„Nu se mai deschide nimic!” vs „Pe 2 decembrie începem pre-recepția”
E polemică între șoferi în privința lotului trei al autostrăzii Buzău – Focșani.
E lotul cel mai important, Rm. Sărat – Focșani, cel care va da valoare celor două segmente deschise deja și care va face să se circule legat pe 80 de km de la Focșani până la Buzău.

„Gata! Nu se mai deschide nimic anul ăsta”
Asta e părerea unora dintre șoferi care susțin că au și argumente:
1) Va trece campania electorală și presiunea politicienilor (n.r. pe 8 decembrie va fi turul 2 al prezidențialelor). Așa că lotul 3 va fi lăsat pentru la primăvară
2) Nu mai e timp de altă inaugurare. E mai mult de lucru decât pe lotul 2 (inaugurat miercuri), iar timpul mai redus. Pe 22 decembrie e ultima zi de lucru la UMB în acest an
3) Vine iarna, iar zilele în care se va putea lucra (în acest an) vor fi tot mai puține
„Am convenit cu constructorul ca pe 2 decembrie să începem pre-recepția, astfel încât pe 20 decembrie, înainte de Crăciun să lansăm în circulație și lotul 3”, a anunțat azi Sorin Robu, șeful Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Buzău (pres. DRDP).

Un argument în favoarea deschiderii L3 din acest an e că UMB va putea concentra pe acest lot mult mai mulți muncitori și utilaje, după ce a finalizat loturile 2 (Buzău – Rm. Sărat) și 4 (cocoașa de la Focșani).
Rămâne să vedem înainte de Crăciun care a fost grupul care a avut dreptate: cel al pesimiștilor sau cel al optimiștilor.
O polemică similară e în desfășurare și pe cele două loturi aflate în fază finală de execuție de la Ploiești la Buzău.
Citește și:
Pingback:„Nu se mai deschide nimic!” vs „Pe 2 decembrie începem pre-recepția” – Buzoienii.ro - Buzău Expres
bla bla bla.vorbe.
Daca nu se deschide tot lotul pana la Focsani, tronsonul inaugurat acum e complet inutil. Am fost ieri cu ceva treaba pana la Focsani, desi traseul l-am facut pe podul de la V.PASII, WAZE-ul nu ma baga pe autostrada nou deschisa. Am realizat apoi ca pe autostrada, drumul meu se lungise cu cel putin 10 minute in plus. Probabil din acest motiv abia daca am numarat pe sensul opus 20 de autoturisme pe aceasta ruta.
Bucatile astea de autostrada n-au nicio valoare pana nu se finalizeaza intreaga autostrada de la Ploiesti pana cel putin la Bacau. Nu va pendula nimeni cand pe 11 km, cand pe 30 km sau 5 km de autostrada cu E85. Ne pacalim singuri in actuala configuratie a A7.
Dacă nu se deschideau aceste segmente era și mai rău pentru că veneau mulți cu formula bătătorită „autostradă muzeu”.
Cu riscul de a mi lua „hate” deschiderea A7 pentru cetateanul orasului Buzau nu poate aduce decat un singur avantaj, asta numai in cazul in care se da in folosintatot A7, decongestionarea traficului de pe centura ocolitoare si din oras. Restul traficului Buzau – Bucuresti si retur, Buzau -Rm Sarat si retur va fi tot pe batranul E85.
Practic, accepti ca se pune accent pe vorbe spuse si impresii create. Sa ne gandim la care spital de nebuni era acum Dorinel, daca punea botul la toate formulele batatorite pe care i le-au adresat unii si altii de-a lungul timpului!
.
.
.
.
.
.
V-ati gandit? Ei bine, aia e diferenta dintre oameni si OAMENI.
Dacă stăm să ne luăm după toți „analiștii” amatori care își dau cu părerea în diverse medii, dar mai ales pe FB… Așa e când românul nu are ce face și are timp berechet. Inventează tot felul de ipoteze, ca să arate lumii cât de cunoscător este el. Și nu numai în astfel de subiecte de genul construcțiilor de autostrăzi, ci și în multe altele… Aproape că nu este problemă la care să nu ne pricepem. Totuși, dacă știm să căutăm, găsim și în mediul online multe informații precise și reale, pe baza cărora ne putem face o idee, cât de cât despre evoluția sau finalizarea unor astfel de lucrări. Sunt o serie de vloguri postate pe YT din partea unora cu oarece experiență în astfel de filmări, foarte realiste, care ne pot ține la curent cu evoluția lucrărilor pe toate sectoarele autostrăzii mult promise. Sunt și autorități care, când și când, dar mai mult în preajma finalizării, postează filmări de la fața locului. Și nu în ultimul rând, presa online relatează destul de corect desfășurarea evenimentelor premergătoare finalizării și chiar și a inaugurării loturilor ce urmează a fi date în exploatare. Având în vedere faptul că lucrările de pe loturile A7 Buzău-Focșani au debutat aproape concomitent este foarte posibil ca și finalizarea acestora să aibă loc la intervale de timp destul de apropiate, dar trebuie ținut cont și de complexitatea lucrărilor de pe fiecare sector în parte. Să nu uităm totuși că au fost devansate termenele de finalizare la aproape toate aceste loturi. Pe celălalt sector, Ploiești-Buzău, mai exact Dumbrava-Stâlpu, lucrurile stau puțin mai diferit și da, putem vorbi de întârzieri, în unele cazuri, dar cu șanse mari să fie date în circulație în acest an și nu neapărat în scop electoral. Nu ar fi de crezut că după aceste alegeri constructorii or să o lase mai moale cu treaba, iar dacă or să o facă, sunt de luat în calcul alți factori, în special iarna care se apropie cu problemele generate de anotimpul rece, în general. Să ne vedem la vară totuși, „zburdând” pe autostradă, de la Ploiești, sau de ce nu, București și tocmai până dincolo de Focșani!
Treaba e simpla. Useri de pe forumul peundemerg, in frunte cu EL INSUSI Ionutz, vor sa evite umilinta pe care si-au construit-o meticulos. Fiindca scopul Lor principal in viata e sa dovedeasca ca EI au dreptate, Ei stiu, Ei au spus etc au marit miza cu fiecare dovada ca totusi UMB livreaza, ba inca rapid, ceva folositor oamenilor. I-a luat cu totul valul, acum nu le mai ramane decat sa gaseasca tot felul de argumente ca sa le lase senzatia ca nu sunt pierzatori, ca din orgoliul Lor mai ramane o farama, ca mai sunt relevanti in discutia despre infrastructura. Uite asa, treptat, incepe cearta cu Universul. De aici pana la verdicte transante, decretari, edicte nu a mai fost decat un pas. E si o componenta politica deloc de neglijat. Desi oamenii voteaza pe alte criterii, Ei au o idee fixa ca astia care taie panglici o sa le ia Lor sunca din fasole la alegeri. Asa ca incep tot felul de scenarii, asocieri din care oamenii cu scaun la cap inteleg ca Ei ar fi cei mai fericiti daca nu se fac autostrazi intr-un ritm mai bun decat ce am avut pana acum. Asa se intampla cu cei care o iau mereu personal, EI, EI, EI. In realitate bunul simt, moderatia inving si oamenii sunt satisfacuti si incurajati cand vad UMB care lucreaza eficient cu multe clase peste ce e standard in Romania in toate domeniile. Desigur ca nu perfect. Asta fiind o alta naratiune slaba din punct de vedere comunicational, al persuasiunii ,anume ca Universul cu care se cearta EI considera UMB Sfant. Repeta asta ca sa-si stabileasca un dusman imaginar.
In final avem meciul Egocentrism versus Autostrada pe care oamenii sunt multumiti ca merg.
Istericul ciurea nu mai are mult pana la balamuc. Si-a pastrat peforum o mana de vizionari…care ca si el urasc o parte a politrucilor si acum plang de mila muncitorilor ca acest segment sa nu se termine, ba ca vremea ba ca asfaltul. Pe pagina asociatiei istericale sunt numai articole care incep cu Nimic…anul asta…care echivaleaza in mintea lui cu…infrangerea ciumei rosii in alegeri si inaltarea LUI. Din pacate singurul infrant e el si asociatia de 2 bani si 3 istericale. Omu n-ar putea sa aibe grija de o firma cu 3 angajati pentru ca i-ar lua la bataie sau l-ar parasi aia cu fixismele lui, dar e expert in critica si le stie pe toate. Ciurea, esti un nimeni guraliv,fa si tu ceva util in viata in afara de clabuci la coltul gurii de dimineata pana seara!
„Eu știu că Umbrărescu mă urăște cu pasiune. Dar tind să cred (nu sunt sigur) că ura față de mine e mai mică decât dragostea de bani. Merită oare efortul doar să își bată joc de uzură (milioane, 10 ani garanție!) și de oamenii săi (ținut aiurea în frig după ce au lucrat atât de mult tot anul) și să nu aibă nicio garanție că va termina?”(IONUT,Monarch,22.11.2024).
Nu se putea ca Umbrarescu sa isi vada de afaceri linistit,sa il pasioneze fotbalul,femeile,Moto GP,filatelia sau pescuitul.El sigur il uraste pe Domnul Ciurea Ionut.Si isi conduce firma in functie de ura asta.SI Soarele are o parere despre Domnul Ciurea,are luni in care apare mai rar,e ocupat cu parerile despre Domn.
Cam de aici polemica din titlu cu prima parte bazata pe asemenea viziune despre viata,a altora.
vedem cand o fi viscol si ninsoare si se blocheaza E85 pe la comisoaia din cauza parapetilor mediani…
Amuzant cum se fiecare cauta sa se laude cu tronsoane inaugurate total inutile, mai ales pentru buzoieni.
Singurele tronsoane utile pentru buzoieni erau cele ce fac legatura cu orasul si care nu sunt gata si nu vor fi gata probabil pana nu se face toata autostrada. Pana atunci ei se bat sa se laude ca inaugureaza autostrazi ce unesc campuri si pe care mai mult pierzi timpul si combustibilul sa ajungi la ele, ca legaturi cu orasul nu exista si pana nu exista asta iesi mai avantajos sa folosesti E85.
Oricum daca te uiti pe traseul autostrazii chiar si finalizata total pentru buzoieni nu va fi mare avantaj nici daca vor sa se duca la Ploiesti dar mai ales daca vor sa se duca la Bucuresti, vor ajunge sa aiba timp mai bun daca folosesc E85 si nu autostrada.
Toată lumea își dă cu părerea, bla, bla, bla….
Hai să o fac și eu. După părerea mea singurul beneficiu al deschiderii tronsonului Buzău-Râmnicu Sărat este că au unde să se antreneze conducătorii auto în șofatul pe autostradă.