Problema de la Poștă durează de câțiva ani. Se poate rezolva ÎNTR-O ZI
Clienții Oficiului Poștal nr. 7 de pe Bd. Unirii Sud sunt întâmpinați de cum deschid ușa de un miros respingător de canalizare.
– Vai, dar ce urât miroase aici
– Stai liniștită dragă. Acum e acceptabil. Dar am venit odată de n-am putut rezista înăuntru.
E discuția surprinsă de reporter între două cliente ale poștei.
După gestul instinctiv de a-ți duce mâna la nas, cauți să-ți termini cât mai repede treaba.
Apoi, când le vezi pe doamnele de dincolo de tejghea, nu poți să nu te gândești cu compasiune: „Doamne, dar cum or fi rezistând săracele femei în condițiile astea toată ziua de lucru ?”
„Se întâmplă adesea. E de la ghenă, din bloc, nu e de la noi. Ne cerem scuze clienților. Probabil ar trebui vorbit la Asociația de Proprietari, că noi funcționăm la parterul acestui bloc”, a explicat o doamnă de la ghișeu.
În spatele blocului, pe unde se face accesul locatarilor, l-am găsit trebăluind pe administratorul blocului.
„E, doamnele de la Poștă nu se pricep, e firesc. N-are nicio treabă Asociația de Proprietari. Vă spun eu ce se întâmplă. Nu au zidită ghena de la canalizare care vine din subsolul blocului. Știu și exact unde e problema. Au tavan fals. Și între tavanul adevărat și tavanul fals ghena e spartă. E normal să vină mirosul urât pe acolo. Blocul e mai jos decât canalizarea de pe stradă și uneori conținutul canalului se scurge în subsol. Și atunci, vă dați seama, că miroase. Așa a pățit-o și patronul de la second-hand-ului de colo. Mi s-a plâns că nu-i mai intră lumea în magazin din cauza mirosului. După ce i-am zis, a pus omul o placă deasupra pe care a tencuit-o”.
Așadar există rezolvare, ba chiar e simplă.
Trebuie doar ca șeful poștei să năimească un meseriaș care să acopere/zidească ghena.
O treabă (mare) care durează de câțiva ani se poate rezolva așadar în 24 – maximum 48 de ore.
Ține de respectul față de clienți rezolvarea grabnică a acestui neajuns. Succes!
Citește și articolul: Tâlharii vin din pădure. Un buzoian a pățit-o!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Sau la fel de bine administratorul asociației poate sa,, naimeasca ” unu instalator care sa monteze o supapa antireflux, ca să nu mai se refuleze canalizarea în subsolul blocului.
Problema nu poate fi rezolvata de catre posta ,intrucat cere factura ptr lucrare. Si la astfel de lucrari super gigantice nu se baga nici-o firma serioasa, care n-are timp si oameni sa-si rezove lucrarile banoase .Cat despre cacatii de la asociatii ce sa mai scriu ??Majoritatea fosti militieni ,securisti sau soldatoi, sant prea idioti ca sa poata face treaba .
Eu ma duc destul de des pe acolo si niciodata nu am detectat acel miros… cred ca e o „problema” inventata, adica o minciuna
Asta cred ca e asa, un articol sa para ca cei de la posta merita sporurile alea multe pentru „conditii deosebite”.
Ia duceti-vă acum acolo. Cu siguranță nu vi se va mai părea.
Cat despre administratorii din Buzau… niste lipitori de partid care sifoneaza banii asociatiilor jumatate-jumatate cu partidul care ii pune si tine in functie.
Cred că majoritatea oamenilor care locuiesc la bloc ,s-au întâlnit măcar odată cu situa celor de la Poștă .La bloc primele care se strică sunt instalațiile de la apă și canal .Și dacă nu ai bani ,stai și suporți consecințele .