Se fac angajări la Primăria Buzău. 140 de posturi vor fi scoase la concurs. Se caută de la la simpli funcționari până la directori de servicii
Nu mai puțin de 140 de posturi vor fi scoase la concurs de Primăria Buzău în următoarea lună. Se vor face angajări, pornind de la simpli funcționari, până la directori de servicii.
Pentru posturile de conducere concursurile vor fi organizate la București de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, în timp ce pentru celelalte funcții concursurile vor fi organizate de Primăria Buzău, dar cu avizul ANFP.
Completarea cu personal a Primăriei Buzău a devenit posibilă după aprobarea în ultima ședință a Consiliului Local a noii organigrame a Primăriei Buzău. În acest fel, vechea organigramă, blocată în justiție după contestarea sa de către cei 300 de polițiști locali, a devenit caducă.
În noua organigramă a aparatului primarului nu mai există departamentul de Poliție Locală, acesta urmând a avea statut juridic aparte.
În zilele următoare, Primăria Buzău va publica pe site-ul propriu lista cu posturile care vor fi scoase la concurs, dar și a cerințelor necesare înscrierii pentru cei interesați.
„Până acum am funcționat în stare de avarie, cu 140 de posturi lipsă, dar în principal fără șefi. 75 % din posturile de conducere din Primăria Buzău sunt libere. Unii s-au dus la un salariu mai bun în privat, alții către slujbe mai puțin solicitante din afara primăriei, iar unii au plecat, recunosc, și pentru că le-am cerut-o eu, întrucât aveam viteze și viziuni diferite despre muncă. Cele mai mai probleme le avem la compartimentul juridic, unde au mai rămas să lucreze doar doi oameni, deși e nevoie de 15. Sper ca în curând să întărim echipa Primăriei Buzău cu oameni tineri, bine pregătiți, dornici să facă o carieră în administrație, dar și să-și asume responsabilități, să ia decizii. Trebuie să spun și asta, se întâmpla uneori, ca la ședințele pe care le țineam în Primărie să vorbesc doar eu și tot doar eu să iau decizii. Nu vreau ca acest lucru să se mai întâmple. Trebuie ca o întreagă echipă să lucreze alături de mine pentru modernizarea acestui oraș rămas din păcate mult în urmă față de altele din România”, a spus primarul C-tin Toma.
Pe de altă parte, noua organigramă a Polițiie Locale, în cazul în care va fi aprobată de consilierii locali va mai cuprinde doar 135 de posturi, fără cei 300 de agenți de la Serviciul de Pază care ar urma să fie disponibilizați.
Auraș Tereacă
Mai Surâs,te știam un om mai echilibrat cat ai fost pe tv.local.
Acum nu te înțeleg deloc!
Faci un joc care te discreditează.
Chiar pui suflet pentru Toma?
Cum vine asta sa dam afara ca sa angajam???
Nu e o rușine pentru primar ca au plecat din cauza lui multi functionari cu pregătire,din cauza lui?
Dle Primar sunt profesor pensionar în vârstă de 65 de ani ,dar încă în putere ,credeți că aș avea vreo șansă să mă angajați prin concurs și pe mine ,indiferent pe ce post .Important să nu stau degeaba . ?
Dle Toma, nu mai angaja tăietori de frunză la câinii comunitari, că și așa sunt prea mulți. În loc de 140, caută 14 oameni destoinici, plătește-i cât le dădeai la 40, iar cu banii economisiți pe ceilalți 100 arată-ne anual că s-a făcut ceva util în orașul jefuit de liota boșcodistă: străzi, trotuare, alei, parcări, spații verzi, cămine, grădinițe, locuri de joacă, piețe, monumente istorice de for public, mobilier urban, etc. Ai nevoie de oameni performanți, de concepție, creativitate, viziune, documentare, care pot reforma și moderniza toate serviciile publice: transport, piețe, urbis, ram, prestcom, apă, pază.
De ce majoritatea posturilor sunt ocupate prin transfer? De ce nu se organizează un concurs corect pentru toate posturile? De ce nu se pune accent pe competențe și studii de specialitate? În țară asta nimic nu este corect.
De ce majoritatea posturilor sunt ocupate prin transfer? De ce nu se organizează un concurs corect pentru toate posturile? De ce nu se pune accent pe competențe și studii de specialitate? În țară asta nimic nu este corect.