Primarul Toma și Poliția Rutieră trebuie să facă alegerea
Au mai rămas câteva zile până când Centrul Intermodal de Transport de pe Calea Eroilor va fi gata.
O problemă a rămas însă nerezolvată.
Cum/pe unde vor trece pietonii/călătorii de pe o parte pe alta a străzii ?
Adică dinspre Park and Ride către Kaufland și invers.
Teoretic ar fi două posibilități. Înainte sau după rond:
Varianta 1, înainte de rond:
Varianta 2, după rond:
O mică problemă aici e că nu există trotuar pe partea cu Park and Ride, deși aici s-a poziționat, stingheră, o stație de biciclete la care pietonii au acces doar mergând pe stradă:
Rămâne de văzut în perioada următoare dacă Trans Bus va muta în Centrul Intermodal stația terminus a autobuzului 1 (situată acum între Kaufland și patinoar, vezi foto mai jos):
O altă discuție este dacă autobuzele spre Merei, Monteoru și Stâlpu își vor muta stația terminus în Centrul Intermodal, făcând astfel importante economii de combustibil + degrevarea traficului orășenesc. Călătorii din rural ar folosi către și dinspre oraș autobuzul 1. Ăsta ar fi și rostul Park and Ride, altfel Uniunea Europeană va fi cheltuit degeaba banii la Buzău.
Citește și:
Reiau propunerea mea de zilele trecute și anume autobuzele 10 din ambele sensuri pot trece pe aici, sau măcar cel care vine din zona, care nu poate întra pe banda autobuzelor și pentru care a rămas stația aiurea. Chiar și autobuzul 4 ar putea să facă rondul la Kaufland după care s-ar duce la gara pe un traseu mai scurt și poate cu mai mulți călători!
Sustin
Propunerea lui Alexxu este logica si de bun simt
Varianta 2. Pentru cei care vin dinspre Crâng, o singură trecere de pietoni!
În varianta 1, vor trebui să traverseze 3(!) treceri de pietoni!!
P.S.Autobuzul 10 este imperios necesar pentru a duce călatorii, altfel schimbăm 2-3 autobuze pentru a ajunge la destinație!
Iar trecerea de pietoni ar putea fi puțin înaintea stației de autobuz existente in fata la Kaufland…
Corect, semafor cu buton este cea mai buna alegere!
Să facă trecere pe oriunde dar fara semafor !
Trec cate un ins – doi și se strâng 30 de mașini la semafor când, pentru acel ins cel mai probabil nici nu ești nevoit sa oprești roata. Unde mai pui că semaforul influențează ambele sensuri. Pățim că la Kaufland Frasinet unde pietonul e departe și lumea inca mai așteaptă la semafor sa se facă verde
Acea trecere va ingreuna traficul si asa jalnic. … sau punem un semafor ?
Corect, semafor cu buton este cea mai buna alegere!
Asa pune în practica Toma „proiectele”: abia după ce sunt realizate în teren începe sa se întrebe cui și cum folosește.
observatie corecta.
Asta inseamna planificare de calitate : faci o inutilitate dupa care te gandesti cum Dumnezeu ajung ce-i o mana de oameni care vor folosi acea inutilitate la ea.
Acum urmeaza armata de tucari sa spuna ca suntem salbatici, daca e facut nu e bun si alte nonsensuri tipice votantului de primar esuat.
Gata… a iesit pe interval „gura lumii” … Niciodata multumita 🙂 Fortza Toma , hahaa…..
Credeți că o să folosească cineva asa ceva? Navetistii tot cu mașina personala vor circula.