Rondul e perfect. Nu-i mic, nici mare
„E prea mare. Trebuia făcut un rond mai mic!”
Așa au grăit unii șoferi înainte ca rondul de la Drăgaică să fie gata.
Ing. Nicu Chirițoiu, de la Troia, care-i în domeniu și cunoștea proiectul, i-a contrazis:
Cum e acum (după ce sâmbătă s-a turnat stratul doi)
Așa cum se poate vedea din fotografiile realizate azi de reporterul buzoienii.ro:
1) Ing. Chirițoiu a avut, evident, dreptate. Diferența dintre carosabil și bordura inelului de siguranță a rămas de 1 cm după turnarea celor două straturi succesive de asfalt
2) Șoferii pot călca lejer cu roțile peste inelul de siguranță al rondului
3) Inelul e perfect, nici mic, nici mare, pot lua curba în același timp două autobuze deși acest lucru se poate întâmpla foarte rar (două autobuze în același timp pe benzi diferite)
Notă: Astăzi s-a turnat stratul doi și în dreptul stației GPL. Mâine (joi) dimineață vor fi îndepărtate și balizele astfel că traficul din zonă va reveni la normal.
Citește și:
Cu gaura care a apărut pe Unirii Nord,, pe sensul de intrare, după primul semafor, ce facem???
Care-i logica, la afirmatia ca se poate calca pe „inelul de siguranță cu roțile mașinilor”?
Denumirea de inel de siguranta , mie imi spune ca este ceva in plus fata de calea de rulare, pentru a putea fi folosit(Calcat) doar sporadic, daca sitatia in trafic o cere si in nici un caz sa poata fi calcat tot timpul!
Sa vedem marcajele si apoi comentam …….
O alta problema semnalata deja este legata de scuarul de la iesirea din giratoriu catre intersectia cu Bd. Unirii. Daca inainte aveai 3 benzi imediat dupa ce ieseai din sensul giratoriu, acum lungimea celei de a 3-a benzi a fost scurtata, prin construirea acelui scuar! Problema a mai fost raportata, insa nu s-a sinchisit nici un reporter sa verifice!
https://www.google.com/maps/@45.1423445,26.809836,142m/data=!3m1!1e3?entry=ttu
Inelul de siguranta este doar pentru TIR-uri, asta este rolul lui. Intr-o lume normala, cel putin.
Nici eu nu pot intelege rationamentul. Daca se poate calca foarte usor pe acel inel de siguranta, de ce nu ar fi fost mai bine sa nu fie nevoie sa se calce acel inel. Cu ce i-a incurcat un rond mai mic. Daca vine un tir mare si are nevoie sa intoarca? Cazuri extreme se pot ivi si este mai bine sa le prevezi daca ai ocazia, iar acum era ocazia perfecta, mai ales ca nu vad rostul unui rond atat de masiv, indiferent ca asa era si inainte, facut din plastic. Plus ca, exact cum a mentionat o persoana dez(amagita), daca doresti sa te duci spre unirii, trebuie sa astepti semaforul, chiar daca esti singurul care are nevoie. Ori din cauza unor soferi nesimtiti care nu se incadreaza bine, daca discutam de portiunea mai apropiata de intersectie, ori din cauza proiectantului care a facut din 3 benzi, 2. Pacat, mai ales ca in zona se putea fluidiza foarte usor traficul.
De mentionat ar fi faptul ca pe Unirii la ING s-a reparat cocoasa, dar la RER avem un canal de toata frumusetea. Inteleg motivele pentru care s-a intervenit pe Unirii dupa asfaltare, insa modul in care s-a rezolvat dupa lucrari, este deficitar. Nu mai zic de celebrele „romanesti” – capacele de canal, care sunt puse bine doar in cuantum de 25%. Inca 25% sunt la limita, iar restul sunt realizate jenant pentru reputatia unui constructor.
In concluzie, oricat de intelegator ai fi, cei care proiecteaza si executa aceste lucrari, iti pun la incercare buna credinta, prin lipsa lor de viziune si amatorism. Pacat, mai ales ca aceste neajunsuri se duc direct la primar, care incearca sa faca ceva bun (nu intru in amanunte privind fortarea notei cu transportul in comun si abandonarea masinii personale).
ar trebui plasate si cateva elemente reflectorizante pe inel.
Este o realitate ca atunci cand facem schimbari intr-o comunitate, exista si opinii diferite. Insa ne putem baza pe fapte si argumente solide, precum cele prezentate de ing. Chiritoiu, pentru a ne asigura ca deciziile noastre sunt fundamentate.
De asemenea, trebuie sa avem rabdare si sa intelegem ca proiectele mari, cum este si acest rond, implica mai multe etape si ajustari pentru a fi finalizate corect. Astfel, este normal sa apara neajunsuri, insa ele sunt remediate pentru binele si siguranta comunitatii noastre.
@escorte…
Este o realitate că atunci când se face ceva in Buzău execuția este deficitară.
Astăzi mă uitam cat s-a lăsat asfaltul la reparații făcute între semaforul de la Mesteacănului cu Marghiloman și următorul spre centru. Acum doua zile noua groapă de pe Unirii Nord. Și așa la fiecare lucrare.
Am mai spus nu neg că a făcut. Dar să facă cu firme serioase să rămână ceva bun făcut nu doar pentru a arunca sume imense pe lucrări jalnice.