Primăria, obligată la despăgubiri. Toma: „Un preț mic plătit de oraș pt. că a scăpat de ei”
Aseară, la Campus Tv, o telespectatoare i-a reproșat primarului pierderea de către Primăria Buzău a unui proces de despăgubiri către proprietarii maxi-taxi de pe traseul 5.
Patronii de maxi taxi de pe acest traseu au obținut compensații financiare de 2 miliarde de lei vechi pentru rezilierea contractului înainte de scadență.
106.434 lei catre S.C. AUTO VALMI SRL, 29129 lei catre SC I RAPID 007 SRL, 34380 lei catre S.C. FRĂŢILĂ EXPERT TRANS SRL, 3761 lei catre S.C. GAVINVEST ALERT SRL si 7523 lei catre S.C. A&C AUTOPETROL SRL. Obliga paratele la plata catre reclamanta a sumei de 2450 lei cu titlu de cheltuieli de judecata.
C-tin Toma: „E singurul proces pierdut cu proprietarii de maxi taxi. Dar, e un preț mic plătit de oraș, pentru că a scăpat de acest gen de transport deficitar. Nu se respectau orarele, se băgau în fața autobuzelor, călătorii erau înghesuiți, etc. Acum, prin achiziția de autobuze, transportul din oraș a făcut pas înainte. Iar modernizarea va continua, urmează să ne vină până la sfârșitul anului – primăvara anului viitor și primele 13 autobuze electrice”.
Citește și:
Cred ca afirmatia primarului ” e un pret mic platit de oras”nu este corecta.Nu „orasul” trebuie sa plateasca ,ci acela care a dispus rezilierea contractului………,management kaizer…pe paine…..
Intrebare pentru presa (care e bine sa citeze si sursa informatiilor folosite in articol) > Pentru ce perioada este acea despagubire?
Adica diferenta dintre momentul incheierii unilaterale a contractului de catre Primarie si cel al termenului de finalizare contractual? Ca poate o fi „dat” domnul primar asa, de-o cinzeaca, la „baietii buni”?!? Care e raportul dintre zilele de nefunctionare si profitul brut mediu lunar al acestor transportatori (ca aia doar au primit bani, n-au cheltuit cu salarii, motorina, piese, functionare, doar cu impozit) care sa justifice atatia bani drept despagubiri? Sau sa vedem si noi daca se merita ca sa fim atat de dezinvolti cu 200.000 lei dati, nu luati. Si daca e asa fara patima pentru domnul Toma, de ce nu face dansul gestul, intiativa cu incetarea contractelor ptr maxi-taxi apartinandu-i pe delin, sa deconteze „mizilicul”?!?
Foarte bine ca s-a scăpat orașul de acele cotețe insalubre, parcă eram în India sau Bangladesh, de plătit trebuia s-o facă gașca penală Boscodeală-Bârlă.
Ieri am mers in afara orasului cu 50 la ora o coloana enorma de masini in spatele a 2 autobuze care mergeau aproape goale spre Vernesti. Bravo, Toma!
Dacă nu ar fi fost reproșul public al telespectatoarei la Campus TV, mă întreb, oare am fi aflat acestă știre de la reporter? Și de ce trebuie să plătescă buzoienii? Ce vină au ei pentru o decizie greșită sau incompetența unor juriști plătiți de primărie din bani publici?
Imaginati-va cand au inceput copii scoala, pe timp de pandemie, sa mergi in cotețele alea de maxi- taxi, inghesuit. Nu tin cu Toma, dar scoaterea acestor bombe de masini de pe trasee, a fost cea mai buna treaba.
Citesc si ma minunez. Acum avem transport organizat, aerisit,cu trasee si in afara orasului, dar tot nu e bine pentru unii. Ca-s goale autobuzele, ca sa plateasca cine a reziliat contractele…Aproape nimeni nu spune nimic de Boscodeală, cel votat de buzoieni 4 mandate. 4 mandate in care a facut praf Buzaul! Acum vine unu care se pricepe si apar carcotasii, nostalgicii, criticii.Mars la cotet!
Asta e transport organizat? Coteztul aurit nu e palat, e doar tot un cotez, stimabile. Organizat inseamna curatenie, climatizare si orar respectat macar la minut. Ideea e daca s-a „meritat”, cum ne zice Toma, sa aruncam 2 mld de lei vechi pe, sa zicem, inca doi ani de maxi taxi (am fost ultrageneros), pana cand asfaltam si strazile sa nu rupem „noile”autobuze (investitii) sau ne punem la punct cu perosnalul si autobaza?!? Cat a „dat” Toma de la el reprezinta o luna de plata (10.000 de oameni) la nivel judetean a asistatilor social (aia cu venitul minim), ca tot ii e drag autorului subiectul.