Primăria Buzău cheamă buzoienii să-și exprime părerea

Revine subiectul transformării Bd. N. Bălcescu într-unul pietonal.


Primăria Buzău poate atrage un proiect de transformare/modernizare a zonei pe fonduri europene, motiv pentru care a declanșat procedurile legale.

Primul pas, dezbaterea publică pentru un nou PUZ pe Bd. N. Bălcescu.

Bd. Bălcescu ar putea deveni pietonal de la poarta Crângului până la Prefectură

Buzoienii își pot exprima părerea despre acest proiect:

1) printr-un email la viorelcernat@primariabuzau.ro sau

2) prin participarea pe 16 octombrie la ora 10.00 la noul sediu al Primăriei Buzău (fostul Bazar)

Evident, proiectul eliminării circulației rutiere pe acest sector din Bd. N. Bălcescu va avea opinii pro și contra. Împotrivă vor fi unii dintre șoferi pe motiv că rutele alternative vor deveni mai aglomerate, pentru vor fi buzoienii care preferă mersul pe jos și cu aplecare spre ecologie. Rămâne de văzut, la final, care parte va avea câștig de cauză.



Citește și:

loading...

30 de comentarii la „Primăria Buzău cheamă buzoienii să-și exprime părerea

  • Si asa este trunchiat traficul datorita restrictiilor din weekend pe acel segment!
    Din cate imi aduc aminte, reporterul a facut un sondaj cu ceva timp in urma pe aceeasi tema, sondaj in care voturile erau net in favoarea mentinerii circulatiei auto pe segmentul respectiv.

    Răspunde
  • …. totul împotriva bizonului fraier!… restricționat până va fi închis ca într-un țarc( curte,casă, apartament) !…totul sub vrăjelile :’încălzirea globala’ sau ‘schimbările climatice'( nici nu se știe care e prima și care e a doua) !….dar de construit se tot construiește: blocuri, mall-uri etc)!…

    Răspunde
    • Încălzirea globală produce schimbările climatice.

      Răspunde
    • Nu mai are bani si acum cauta alta manevra pt a manca bani!!! Cum a mancat si cu semafoarele puse peste tot chiar daca unele nu functioneaza !!!

      Răspunde
    • Pai daca tot a gatuit traful in oras cu „modernizarile” astea aiuritistice.Mai bine face tot orasul pietonal si nu mai pltim nici impozite pe masini ca nu le mai folosim in oras.

      Răspunde
  • Nu ai nici un mare bulevard paralel care sa preia traficul.Ideea este buna,ar oferi cel mai frumos loc pt promenada,dar va fi f greu de pus în practica.

    Răspunde
  • Cu semafoarele de la Episcopie a fost la fel. Le-au dat drumu, a facut lumea urat, le-au inchis, le-au dat drumu iar. Nu ne baga nimeni in seama, de fapt, e doar prefacatorie, cand isi pun in cap sa faca o nenorocire, o sa o faca, indiferent ce zic oamenii. E multa paine de mancat pentru distrugerea unui bulevard. Asfaltul e bun, sunt copaci, sunt banci, nu e nevoie de nimic. Sunt alte strazi facute praf, dar ei pentru a umple buzunarele se baga la proiecte de genul, inutile.

    Răspunde
  • Nu se lasa nea Costica pana nu face din Buzau ceea ce a facut din Metalurgica : UN FALIMENT!
    Primiti ce-ati votat, meritati ce primiti!
    Sanatosi sa fim ca de prostie nu ne vindecam.

    Răspunde
  • Buna seara!
    S-a făcut vreun studiu de impact? Se știe ce se va întâmpla pe Spiru Haret, cu două școli destul de mari, pe care nu se mai poate circula nici acum?
    Este adevărat că N Bălcescu poate fi o mare parcare in fiecare săptămână când e ședința la CJ, Prefectura sau ce-o mai fi pe acolo și se parchează pe tot bulevardul de „aleșii poporului”?
    Pentru ce plătim taxe pentru autovehicule? Sa mergem până la bengalezu acasă la Clondiru? Sau țintești?
    Seara buna nu pot sa va spun

    Răspunde
    • Propunerea a fost validata. Se va inchide fara sa se tina cont de parerea buzoienilor. Nu asa s a intamplat si in centru cu aleea Trandafirilor care acum a intrat in reparatii, cu km de la pod la hanul lui Tinta, cu Iazul morilor,Unirii cu autobuze din 10in10 minute, cu semafoarele de la Episcopie,lucrari inutile si Buzaul e plin de gropi numai sa se cheltuiasca bani din PNNR pe prostii. Care ar putea fi motivul de inchidere ca argumentul de modernizare nu este viabil. Si daca tot ati demarat aceasta procedura cum vor ajunge oameni la aceasta promenada, pe jos /auto, sau cu fenomenalele biciclete ale primariei(pe care alti le au refuzat si noi am descongestionat Buzaul de poluare). Si mai sunt inca 4 ani. Astept moderare

      Răspunde
    • Buna seara! Mai întâi să repare străzile între blocuri,să lărgească străzile și apoi să închidă bulevardul!

      Răspunde
  • De ce nu i-a întrebat și pe cei de pe Unirii dacă sunt de acord să rămână fără parcare ? De când e curioasă primăria de părerea cetățeanului ?

    Răspunde
    • Trotuarele sunt destul de largi.. CRANGUL..ESTE IMENS. Suficient pt cei ce doresc miscare. Deci. Sa lasam proiectele astea gen să ne facem ca muncim. Gandim ca ne pasa de cetateni.

      Răspunde
  • Cel mai bine ar fi sa închidem toate străzile
    Oricum acum se circulă numai cu elicoptere și avioane

    Răspunde
  • Zona are trotuare foarte largi, deci pietonii au spatiu generos de deplasare. Inteleg aceasta idee acolo unde efectiv sunt trotuare inguste, unde exista o zona centrala plina cu obiective culturale. In plus, ai nevoie de rute alternative care sa preia traficul. Zic si eu.

    Răspunde
  • Nu sunt de acord. Străzile au rostul lor. Calea Eroilor ( fostă B-dul Unirii) trebuia modificată să fie și dreptul unității militare pe patru benzi,strada Transilvaniei, strada Marghiloman transformate în bulevarde cu 4 benzi, strada Patriei și strada Nicolae Titulescu în bulevarde, proiecte începute de pe timpul lui Ceaușescu.

    Răspunde
  • Au alte afaceri în cap, stați liniștiți că nu fac ei proiecte de felul acesta degeaba. Ar putea extinde Crangul cu zone pietonale cât de mari pentru mișcare în aer liber și în natură.
    Sau pe terenul de lingă Lidl la podul de la Mărăcineni.
    Acest proiect nu este pentru pietoni și nici pentru buzoieni. Este ca de obicei pentru ei.

    Răspunde
  • IN NICIUN CAZ!!! Bulevardul este unul din punctele de atractie ale orasului, cu castanii vechi si bogati, trotuarele largi, bancute, plus ca este traversat zi de zi de sute de masini, daca inchidem toate bulevardele mari ce facem, unde ne inghesuim?? Nu toti stam cu statia de autobuz in fata blocului, sau cu gradinita/ scoala la 5 minute de casa!! Ce fac parintii care au un copil, doi, trei care trebuie lasati la scoala/gradinita dimineata, apoi si parintele sa ajunga la serviciu?? Trebuie sa pleci cu o ora inainte sa ajungi la autobuz ,sa cari toate ghiozdanele in spinare, numai sa lasi masina acasa?? Ar trebui totusi sa fim rationali, masina nu mai este un moft, e o necesitate. Cine are chef de plimbat cu bicicleta/trotineta/autobuzul o sa-si lase masina de bunavoie si o sa ia alt mijloc de transport. Nu masinile sunt principalul poluant al orasului!

    Răspunde
    • Școala si gradinita sunt la 5-10 minute de casă, copiii nu trebuie dusi cu masina.

      Răspunde
      • Nu fi rău!
        Și cei de la țară tot 5-10 minute fac?
        Ăia care primesc ghiozdane de la oraș, zic!?!

        Răspunde
      • Ca de obicei nu toate parerile sunt publicate. Cele care lezeaza gandirea extravaganta dar inutila pt binele contribuabililor (ale Primarului ) sunt moderate pe minus

        Răspunde
        • E un lucru de bun simț ca acele comentarii care conțin insulte să nu fie publicate.

          Răspunde
  • – I s-a părut vreunuia dintre specialiștii care au avut această idee că în timpul săptămânii pietonii și bicicliștii nu au loc pe cele două trotuare?
    – Marota asta cu grija pentru mediu în acest caz este chiar o prostie, pentru că poluarea va crește, deoarece numărul mașinilor din zonă nu va scădea, dar acestea vor circula bară la bară pe străduțele adiacente, crescând consumul și noxele emanate;
    – Pentru vârstnici și pentru locuitorii cu probleme locomotorii vă fi mai greu de ajuns în Parcul Crâng prin pasajul sub/suprateran;
    – Nu în ultimul rând, de unde știm că, pentru a da o aparență de opinie PRO din partea locuitorilor Buzăului, nu vor fi trimise mailuri de către diverse persoane (interesate din nu știm care motive) care nu locuiesc în Buzău?

    Răspunde
  • Pe partea cu Colegiul Pedagogic intrarea in viitorul ghetou va fi una singura. Cu sens unic (adica ingusta) in cea mai mare parte a sa. Va fi o coada de masini care sa intre si una care sa iasa. Totul va fi blocat pana la Spiru Haret. Si pe Spiru Haret. Acesta este doar un aspect, de care sunt sigur pentru ca-l traiesc (pastrand proportiile, pentru ca e weekend si nu se circula prea mult) sambata si duminica vara. NU SE POATE INTRA SI IESI PE O SINGURA ALEE. NU SE POATE. Mi-e clar si ce catastrofa ar fi traficul in general in Buzau in lipsa Bulevardului Balcescu, dar sunt destui oameni care sa-si spuna parerea mai bine ca mine. Doamnele de la Fonduri Europene sa gandeasca proiecte utile, nu doar sa cheltuie banii ca sa rezulte ca au muncit. Lasati Bulevardul in pace!

    Răspunde
    • Banii de la UE nu se cheltuiesc doar ca sa rezulte ca au muncit niste dudui, banii aceia se praduiesc prin firmele de partid! Nu confundati prostia cu ticalosia!

      Răspunde
  • Ideea este EXCELENTA !!! O sustin !!
    Sper sa o si vad trasnpusa in practica cat mai curand !!
    Cei care se opun proiectului sunt niste neiesiti in lume, peste tot in Europa orice oras important are o astfel de artera… de PROMENADA !! Conteaza enorm la frumusetea si la caracterul turistic al orasului, nu mai vorbesc de imbunatatirea stilului de viata al buzoienilor… In plus, ar fi si o redare a trecutului istoric al orasului (intr-un update modernizat, evident) pentru ca in urma cu 100 de ani tot traseul de la Palat si pana la Crang era o lunga si frumoasa alee PIETONALA !!
    Mult succes, d-le Toma !!

    Răspunde
  • Ce sa faci. Trebuie sa i suportam si pe cei care au alte pareri, chiar daca nu locuiesc in Buzau si nu au mai mers pe bulevard de multi, multi ani.

    Răspunde
  • Anunati si parintii care isi duc copii la GPP4………….. :))
    Si asa o sa vedeti ca sunt si alti cetateni din alte cartiere care nu vor fi de acord cu transformarea acestui segment in cale pietonala!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.