactie pe carosabil uscat.
    Nu exista ghinion, spuneam.

    Răspunde
  • Cand lucrezi in industria tutunului nu prea poti fi numit nevinovat

    Răspunde
  • Nu chiar nevinovata.
    Au ales sa nu poarte centurile de siguranta si sa bage dispozitive sa pacaleasca masina sa nu bipaie in timpul mersului.
    Daca purta centura nu mai pupa bordul si parbrizul si ar fi fost o banala tamponare.
    Dar cand ai orgoliul prea mare ca sa porti centura de siguranta pe un drum de mare viteza…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.