„Nu-i adevărat”. Mâine, decizie importantă în privința reparării podului!

Reclamație la adresa firmei care executa lucrarea de reparare a podului de la Mărăcineni.

„Am trecut în această dimineață pe la 08.45 pe pod. Am mers încet ca să văd ce se lucrează acolo. În mod surprinzător n-am văzut pe toată lungimea podului decât un singur lucrător. Tăia cu flexul niște balustrade. Nu mi-a venit să cred. Eu m-aș fi așteptat să văd acolo o sută de muncitori, activitate intensă. Acum întreb și eu: la ce s-au grăbit să închidă podul și să sufere mii de oameni zilnic, dacă ei n-au chef sau nu știu exact ce trebuie să facă ?”, ne-a declarat un cititor – important om de afaceri din Buzău.

Inginerul buzoian Vasile Ionașcu, reprezentantul firmei Freyrom – specializată în construcția de poduri și pasaje – contrazice opinia de mai sus.

„Nu-i așa sunt mai mulți. Unii lucrează la parapetul metalic, alții la grindă, unii la stâlpi, mai e și un buldoexcavator. Deja asfaltul de pe pod a fost frezat”.

Se cârpește sau se dă jos ?

Pe de altă parte mâine la pod se va ține o ședință importantă.

„Va trebui să se ia o decizie în privința lucrării care se va face. Vor fi și reprezentanți ai CNAIR, și proiectantul, și cel care a efectuat expertiza și a decis că e nevoie de intervenție urgentă. Trebuie să se ia o decizie în privința plăcii care susține calea de rulare. Fie se repară fiecare gaură apărută și se toarnă apoi o placă suplimentară de 7 centimetri grosime, fie se dă jos vechea placă, se pune armătură și se toarnă o nouă placă de la zero”, ne-a precizat ing. Vasile Ionașcu.

Prima variantă ar fi mai rapidă, a doua mai de durată. În zilele următoare se va lua decizia.

Apoi ar urma ca lucrările să se desfășoara în trei schimburi, așa cum cere și prefectul Carmen Ichim, pentru ca podul să fie terminat mai repede.

Citește și articolul: A parcat în buza intersecției. „Stau aici de la șapte și un sfert”. CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

5 comentarii la „„Nu-i adevărat”. Mâine, decizie importantă în privința reparării podului!

  • În orice țară civilizată în contextul dat, se lucrează zi și noapte ,tocmai pentru ca cetățeanul să nu aibă mult de suferit!

    Răspunde
  • Da, sunt mai multi muncitori: unul lucreaza si 3-4 se uita, vreo 2 se feresc de buldoexcavator si tot asa !
    La fel si la lucrarile din B.Ploiesti ->poate daca ar trece primarul Toma de 3-4 ori pe zi pe acolo ar munci toti cei prezenti …

    Răspunde
  • In cat timp s ar fi reparat podul in Ungaria??? In cat timp s ar fi asfaltat Aleea Eroilor in Austria? In cat timp ar fi gata 300 m de trotuar? Suntem praf ! Praful care ti se lipeste de fata cand bate vantul!

    Răspunde
  • Nu știu ce anume ar trebui făcut ca podul ăsta cu o istorie atât de zbuciumată să fie într-un final reparat ,nu sunt de meserie ,dar știu că lucrările să se facă cu un mare simț de răspundere ,în așa fel încât să nu se mai întâmple ce s-a întâmplat și data trecută și acum cu această construcție atât de importantă pentru circulația din România .și muncitorii să-și merite banii pe care îi primesc .

    Răspunde
  • Cineva a remarcat bine .De ce au iluminat podul ,și au oprit circulația ,degeaba,dacă nimeni nu are chef de muncă .Știu că sunt 1000 de răspunsuri ,fiecare o să dea vina pe fiecare ,dar un lucru e clar .Nu se lucrează .Cine o să plătească muncitorii pentru zilele astea ? Și pentru ce ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.