Primar Buzău: „El e specialistul care a pus semafoarele de la Episcopie și Marghiloman!”

Azi, la 10.00, în fața Palatului Comunal a avut loc recepția proiectului cu bicicletele municipale.

Primarul Toma l-a dus în fața presei locale, pentru a da explicațiile tehnice, pe reprezentantul firmei din București (Urban Scope) care a implementat proiectul.


Pe finalul conferinței de presă despre biciclete, jurnalistul de la Campus TV l-a întrebat pe primar, suplimentar, cum e cu semafoarele din rondul de la Episcopie și de pe str. Marghiloman.

C-tin Toma: „Am văzut că lumea mă înjură pe mine. Deși n-am nicio vină. Nu eu am decis să se pună semafoarele, nu sunt specialist. Uitați, tot domnul Radu Dragomir e consultantul tehnic și la proiectul de management de trafic. E aici, puteți vorbi direct cu dânsul, el e specialistul!”


Radu Dragomir, Chief Executive Oficcer – Urban Scope Romania: „Da, noi am decis așa! Și la Episcopie și pe Marghiloman. Le cer buzoienilor să aibă răbdare până la finalul acestui an. Deocamdată, sistemul inteligent de trafic nu e pus în funcțiune. Nu avem încă realizat nici Dispeceratul de Monitorizare a Traficului, încă se lucrează la amenajarea acestuia.


Radu Dragomir, Chief Executive Oficcer – Urban Scope Romania: „Abia atunci când senzorii de trafic care sunt montați în asfalt vor transmite informațiile la calculatorul din Dispecerat se vor putea lua măsurile de fluidizare. Iar legat de semafoarele de pe Marghiloman, șoferii trebuie să țină cont că acest proiect vizează și siguranța în trafic, adică a pietonilor, care vor fi mult mai bine protejați, cu semafoare, decât înainte”.


Citește și:

loading...

42 de comentarii la „Primar Buzău: „El e specialistul care a pus semafoarele de la Episcopie și Marghiloman!”

  • I-aș ura eu aici ceva lui si la tot neamu lui. Nu pot scrie aici, ca nici 5% din ce vreau sa scriu nu ar trece de cenzura. Si pentru alea de la rond, si pentru alea de pe Al. Marghiloman.
    Si tu, Toma, de ce faci pe nevinovatu, cine i-a adus? Nu tu te laudai cu sisteme inteligente de semafoare si minuni? Acum, cand s-a spart buboiu, arunci pe pripasii aia?

    Răspunde
  • „Lumea mă înjură degeaba pe mine” – dar nu dl. Toma a semnat contractul cu specialiștii respectivi? Sau a uitat?

    Răspunde
    • Păi avea domnul Toma habar acum doi ani cand a semnat ce aveau ăia de gând să facă ?

      Răspunde
      • ,,,,, dar are habar dl Toma că cel mai eficient este rondul?
        Sunt studii, să lase apucăturile de imagine,,, să pună mâna să citească, să fie exemplu pentru noi!
        Mulțumesc!

        Răspunde
      • Contractul acela are niște anexe,proiecte,proiecții,schite,hărți etc. în care se specifică în mod clar ce se va face, nu este așa o foaie de hârtie!Dacă nu le are este și mai grav!Un simplu contract de abonament telefonic are vreo 6 file!Nu fiți penibil domnule Tereacă, pretindeți a fi inginer, ca și domnul Toma!

        Răspunde
        • Exact. Contractul de proiectare s-a semnat in baza unei licitatii.
          Licitatia s-a facut in baza a unor caiete de SARCINI !
          In acele CAIETE DE SARCINI sint trecute CERINTELE BENEFICIARULUI !
          Iar BENEFICIARUL a CERUT SEMAFOARE . MULTE SEMAFOARE . Si traficul transportului in comun pe benzile din centru!
          Nici PROIECTANTUL , nici UE si nici Mama Omida nu a cerut asa ceva ci NEBEFICIARUL INSUSI !
          Cum se spune , ” dupa chipul si asemanarea lui ” , asa cum Dumnezeu l-a creat pe Om.

          Lasa minciunile Toma , ca-ti creste nasul!

          Răspunde
          • Beneficiarul nu a cerut semafoare multe și nici transport in comun pe benzile de pe centru. Beneficiarul a aplicat la un sistem de management al traficului. Cum se face acesta, nu a hotărât Primăria Buzău, ci specialiștii rezultați în urma licitațiilor de proiectare/execuție. Primăria Buzău nu are asemenea specialiști.

            Răspunde
      • Ceea ce spuneti este tare amuzant, dle Tereaca!

        Răspunde
    • Ceea ce se întâmplă în buzău cu semafoarele nu există în cele mai mari orașe,,,,e haos total în buzău,,,, demisia la toți ce se ocupă de semafoare

      Răspunde
  • Gata, s-a găsit și aici „acarul păun”! Întâi ieșim în față, prezentăm proiecte,proiecții, machete,plătim site-uri,presă și tot ce mișcă să le susțină ( totul din bani publici) apoi când se dovedește că totul este o mare tâmpenie și niște bani aruncați, o dăm pe ” specialiști „!

    Răspunde
  • Spuneți-i deșteptului de la firma cu semafoarele ca pe Marghiloman sunt semafoare și treceri de pieton din 50 în 50 de metri ceea ce nu cred ca e normal , plus stații de autobuz înaintea semaforului în care se blochează trecerea autovehiculelor când autobuzul oprește în stația respectivă . Să circule și el la oră de vârf pe traseul respectiv să vadă cum este sa oprești din 50 în 50 de metri . Dacă senzorii de trafic nu sunt montați , de ce au dat drumul la semafoare ???? Puneți-le in funcțiune când totul este gata și nu mai faceți experiențe pe noi pentru că nu suntem cobai. Totul se plătește la vot .

    Răspunde
  • Cea mai mare bătaie de joc pe bani publici!!!! Un circ cu semafoare din 300m în 300 m ,nici în țările bananiere nu vezi. Cât mai durează prostia!!! Chiar vreți orașul numai al vostru!? Cu parcările la fel, unii și-au plătit câte 3 locuri ,iar daca eu nu am mașină nu am voie sa am loc de parcare pentru copii care vin in vizita,rude din străinătate,că nu suntem orfani și nici călugări. Abia așteptam alegerile ,dacă nu cumva or veni anticipate!?

    Răspunde
  • „Păi avea domnul Toma habar acum doi ani cand a semnat ce aveau ăia de gând să facă ?”
    Comentariul asta face toti banii…
    Deci primarul semneaza si nu stie pentru ce a semnat…
    Sa mai intrebam de eficienta cheltuirii banului public?

    Răspunde
  • E ca-n bancul cu vaca la târg.
    – E de vânzare?
    – Nu, că nu dă lapte, e sterpă și șchioapă.
    – Și de ce ai mai adus-o la târg?
    – Ca s-o fac de rușine.

    Răspunde
  • Las și eu o înjurătură aici sa mai multe atât pt Toma, cât și pt specialiștii lui. Să vă stea semafoarele în gât sau, și mai bine, să le folosiți când vă faceți rondul!

    Răspunde
  • „Păi avea domnul Toma habar acum doi ani cand a semnat ce aveau ăia de gând să facă ?
    Corect! Sau mai exact „gura păcătosului adevăr grăiește”!
    Semnăm „ca primarul” fără să avem habar ce semnăm! Așa se face și la recepție!
    Dacă erau bani privați la mijloc, primăria era demult falimentară cu cineva în frunte care ” habar nu avea acum doi ani cand a semnat ce aveau ăia de gând să facă”!

    Răspunde
  • Păi pentru firma asta cu semafoarele, ” Trei Păduchi SRL”, acest proiect a fost mană cerească, au pus semafoare unde au vrut și au putut, că doar plata s-a făcut la nr de bucăți. Ăsta se pricepe la semaforizare, ca mine la astronomie subacvatică. Cunoaștem toți, „specialiștii” din România, iar Toma face pe nevinovați, deși au lucrat mână în mână.

    Răspunde
  • MODEL PENTRU PROGRAME OPERAȚIONALE ÎN
    TEMEIUL OBIECTIVULUI PRIVIND INVESTIȚIILE
    PENTRU CREȘTERE ȘI LOCURI DE MUNCĂ
    CCI 2014RO16RFOP002
    Titlul Program Operational
    Regional
    Versiunea 6.1
    Primul an 2014
    Ultimul an 2020
    Eligibil de la 01.01.2014
    Eligibil până la 31.12.2023
    Utilizarea articolului 96 alineatul (8) din RDC
    Modificare majoră (care necesită aprobarea CE – cf. art. 96
    din RDC)
    Aprobat de comitetul de monitorizare 
    Justificarea modificării
    Numărul deciziei CE
    Data deciziei CE
    Numărul deciziei de modificare a statului membru 116
    Data deciziei de modificare a statului membru 18.12.2019
    Data intrării în vigoare a deciziei de modificare a statului
    membru
    18.12.2019
    Regiunile NUTS (nomenclatorul comun al unităților
    teritoriale de statistică) acoperite de programul operațional
    RO – ROMÂNIA

    In acest document scrie NEGRU PE ALB ca UE NU A CERUT LINIILE DE AUTOBUZE PE CENTRU!
    TOMA le-a cerut , exista reportaj/stire pe TV de acum citiva ani in care el cu gura lui a spus ca traficul pentru transportul in comun pe Bd. Unirii se va face pe centru, citez ” ca in Tel Aviv ”

    Consultati documentul , este pe internet , cititi-l ca nu doare ……

    Răspunde
    • Încă o dovada ca Toma a semnat „ca primarul” și acum nu-și asuma nimic. Se întâmplă la fel ca și cu PIATA DACIEI, unde una ne-a prezentat în machete și altceva a ieșit în teren. Deci el este un mielușel nevinovat.

      Răspunde
  • CITEZ DIN VLAD STEFAN ORJAN , 11.11.2021 , STIRI DIN SURSE BUZAU , interviu cu Toma Constantin:

    „Cele două benzi din mijloc nu vor fi doar pentru transportul public de persoane, ci și pentru ambulanțe, poliție, mașini de pompieri, este foarte normal să se întâmple acest lucru. Eventual, să vedem cum putem face rost de aprobare, eu asta am văzut în Israel, să circule pe acolo și taxiurile. Și atenție, foarte important, am văzut asta în Tel Aviv, dacă în mașină erau cel mult 4 persoane, puteai să circuli pe această bandă. Însă, avem constrângeri din partea Comisiei Europene, proiectul a fost aprobat cu niște condiții. În momentul acesta știm sigur că vor circula autobuzele pe acolo, de asta ne-au și dat banii, pentru această pistă specială pentru autobuze”, a spus Constantin Toma. ”

    Rămâne de văzut dacă SF-urile primarului nostru se vor duce la bun sfârșit sau dacă vom rămâne doar cu imagini 3D.

    Poate Vlad Orjan mai are si inregistrarea audio, asa se intelege mai bine ” ce a vrut sa spuna autorul ” , ca asta a spus , am auzit au pe un post TV cind intrebat fiind de moderator a spus ca traficul de mijloace de transport va fi pe centru cum a vazut el in Tel Aviv ….

    Cu putina ambitie se poate gasi si inregistrarea emisiunii cu pricina .

    Răspunde
    • Păi vedeti ? Spune clar primarul: „Proiectul a fost aprobat cu niste conditii, de asta ne-au și dat banii, pentru această pistă specială pentru autobuze”

      Răspunde
      • Cu tot respectul , ma repet , hai sa citim ca nu ne doare .
        Conditiile sint publice pe internet .
        Cautati informatia : MODEL PENTRU PROGRAME OPERAȚIONALE ÎN
        TEMEIUL OBIECTIVULUI PRIVIND INVESTIȚIILE
        PENTRU CREȘTERE ȘI LOCURI DE MUNCĂ
        CCI 2014RO16RFOP002
        Titlul Program Operational
        Regional

        NU EXISTA aceasta conditionare ….. Daca doare sa cititi , o sa mi se faca mila si va indic si pagina ….. dar cum am citit eu pot citi si toti cei interesati .

        Răspunde
  • Marilor comentatori specialiști in luna și soare le-as sugera sa mai meargă și pe jos! Pentru cine locuiește între Gara-Centru, Centru-Crâng-Bariera Ploiești- Bariera Focșani Parcul Tineretului ar trebui ca taxa pe mașina sa fie 12.000 lei noi pe an/ . Toti acești locuitori pot face distantele astea in 10-15 minute de mers pe jos! Și uita așa zeci de mii de cetățeni vor fi mai sănătoși și vor trai cu 5 ani mai mult! Spitalele vor face economii! Burtoșii vor fi din ce in ce mai puțin! Nu de alta, dar bărbații romani arată ca femeile gravide in luna a șaptea ! Cei care nu se pot adapta au dreptul democratic sa se mute in alte localități unde li se vor crea locuribde parcare și autostrăzi suspendate doar pentru ei și copiii lor!

    Răspunde
    • Da muta-te tu, ba, neanderthalule, mergi inapoi in pestera, de ce sa se mute ceilalti pentru tine?

      Răspunde
      • Pai ba Anomim, cum ești de fapt , probabil absolvent la Bioterra , în țările civilizate neandertalienii plătesc taxe de rup ca sa aibă parcări și alte dorințe! Aia nu plătesc 200 de lei pe an impozit la casa sau apartament! Nici 120 de lei impozit anual pe hârb! Dacă vrei și iar vrei trebuie sa oferi ! Apropo , pute a caca la tine pe scara blocului? Când ai dat cu matura ultima data in fata casei? Eu dacă as fi primar de mâine nu ați mai intregistra nici o mașina mai veche de 5 ani in Municipiul Buzău! Iar aia care au mașini mai vechi de 5 ani ați plăti 1000 de lei noi (ca sa înțelegi ) pe luna taxa de poluare! Și ai sa te muți de unde ai venit! A sta la oraș nu e un drept! Stau aia care pot plăti ! Așa e peste tot! Nu ai bani de Nisa, stai la 100 de km și faci naveta la spălat de pamperși !

        Răspunde
        • In Germania impozitul e in jur de 100 de euro pe an, asigurarile intre 100 si 1000 de euro pe an. Unde sunt tarife cum ai zis tu, de 3000 de euro? Mai lasati fantasmagoriile doar sa il aparati pe primar.

          Răspunde
          • Unde stai in Germania? Ca m-ați înnebunit cu Germania asta! Ai văzut tu in Germania 70% mașini mai vechi de 12 ani? Stai la München, Hanovra, Frankfurt, Hamburg? Sau la țara! Știi cât e o casa cu 4 dormitoare la Munich? Eu vorbesc de case in orașele mari! Nu la țara ! Nu cred ca la Munich taxele sunt se 100-1000 de euro pe an când o casa cu 4 dormitoare costa 500000-100000 euro in zonele bune! In București, pe Kiseleff la o vila de 1000000 de euro plătești 500 pe an! Pai e normal?

            Răspunde
            • Esti cu vaca, tovarase!
              Din ce spui e evident ca esti plimbat cat gaina in jurul casei.
              Vorbesti cu patos despre lucruri pe care nu le stii.
              Comunist complexat!

              Varsta medie a parcului auto european : 12 ani.
              Varsta medie a parcului auto in Germania : 10.1 ani.
              Varsta medie a parcului auto in Romania : 15.1 ani.
              Vanzari anuale masini noi in Germania : cca. 2.5 milioane.
              Total masini inmatriculate in Germania : cca. 48 de milioane.
              Vanzari anuale masini noi in Romania : cca. 130 de mii.
              Total masini inmatriculate in Romania : cca. 10 milioane.

              Asadar, doar cu informatiile gasite in 5 minute, se poate trage concluzia ca da, in Germania circula mai multe „rable” (dupa standardele tale de tovaras veninos) decat circula in Romania. Si da, in Germania taxele sunt „omenoase” indiferent de vechimea „rablei”. Si da, Statul German exista, in general, pentru cetatenii germani nu pentru alesii germani. Si da, esti un comunist veninos cu limba matasoasa.

              Uite aici si exemple relevante :
              1. BMW X5, 30d, an 2012. Motor diesel 2993 cmc, 195 g/km emisii dioxid de carbon.
              Impozit auto Germania : 455 euro.
              Impozit auto Buzau : 2535 lei, cca. 510 euro.
              2. Volkswagen Golf, 1.4 tsi, an 2022. Motor benzina, 1395 cmc, 132 g/km emisii dioxid de carbon.
              Impozit auto Germania : 102 euro.
              Impozit auto Romania : 63 de lei, cca. 13 euro.

              Venit mediu net Germania (2022) : €28,570 per annum and €2,380 per month
              Venit mediu net in Romania (2022) : cca. 4,000 de lei/luna (810 euro) si 48,000 de lei (9700 euro) / an.

              Deci da, taxele in Germania, raportat la puterea de cumparare si la orice altceva mai vrea orice comunist veninos, sunt mai mici decat in Romania. Chiar si la „rable”.

              Răspunde
      • Îți curge rugina pe lângă buza de jos ba anonimule

        Răspunde
        • Mars inapoi in birou la primarie. Nu va mai ajung salariile? Ce tot urlati cu impozitu marit? Atrageti sponsori, ca echipele de sport, daca vreti salarii astronomice, ca noua doar ne faceti viata mai grea, ne luati banii degeaba.

          Răspunde
  • Auziti, da il intreaba cineva pe specialistu lu peste daca stie unde au alea butonu de inchis pana le face inteligente? Sau nu au gasit butonul?

    Răspunde
  • Pe Marghiloman sunt bune. Dar ar trebui să se adapteze în funcție de trafic și să dea mai repede verde atunci când se aglomerează pe str. Verii…

    Răspunde
    • Sigur, toti de pe toate stradutele vreti semafor, au ajuns arterele rasul lumii, ca trebuie fiecare straduta sa iasa cu semafor.

      Răspunde
  • Punem mana de la mana toti si dam firmei suma dubla fata de cat a luat din proiect pe smenu cu semafoarele, numa sa si le ia si sa ne lase sa trecem. Daca citeste domnul cu moaca de racket din poze, poate se gandeste la oferta. Sau macar sa le stinga, platim abonament lunar sa ne lase sa trecem.

    Răspunde
  • Ba ej nebun? Iar nu-i vina lui?
    Da’ cine mama naibii e beneficiarul lucrarii? Este municipiul Buzau prin Primaria Buzau, adica prin primar?
    Cum are tupeul sa spuna ca nu-i vina lui cand BENEFICIARUL este cel care APROBA PROIECTUL INAINTE de implementare? Este 100% vina lui ca daca era in stare de ceva isi dadea seama (sau asculta pe careva din jurul lui care si-a dat seama) ca nu de semafoare avem nevoie ci de parcari, asfalt, etc.
    Toma e 100% vinovat de tot ce merge rau in oras pentru ca DOAR EL are 18000 de lei salariu de PRIMAR. Primul gospodar al urbei! Direct raspunzator pentru tot ce merge rau! Asa-i intr-o tara normala!

    Tereaca, stiu c-o sa vrei sa spui despre cate lucruri bune a facut si cate o sa mai faca si bla bla bla. Tati, realizarile unui primar se lauda DUPA ce primarul respectiv isi incheie treburile cu primaria. Stii de ce? Ca sa fie tinut „in priza”. Nu ma crezi? Ia si cauta sa vezi cate laude citesti despre primarii Berlinului, Parisului, Londrei, Madridului, Barcelonei, etc, etc.

    Răspunde
    • Pe de-o parte spuneti ca linia se trage dupa ce isi incheie treburile. Atunci vezi cu adevarat daca si-a facut treaba sau nu. Pe de alta parte, va inflamati ca el este vinovatul pentru anumite lucrari. Pai nu mai bine asteptati sa vedeti daca acele lucrari vor avea efecte benefice sau nu? Eu pot sa va dau cateva exemple de proiecte care au atras multe critici, ca sa o spun intr-un mod elegant, dar care s-au dovedit inca de pe acum un real succes. Ma refer la pistele de biciclete si de bicicletele puse la dispozitia noastra pentru un pret decent. Ma refer chiar si la Piata Daciei, care arata destul de rau, insa arata mult mai bine decat arata inainte, iar faptul ca nu s-a facut cu banii nostri, este un mare plus, care duce la zicala, calul de dar nu se cauta la dinti. Apoi discutam de strazi asfaltate, care atrag nervi peste nervi, cat timp sunt in lucru, ca nu se mai termina, ca nenorocitii incep o suta de proiecte si nu le finalizeaza. Eu v-as ruga sa aveti rabdare, pentru ca nu se pot face peste noapte si este extraordinar ca s-au obtinut bani moca pentru asta (asa ca trebuie profitat, chiar daca bagi tot orasul in constructie). De fapt, s-ar putea face si peste noapte daca: a)romanii ar accepta galagia aferenta, ceea ce nu se intampla (cei care nu locuiesc in zona vor si li se pare normal sa se lucreze noaptea, dar cand lucrarile sunt la usa lor se schimba la 180 de grade). b)Buzoienii ar da fiecare care 100 de lei din propriul buzunar pentru fiecare lucrare in parte ca sa se angajeze o firma mare cu cifra de afaceri mare, cu multi angajati profesionisti, nu o firma de cartier care propune cel mai mic pret si uite asa castiga nenorocitii. Nimeni nu vede ca fara bani multi nu se poate. Sau se fac ca nu vad, pentru ca le stau bine banii in buzunar. Zicea un cetatean mai sus de taxe in strainatate. pai cam are dreptate, pentru ca in Barcelona te costa sa stai in oras mult mai mult decat la satele din jur, ca sa nu zic de o gramada de habarnisti care nici macar pana la pogoanele nu se duc in vizita, care-si dau cu parerea despre ce este in afara. Pai in Barcelona sunt semafoare din 50 in 50 de metri si viteza este restrictionata 80% din cazuri la 30 de km/h, plus camere cu radar peste tot. Da, ati vazut bine. 30KM/H!!! Daca vezi limita de 50 te simti ca la F1. Parcari? Doar daca platesti!!!

      Răspunde
      • Sefule, n-ai inteles nimic din nimic, asa-i?
        Alesii, fie ei la nivel local sau la nivel national, trebuie laudati la sfarsitul carierei (daca e cazul) si criticati continuu. Ti-as explica de ce dar ma tem ca as pierde vremea scriind iar tu ai pierde vremea citind, neintelegand nimic.
        Hai, mergi in continuare pe mana acestui primar ca e bine. Esti un om rabdator, de oameni ca tine avem nevoie!

        Răspunde
  • Sunt curios cat timp va trece pana la primul accident la intersectia str Sporturilor cu Al Marghiloman din cauza amplasarii acestor semafoare. Cand intrati pe Al Marghiloman din str. Sporturilor aveti toate sansele sa va treziti cu masini din stanga care cred ca au prioritate pt ca semaforul este amplasat pe str Al Marghiloman dupa intersectia cu str Leului. Iar cei care intra pe Marghiloman de pe acea strada nu stiu ca masinile care vin de pe str Sporturilor au semafor verde si cred ca ele circula pe drumul cu prioritate ..

    Răspunde
  • Strada Allexandru Marghiloman a fost semaforizata doar segmentul de la Bazar pana la intersectia cu strada Leului , restul a fost uitat si tocmai portiunea unde chiar erau necesare semafoare adica la intersectia cu strada Victoriei unde este o trecere de pietoni foarte periculoasa fiind folosita in special de copiii care merg la scolile din zonafiind si o intersectie destul de aglomerata , alta portiune la intersectia cu magazinul ComFortuna din apropierea Postei din micro 5 unde deasemeni este o trecere de pietoni cu risc de accidente , alta intersectie care se aglomereaza este cea cu strada Columbelor si ultima zona din strada Marghiloman este trecerea de pietoni din dreptul gradinitei nr 6 , deasemeni o trecere cu risc . Nu inteleg de ce mai marele specialist nu a terminat de semaforizat toata strada sau numai atat a putut sa gandeasca ? Daca tot a fost platit cu o suma destul de mare de ce nu a semaforizat toate intersectiile cu risc de aglomeratie sau de accidente din tot orasul ? Numai specialistii care au lucrat si pus in aplicare acest proiect ne pot raspunde ……

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.