Primar: „Vom mai analiza această decizie. Suntem în perioada de probă”

Sunt opinii exprimate de mulți buzoieni pe facebook. Aceștia apreciază, în mare, modernizarea adusă de noile parcometre din oraș („e ca în orașele civilizate”), dar consideră prețurile cam mari pentru puterea de cumpărare a buzoienilor.  

„Foarte frumos, domnule primar. Dar 5 lei ora ? 12 lei două ore ? Și încă 10 lei la fiecare oră ? Dar unde suntem domnule primar, ce salarii credeți că avem noi ? Vă rog să răspundeți și celor care sunt afectați de această problemă nu numai celor care vă felicită!”

„O întrebare, domnule primar. De ce sunt prețurile duble comparativ cub cele dinaintea digitalizarii ?”

„Felicitări pentru ceea ce faceți pentru Buzău, dar din păcate sunt de părere că tarifele pentru parcare sunt mult prea mari. Ccomparați, vă rog, cu Sibiu, unde am plătit 4 lei pentru 2 ore. Cu aceste prețuri străzile din apropierea parcărilor cu plată vor fi mai aglomerate”.

Confruntat cu mai multe mesaje negative, primarul a făcut, declarativ, un pas în spate.

„Vom mai analiza ! Suntem doar în perioada de probă!”

Toma a cedat săptămâna trecută și în fața locatarilor de pe Bd. Unirii care n-au fost de acord cu înființarea de parcări cu plată pe laturile bulevardului

Ce vrea Toma

„Ideea acestei parcări progresive e aceasta: vii, îți rezolvi repejor problema și pleci. În acest fel, eliberezi locul de parcare pentru altul care are și el treabă în centru și va avea unde parca. Încurajăm în acest fel și transportul în comun. Ăsta e trendul la nivel mondial, se încearcă limitarea traficului din zonele centrale ale orașelor”.

UPDATE: Toma a mai anunțat o viitoare modificare în cazul parcărilor din centru: „Vom modifica Hotărârea de CLM în sensul în care să avem tarife mai mari doar în timpul orelor de program. Am sesizat că aceste parcări sunt pline doar în intervalul 08.00 – 16.00”.

loading...

9 comentarii la „Primar: „Vom mai analiza această decizie. Suntem în perioada de probă”

  • Motivația ar putea să fie înțeleasă, dar salariile sunt mici in comparație cu taxă de parcare. De ce nu se folosește același program de taxare că la parcările de resedinta. Nu deranjează pe nimeni daca intre 20.00-06.00 parcarea este gratuita că oricum fluxul auto este mic.Este o propunere Don Primarele

    Răspunde
  • Ha Ha Ha! I-a soptit cineva ca se se apropie alegerile si ca este in picaj accelerat cu actiunile astea abracadabriste. Daca o sa castige, sa va tineti bine!

    Răspunde
  • În „orașele civilizate”, așa cum spune dl primar, mașinile electrice și hybrid nu plătesc parcarea. În multe orașe mari din România, impozitul pentru mașinile hybrid au reducere la impozit de până la 95%. Unde este „civilizația” și respectul autorității locale la Buzău? Doar cetățenii trebuie să fie civilizați?

    Răspunde
  • Problema e ca plătești juma de ora și aparatu iti da 20 min. am patit-o chiar eu ieri la piață. am făcut reclamație la opc. am plătit la 16:11 și era valabil pana la 16:30

    Răspunde
  • Am ajuns la o concluzie.
    Primarul incearcă marea cu degetul si pe banii nostri ai fraierilor care muncim si cotizam.
    Auzi reportere nu mă mai obosesc sa scriu pt ca oricum nu vei posta comentariul.
    Referitor la ideea primarului ca incurajeaza transportul in comun..
    AZI VENEAM DE LA MARACINENI IN APROAPE 2 KM, 4 autobuze de alea galbene au trecut unul dupa altul cumulat nu aveau 20 de calatori!!!
    Daca aia ti se pare eficienta, plec unde oi vedea cu ochii!
    Pai nici cu gandul sa nu indrazneasca sa compare Buzaul cu Oradea.
    Am incheiat!!!

    Răspunde
  • Orașul prosperă
    Investitorii stau la coadă, japcă! #

    Răspunde
  • Toma considera Buzăul un SRL sau o SA, care trebuie să se axeze doar pe obținerea de profit, pentru bunăstarea patronului. Total greșit, domnule primar!
    Administrația publică, fie ea locală sau centrală, trebuie să aibe în vedere, în primul rând, omul, cetățeanul care plătește taxe și impozite, dar și pe cei defavorizați.
    Societățile primăriei trebuie să aibe profit, dar unul redus, care să le permită funcționarea și efectuarea de investiții, și nu un profit imens, din care să se plătească salarii de mii de lei plus alte beneficii. Salariile ar trebui să fie mai mici decât cele din privat, pentru că așa este în toate țările civilizate pe care le invocă primarul. Mediul privat susține sistemul de stat.

    P.S. După alegerile parlamentare, Toma va introduce parcare cu plată progresivă pe mai multe artere rutiere din municipiul Buzău.

    Răspunde
  • Sa analizeze mai bine, pt ca cei care stam în zona bisericuței copiilor,nu mai avem unde parca în cursul zilei, deoarece de la semaforul băncii Transilvania pana la semaforul băncii ING, pe o parte și cealaltă nu mai este voie sa parchezi. Apoi pe cele de la baroul avocaților a pus taxa progresiva, celelalte, sunt libere după ora 16 și e „bătaie” pe ele. Ce varianta avem pana în ora 16?Niciuna.Nu treb sa facă profit la primărie, punând taxe care sunt MARI și NESIMȚITE, eventual și sa se mai laude cu managementul. Va rog, lăsați o mai ușor cu atitudinea asta, de eu știu cel mai bine ce e bine pt oraș.

    Răspunde
  • In orașele civilizate, cu transportul in comun se circula pana la ore tarzii (23-24), nu cel târziu pana la 20, 21… nici nu se justifica un abonament, in aceste condiții! Măcar local aceste autobuze ar trebui sa circule (cu o frecventa de 30-40 min. maxim!) pana spre orele 23-23,30. As enumera autobuzele: 7,6, 2, 8, 5 autobuze cu care se calatoreste des in oraș. Poate aude cineva și ne mai civilizăm și noi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.