O veste bună și una proastă. Vezi AICI noutățile
Există o veste bună și una proastă despre extinderea Trans Bus înspre Spătaru – Costești – Gherăseni (o linie) și înspre Ulmeni (altă linie).
Vestea bună e că „hârțogăria” e aproape gata. Luni va fi Adunarea Generală a asociației care operează Trans Bus în care se va lua act de înființarea noilor linii. Astfel – din februarie – noile trasee ar urma să devină funcționale!
Vestea proastă, anunțată aseară de C-tin Toma e că Primăria Buzău nu mai are bani pentru a subvenționa traseele rurale:
„Despre Costești, Gherăseni și Ulmeni pot spune că liniile se vor înființa dacă aceste comune vor fi de acord să suporte subvenția. Noi, Primăria Buzău n-o mai putem face. Am solicitat ajutorul și implicarea Consiliului Județean, m-am întâlnit cu domnul Neagu, i-am explicat, o să vedem zilele următoare ce se poate face”
Pe de altă parte există opinii că noul traseu Buzău – Calea București (Șoseaua Spătarului) – Spătaru – Costești – Gherăseni ar urma să fie profitabil – astfel că nu ar fi nevoie de subvenție.
Citește și:
Deja Primăriile plătesc către Adi Buzău o taxa, care nimeni nu știe de ce, și pe ce se duc acești bani.
De ce au eliminat din trasee Privații, daca știau că aici se va ajunge?, Nu pot face față situației, sa o desființeze daca nu pot gestiona cum Trebuie Societatea T.bus.
Câți bani plătește Primăria Buzău lunar către Transbus ?Este profitabilă ?
Se lauda Dl. Primar daca îmi amintesc încă din 2017-2018 că Societatea sta foarte bine financiar, că totul va fi bine, vom avea chiar Metropola .
La aceste întrebări sa ne răspundă Adi Buzău, CLM, și DL. Toma.
Multumesc
Nu i-a eliminat nimeni pe privații de pe cursele rurale. Ei pot funcționa bine-merci în continuare.
ba baieti voi va auziti ce screti ? cica ” Noul traseu va avea avantajul că va prea lua călători și de pe Calea București (Șoseaua Spătarului) – zonă care se dezvoltă economic în ritm accelerat” unde dreaqu e accelerarea ??? ca a aparut un magazin ???!!!! Dezvoltare inseamna fabrici si uzine, plusvaloare, vanzari, export daca se poate etc …
Da privatii pot functiona” bine merci”,DAR FARA SUBVENTII CA TRANSBUZ…….