Șanse mari să scăpăm de blocajul de pe Unirii

Veste bună pentru șoferii buzoieni.

Sunt șanse ca aceste imagini, cu blocajul zilnic de pe Bd. Unirii (segment Transilvaniei – Bălcescu) să devină istorie:


Aseară, la Campus TV, primarul Toma i-a răspuns unui telespectator:

„Eu personal sunt de acord cu inversarea sensului de circulație pe strada Mioriței. Dinspre Democrației către Bălcescu. O să supun această propunere în prima ședință a Comisiei de Siguranță Rutieră. Temerea e ca nu cumva să se creeze aglomerație în altă parte”

Două posibilități

1) Inversarea sensului unic pe str. Mioriței


Această soluție pare încă și mai bună doar că presupune eliminarea parcării pe această stradă.

Vor fi, e drept, dezavantajați 50-100 de oameni care parcau aici, dar vor câștiga câteva mii/zi, buzoienii care vor circula și dinspre Democrației către Bălcescu.


Temere nejustificată


E mai greu de crezut că se va forma blocaj întrucât către Bd. Bălcescu există două posibilități. Varianta din drepta e chiar mai bună întrucât se evită și semaforul de pe Bd. Bălcescu din dreptul Școlii nr. 1.

Undă verde Transilvaniei – Crinului – Narciselor – Mioriței – Bălcescu



Dacă această undă verde va fi creată atunci șoferii dinspre Transilvaniei nu vor mai accesa Bd. Unirii pentru a ajunge pe Bălcescu.

Această coadă zilnică de mașini se va diminua considerabil după ce șoferii vor putea face drepta pe Democrației și apoi stânga pe Mioriței pentru a ajunge pe Bălcescu.

Citește și:

loading...

23 de comentarii la „Șanse mari să scăpăm de blocajul de pe Unirii

  • Te ai putea angaja la Sfânta primărie să le dai indicații la toți. Se pare că te pricepi mai bine la dat indicații decât la făcut știri. Vina aglomerației o poartă pe de o parte pista pt autobuzele care circulă goale pe mijlocul carosabilului, iar pe de altă parte faptul că sunt f multe autobuze care se plimba in nr f mare si goale oameni buni. Nu vrea tomy să facă economie? 3 unul după altul spre Sapoca, Aldeni, izvorul dulce depășite de mine. Si goale. De ce nu scrii articole despre asa ceva? Parcă erai corect. Știu, din 2016 susții pe Toma, dar poate deschizi ochii si vezi realitatea ca sa nu tii deschidă vreunul cu vreo rangă sau levier.

    Răspunde
    • Vai! Dar marea sistematizare, cu semaforizare inteligenta, cu (non)sensuri unice, piste dedicate e.t.c., e.t c. are ca efect producerea de blocaje?
      Nu cred asa ceva! Justificarea banilor prapaditi spunea cu totul altceva. Sa fi spus cineva minciuni?!

      Răspunde
  • De când scrii aici despre realizările celui mai capabil primar din univers,începi mereu cu titlul veste buna pt buzoieni.Si s-au adunat atâtea vesti bune încât am depășit gradina edenului ca nivel de viață.

    Răspunde
  • Blocajul se va muta la scoala 1 sau la semaforul de la casa alba.
    Eu zic sa o lase asa. Abia s-a obișnuit lumea.

    Răspunde
  • Auras, ori cat ar face schimbari de sensuri, problema mare a orasului Buzau sunt masinile. Sunt foarte multe masini/cap de familie. Toma trebuie sa lucreze la un plan de fluidizare a traficului.
    Prin accesarea de fonduri pentru decongestionarea traficului ar fi construirea de mici pasaje , cum e in zona Unirii Nord la acel sens, in centru. Ar rezolva mult problema ambuteiajelor.

    Răspunde
    • Largirea strazilor, construirea de sensuri giratorii, pasaje etc NU rezolva probkema traficului, ci doar muta problema din locatia „rezolvata” in urmatorul loc.
      Sunt prea multe masini, asta e problema.
      Trebuie rarite cu forta.
      Interzisa inmatricularea vehiculelor second-hand mai vechi de 5 ani, scapam probabil de jumatatw din cotinetele ambulante de pe strazi.
      Conditionata inmatricularea masinii de dovada detinerii unui loc de parcare UNIC.
      Nu detii loc, nu inmatriculezi masina.
      Cele deja inmatriculate care nu fac dovada locului de parcare, taxa de 1.000 lei/an.
      Sa vezi cum gasesc loc pe la vreun cunoscut, pe cam etc.
      Asta nu e teorie, am vazut practic unde stau acum, cand i-a umplut Politia Licala de amenzi, brusc toti vaicateti cu „nu am loc, sa imi dea (??) Primaria”, ai gasit brusc loc.
      Amenzi mari + blocare pentru masinile parcate aiurea.
      Cei cu curti obligati sa tina masinile in curte, nu in fata curtii. Sa nu aiba voie sa participe la licitatii. Au curte, sa isi faca loc.
      Dublarea impizitului la a doua masina, triplarea la a treia samd.
      Esti sarac, da’ fudul, cu 3 ‘bemvee’ ? Ia de plateste.
      Amenzi mari pentru circulatia pe benzile dr autobuz, parcarea in statii etc, pentru a fluidiza traficul.
      Transport public GRATUIT pentru toti cetatenii, ca sa nu zica nu sunt alternative, costa bla bla
      In 2 ani se elibereaza orasul.

      Răspunde
      • Cred ca e cel mai bun plan creionat vreodata de un buzoian. Daca ar fi sa candidezi pentru o functie in primarie, te-as vota, chiar si ca city manager. De acord cu tine, cam asa ar trebuie sa gandeasca un cetatean al unui oras. E foarte bun planul.
        Felicitari!

        Răspunde
      • Incredibil ce debitezi…. 1. Oamenii cand isi cumpara masini isi cumpara pt. ca au nevoie de ele, nu de fala sau mandrie. 2. Cand vei avea nevoie de masina, vei intelege, pana atunci mergi pe jos… ca-ti place. 3. Se incearca sa se dea vina pe cei cu masini, nu se gandeste corect: de ce nu se fac parcari in oras si ar trebui sensuri unice. 4. Se incearca sa se mearga pe parcarile existente de acum 15-25 de ani cu toate ca sunt marea lor lasate in ,,paragina,, (de Ex. Este o groapa pe mijlocul solelei, ei incearca sa atentioneze soferii prin bazile de plastic, IN LOC SA ASFALTEZE GROAPA). Asa este si cu gandirea asta: punem taxe pe masini in loc sa gasim solutii prin: crearea de sensuri unice, facute parcari si…. Etc

        Răspunde
        • Sunt sute de parcări refăcute în oraș, și acum se lucrează la câteva.
          NU s-au refăcut toate ? Nici Dumnezeu n-a făcut lumea într-o zi.
          Dar, Buzăul arată pe zi ce trece mai bine, sunt investitii non-stop față de acum 20 de ani cand nu se făcea nimic.

          Răspunde
          • Aurase deschide ochii, de Ex. du-te in Dorobanti 1 de 2 ani sunt promisiuni ca se asfalteaza parcarile la blocurile 10 G, 10 F….. In spate la Mândresti….. In Micro III la fel parcarile sunt praf facute… Sunt o groaza de parcari in acest ,,minunat Oras-Comuna,, care asteapta de ani de zile un asfalt mai proaspat…. De facut, da, s-au facut cateva parcari dar nu te lauzi cu 10 parcari facute si 60 lasate ca in anii 1970

            Răspunde
        • Adriane, spune-ne si noua o intrebuintare la cele doua masini pe care le ai in plus, la ce ai nevoie de ele. Sunt foarte curios sa descopar le ce folosesti. Ba da, e de fala, mandrie. Mai ales in cartier la mine, daca ii vezi cum se da din una si se urca in alta, zici ca se da jos dintr-un Lamborghini si se urca intr-un Bugatti. Mie imi spui chestiile astea, nu tin, sa stii. Daca ai doua masini in plus si le folosesti pentru carat marfa, atunci nu au ce sa caute in oras. Acele masini trebuie sa stea intr-un parc, cum este acel parc de pe soseaua Spatarului si unde tiristii parcheaza acolo. Platesti cat este de plata, pentru ca ma gandesc ca ai bani daca detii inca doua masini in plus.

          Legat de ultimele tale opinii, intr-adevar, Toma ar trebui sa gandeasca un plan sustenabil sa vina cu parcari supraetajate in mai multe parti ale orasului pentru a rezolva problema masinilor din oras sau alte metode prin care poti sa fluidizezi traficul.
          Locuiesc in Bucuresti, este si in Bucuresti traficul naibii, dar ce vad in Buzau cand vin acasa, ma ingrozeste cate masini sunt in acel oras. Problema este ca sunt foarte multe masini/cap de familie. Asta e ideea, trebuie sa se umble cumva si la aceasta. In S4 s-a reusit prin acea taxa. Bine, o sa vii si o sa zici ca Buzaul nu e Bucuresti si ca nu au de unde sa plateasca buzoienii, dar chiar si bucurestenii resimt acea taxa. Trebuie cumva sa se puna stop la cumpararea de masini in judetul Buzau, inmultirea lor va duce la ceva groaznic, se va bloca orasul la propriu si la figurat. Am fost mereu adeptul la chestia asta, ca romanul ar trebui sa aiba o singura masina proprie si poate una cum am zis mai sus, poate are un business si se foloseste de ea pentru a-si creste acel business. Dar deja in Buzau vad un buzoian deja are cate 3 masini. Nici la Bucuresti nu e asa ceva.

          Zi buna!

          Răspunde
      • Nu stiam ca traiesc in Singapore, dar se pare ca m-am inselat. Eu propun ca pe langa interdictia de a inmatricula masini mai vechi de 5 ani (de ce nu 4 ani, ca atat au garantie multe, sau chiar 2, ca asta este regula, sau 8 ani cat este perioada standard pentru utilizarea unui autovehicul?), sa se mai impuna cateva restrictii sau taxe. Avand in vedere faptul ca veniturile singaporezilor autohtoni sunt extrem de mari, propun sa fie taxati la respiratie, iar aia mai grasi care sunt hraniti bine, sa fie interzisi deoarece respira prea greu si polueaza. Sa nu mai iasa pe strada, sa stea la cineva in curte si neaparat sub un copac plantat de ei insisi.
        Acum, lasand mistocareala la o parte, aveti partial dreptate. Sunt masini multe. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunte lumea la ele, ci doar ca Buzaul trebuie sa se dezvolte. Tot ce inseamna localitati din jurul Buzaului si terenurile goale dintre, trebuie sa devina parte din oras, unde sa se construiasca locuinte, cu strazi mari, facute inainte de imobile si conectate in asa fel incat sa existe bulevarde generoase intre ele si conectate cu Buzaul „vechi”, care se asemenea trebuie sa faca niste expropieri si sa construiasca niste artere noi care sa uneasca sudul cu nordul si estul cu vestul, plus un inel exterior de autostrada. SF, nu-i asa? Mi-e teama ca asta inseamna dezvoltare, nu sa pui interdictii, in general pe capul alora mai sarmani.

        Răspunde
  • Eu zic sa vă potoliți cu accesarea de fonduri că am văzut unde s-a ajuns!

    Răspunde
  • Cine a creat blocajul?
    Recunoașteți, sau nu, benzile de autobuz.

    Răspunde
  • Auras, da-mi voie sa zic de ce cred ca masura desfiintarii parcarii este una proasta (vad ca celalalt comentariu nu a fost aprobat. Acolo se parcheaza masini zilnic, de la locatari la profesori de la scoala 1, iar desfiintarea parcarii ii va face sa se mute pe strada Democratiei, care si acum este gatuita de masini parcate. Momentan putea si acum sa fie Democratiei o alternativa la Balcescu, insa nu este. Hai sa ne mai gandim si la oameni, nu sa aruncam repede idei si sa ignoram ce zice populatia.

    Răspunde
    • Păi la oameni/populație m-am gândit și eu.
      Conținutul articolului e elocvent.
      Nu poți pentru 50-100 de inși (care parchează acolo) să le produci disconfort câtorva mii.
      Strada e pentru circulat nu pentru parcat.
      Profesorii să vină la scoala cu autobuzul. Nu le cad tresele.
      Iar elevii pe jos.

      Răspunde
      • Pai si asta doar va muta aglomeratia. Masinile se vor muta pe Democratiei, si masura ii va afecta si pe cei din jur. La fel s-a intamplat si pe Unirii, intre blocuri arata ca un joc de tetris.

        Răspunde
        • Nu se va muta nicio aglomeratie.
          Masinile trebuie să circule, nu să stea.
          Strazile sunt pentru circulat nu pentru parcat.

          Răspunde
  • Incercam sa ascundem sub presh elefantii aparuti urmare a maretei sistematizari a Bd.Unirii.
    Sistem inteligent de trafic…vax albina, mai eliberam din Unirii ca sa aglomeram Mioritei, Balcescu si zona Scoala 1!
    Sa gestioneze mai bine traficul si nu mai este nevoie de artificii din secoulul 18!!

    Răspunde
    • Daaaa…. si apoi dupa vot, dupa ce o sa realizati in ce rahat ne-ati bagat pe toti, sa nu cumva sa va ia cu dureri de cap. Intelegeti ca doctorii si vaccinurile sunt degeaba. https://youtu.be/TkOnenNZAyA
      Guru va spune ca voi sunteti singurii care stiti ce aveti, nu va duceti la doctori. Nu va ganditi ca el se duce. Zice el asa ca s-a dus si i-a spus doctorului ce-l doare, dar in realitate nu se duce 😉 Eu va rog sa va asumati si sa respectati indicatia stapanului vostru!

      Răspunde
  • Pingback:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.