Reducere importantă. Ce urmărește Trans Bus-ul

Reducere importantă a abonamentului Trans Bus – pe toate traseele orășenești – de la 1 martie.

De la 90 de lei (acum), abonamentul (pe toate traseele) ar urma să devină de luna viitoare doar 70 de lei!

Ideea ar fi ca în acest fel – mai mulți buzoieni să renunțe la mașinile personale și să-și facă abonament la Trans Bus (în condițiile în care frecvența e una convenabilă).

Dacă ideea va avea succes, atunci s-ar putea reduce și traficul din oraș. Iar în perspectivă, poate că unii vor renunța la mașina personală, o vor vinde și vor scăpa astfel și de grija „unde o parchez ?” + cheltuielile cu carburantul, asigurarea, impozitul, rovigneta etc.

Înmulțirea incredibilă a mașinilor din oraș a dus, logic, la o criză a locurilor de parcare

Proiectul reducerii abonamentului Trans Bus de la 90 la 70 de lei va fi pe masa consilierilor locali la ședința de la sfârșitul lunii februarie.

În schimb, Trans Bus urmează să renunțe la abonamentele pe o singură linie – care costă acum 50 de lei. Acești călători vor fi nevoiți să dea 20 de lei în plus, dar se vor putea deplasa pe toate traseele.

Citește și:

loading...

7 comentarii la „Reducere importantă. Ce urmărește Trans Bus-ul

  • Tot mai ieftin e sa merg la serviciu cu masina. Poate doar la 50 lei sa ma puna pe ganduri. Nu mai spun de faptul ca nu te ingramadesti cu nimeni in propria masina.

    Răspunde
  • Tot scump ramane. Mai scump decat in Bucuresti cu 50%.
    Cum zice si cel de mai sus, iesi la acelasi pret cu costul de combustibil pentru masina personala, si beneficiezi de un confort si risc minim… spre deosebire de autobuze care in pandemie trebuiau sa fie interzise total daca era cu adevarat pandemie.
    Pe strada te amendeaza sub pretextul pandemiei daca mergi singur pe strada pustie, acasa te amendeaza daca te intalnesti cu rudele, la restaurant te amendeaza daca te duci sa mananci, in parc te amendeaza daca faci miscare… dar in autobuze e distractie si veselie, isi sufla zeci de straini unul altuia in ceafa, acolo nu mai e pandemie.
    O sa inceapa astia sa faca festivaluri in autobuze, ca astea sunt scutite de pandemie dupa cum se pare… acolo pot sta zeci de straini bot in bot, dar in aer liber nu pot sta.
    Si se mai intreaba unii de ce tot mai multa lume e convinsa ca pandemia nu exista si e marea minciuna a secolului in care traim ce are ca scop abuzarea si controlul populatiei.

    Răspunde
  • De fapt titlul potrivit e „Scumpire importanta a abonamentelor „. De la 50 de lei la 70 de lei. Astfel, o persoană care are o singură varianta de autobuz (de ex. de pe Unirii pe Transilvaniei cu traseul 4, exemplele sunt mai multe) si care ar fi vrut sa faca economie mergând pe un singur traseu, va fi obligata sa dea 20 de lei in plus.
    Nu mai vorbim de frecventa autobuzelor si aglomerația din ele.

    Răspunde
  • Dle Tereaca,

    Ai putea, te rog, sa explici cititorilor tai cum scade cheltuiala cu impozitul daca nu mai scoti masina din parcare? Din cate stiu eu, un umil contribuabil, impozitul pe masina este o taxa locala pe care o platesti atata timp cat esti proprietarul acesteia, indiferent daca scoti sau nu masina din parcare.
    P.S. Sper sa fii corect si sa publici comentariul.

    Răspunde
    • În caz că nu știti, dacă un cetățean își vinde mașina, atunci nu mai plăteșțte impozit pentru ea. Impozitul vafi plătit de noul proprietar.

      Răspunde
  • Cetățeanul Tereacă Auraș are mașină? Dacă da, de ce nu o vinde pentru a „scăpa astfel și de grija „unde o parchez ?” + cheltuielile cu carburantul, asigurarea, impozitul, rovigneta etc.”, și să folosească în permanență transportul în comun? Iar atunci când are o problemă urgentă de rezolvat sau dorește să plece cu familia într-o mică plimbare de relaxare, va folosi tot transportul în comun? Întreb și eu, dacă tot suntem „atacați” cu astfel de idei!

    Răspunde
  • Sa renunti la masina personala pentru un autobuz murdar si aglomerat, care circula rar, seara din oara in ora si apoi deloc? Cu soferi care gonesc si franeaza de te dau de toate barele, oricat te-ai tine tu cu 2 maini? Sa stai cu orele in statii in frig pana vine un autobuz de la mama naibii?? Asta nu e transport local civilizat, imi amintesc de vremurile cand nu era o problema daca trebuia sa plecam de acasa chiar la 20-21seara, aveam cu ce sa ne intoarcem, circulau microbuzele pana la 23, 30! si nu stateam o ora si trei sferturi in statie ca sa asteptam unul, erau destule! Se pare ca era profitabil, lumea circula, acum e pustiu pentru ca se stie ca nu ai cu ce! Asadar, slabe sperante ca cineva va renunta la masina personala si isi va cara cumparaturile cu autobuzul!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.