„Se face pentru transportul tancurilor către Ucraina”
Aceasta e credința multor români.
Că autostrada A7 se face de către americani pentru transportul tancurilor către Ucraina.
Unii au născocit zicerea de mai sus, alții au luat-o de bună.
În realitate e o minciună sau o prostie, luați-o cum vreți.
Două sunt argumentele:
1) A7 obținuse finanțare europeană și avea proiectul tehnic gata înainte ca rușii să înceapă războiul.
2) Transportul tancurilor către Ucraina se face mai mult pe calea ferată, decât pe asfalt. Iată un astfel de transport de tancuri:
B) Transportul se face 80% prin Polonia și nu prin România și cu atât mai puțin dinspre București – Ploiești – Buzău (A7) etc.
Iar când se întâmplă, mai rar, ca transportul de tancuri să treacă prin România, el se face prin nord, pe la Satu Mare, așa cum sunt imagine de mai sus și nu pe autostrada Moldovei.
În concluzie, zicerea că A7 se face pentru transportul tancurilor către Ucraina e o prostie. Nici măcar cerealele ucrainiene nu se transportă cu tirul pe A7, ucrainienii folosind portul Ismail de pe Dunăre (brațul Chilia) și apoi urmând țărmul litoralului românesc (apele teritoriale ale României) pentru a feri vapoarele bulk de posibilele lovituri rusești.
Citește și:
Ai ratat cu brio in ”analiza” ta faptul ca problema majora identificata de catre think tank-urile NATO cu Romania este lipsa infrastructurii rutiere pentru trupe si tehnica usoara in general si aprovizionarea rapida si constanta in caz de conflict, si feroviara pentru tehnica grea. Romania avea nevoie de a doua cale de rulare in zona asta, cu vestita Poarta a Focsaniului, care e principala vulnerabilitate in situatia atacurilor din nord si est.
https://romania.europalibera.org/a/scenariu-de-razboi-poarta-focsani-cat-de-rapid-opreste-nato-o-lupta-cu-rusia-/30905435.html
P.S. Conflictul din Est e pregatit de cativa ani buni, dupa cum si data articolului o arata.
P.S.S. Intreba-te DE CE timp de 34 de ani nu s-au gasit 6 mld de euro pentru o autostrada prin campie si brusc si pe repede inainte toate merg ca pe roate, daca tot vrei sa pari priceput.
Brusc s-au găsit bani nu doar pentru A7, prin toată țara se lucrează la autostrăzi și DEX-uri.
Nu războiul e cauza, ci faptul că România traversează cel mai bun moment din istorie.
Ma faci sa rad:)))
Așa este, România traversează cel mai bun moment din istorie dar mă tem că este doar un moment, România se împrumută în dușmănie și nu cred că va mai fi capabilă vreodată să facă un buget măcar pe zero că pe plus ca să-și achite din datorii deja vorbim de fantasmagorii. La alt moment, care o să fie cel mai prost din istorie, o să vină scadența și o să plătim cu ceea ce mai deținem, adică cu teritoriu.
Dacă rușii îi lasă pe ucraineni fără porturi atunci A7 va fi varianta de rezervă pentru companiile americane ce dețin terenuri agricole în vestul Ucrainei să-și exporte cerealele prin portul Constanța.
Buget pe zero? Pentru ce să ne facem atâtea griji pentru asta? Cele mai bogate țări au cele mai mari datorii… Oricum am fost singura țară care și-a plătit vreodată întreaga datorie externă… poate asta ar trebui să conteze și la instituțiile financiare internaționale, dacă tot se vorbește despre corectitudine, fiindcă asta s-a întâmplat destul de recent din punct de vedere al istoriei, iar efectele plății acelei datorii încă se observă în societatea noastră. Oricum, nu știm cum evoluează situația internațională, iar stresul pentru buget poate fi inutil, de exemplu după 1989 tuturor țărilor din est, foste socialiste, li s-a șters întreaga datorie externă, numai României nu, fiindcă ea o plătise deja pe toată.
A7 era în plan dat nu cum spun unii alarmiste pentru ucraina!
Ignori realitatea si dovezile care o sustin, inclusiv declaratiile oficialilor, desi sunt informatii peste tot ca s-a taraganat aiurea desi nevoile sunt de zeci de ani cunoscute, analizate, discutate dar NEFINANTATE.
analiza Nov 2021 https://www.digi24.ro/stiri/externe/romania-spera-sa-obtina-sprijin-financiar-american-pentru-infrastructura-care-ar-facilita-transportul-trupelor-pe-flancul-estic-al-nato-1737263
analiza Iunie 2024 https://romania.europalibera.org/a/de-doi-ani-romania-nu-poate-construi-un-pod-judetean-pentru-ca-trupele-nato-dislocate-la-cincu-sa-se-deplaseze-mai-usor/32999156.html
analiza Aprilie 2018 https://www.caleaeuropeana.ro/fost-comandant-al-armatei-sua-in-europa-intareste-mesajul-nato-avem-nevoie-ca-romania-sa-isi-imbunatateasca-infrastructura/
analiza Mai 2003 https://www.zf.ro/eveniment/scheele-romania-are-nevoie-de-infrastructura-2981900
–––––––
Zi dupa mine: 6 miliarde de euro ”s-au gasit” dupa 34 de ani, pentru o autostrada absolut vitala pentru cea mai SARACA regiune a tarii, autostrada fara vreun tunel sau munte in cale si care iata ca se realizeaza in 2-3 ani cu totul (in ritmul romanesc, ca daca aveam voie la chinezi, deja era gata). Iar daca sa fii dupa Turcia, in Europa, la inflatie, in T2 2024, e perioada buna, Turcia fiind pe ultimul loc, esti si deziluzional complet (ti-am dat datele zilele trecute, nu ma contrazice prosteste si aici, te rog!).
–––-
Stii pentru ce au existat insa bani, si cat inseamna, de EXEMPLU:
– 6,5 mld euro? Pretul a 32 F35 pentru care s-a semnat zilele astea ”contractul”.
– 1 mld dolari? 54 obuziere autopropulsate coreene K9 si 36 transportoare K10, contract semnat anul acesta.
– 1 mld euro? Un bataliona de tancuri Abrams M1, contract semnat anul acesta.
– 3 mld euro? 298 masini de lupta blindate, scrisoare de intentie.
– X mld euro intentie pentru fregate franceze.
– X mld euro pentru 50 tancuri coreene K9.
––––––-
In vreme ce:
– 0,6 mld euro? Podul de la Braila, cu tot cu reparatiile ulterioare.
Am impresia ca cel ce a publicat nu a circulat pe E85 de la Buzău la Suceava sa vadă câte camioane de Ucraina și Republica Moldova circula3mai ales de când a început conflictul din Ucraina. Eu nu am nimic cu ei dar lasă de înțeles de ce sa făcut așa repede autostrada
Autostrada era necesara si pe timp de pace, cu uz civil, dar si mie mi se pare clar ca „graba” cu care se lucreaza si plateste este scopul militar, de a asigura o cale de transport rapida de-a lungul frontierei estice.
Inclusiv Trump a reconuscut in discutiile lui prin podcast-uri ca ucrainienii prezinta interes de furnizare haleala pentru marele orase din SUA deoarece din cauza imposibilitatii de a efectua agricultura in zone unde e bloc langa bloc, beton peste beton.Pe unde crezi ca o sa transporte mancarea de la aia?P.Mai uita-te si la altii ce discuta daca tot esti reporter.
PS: dupa cum se prezinta treaba cu rezultatele,fa-ti bagajelu impreuna cu Tomita si susaua!
Da?! Vorbim noi din ianuarie
Informează-te prin surse mai sigure ca să înțelegi ce se pregătește în prima lună a anului viitor
Cum este acum Tere ??? Când pierdeţi pe toate fronturile ?
Unii sunt mai informați decât alții…iar informațiile celor puțini nu ajung in aceeași cantitate către cei mulți ( că strategii de securitate). Naivitatea nu este pedepsită,dar declarațiile fără argumente și dovezi sunt pedepsibile.
In cazul de față este dovedit faptul că acest proiect de infrastructură a fost de urgență implementat la comanda NATO și tot de urgență finalizat pentru că războiul ne paște pe toți . Cine visează că vin vremuri liniște înseamnă că e paralel cu realitatea. Nu degeaba am fost chemați la 52,55,60 de ani ,acum o lună să nu se prezinte echipamentul cu numele fiecăruia pe el ,ședințe de tragere cu arma. Nu mai visați la bâlciuri cu mici și bere ,mai bine ați face ca Suedezii ,Norvegienii,Finlandezii și ați pune populația să se pregătească pentru ce este mai rău și mai grav. Mai bine adevărul,dl știrist, decât minciuni cosmetizate . Un popor pregătit este un popor salvat.
Treacă, cum adică nu mai trec tir-uri de Ucraina. Vezi te rog cum arata Buzau-Ploiesti, e ondulata toată. Asa ca las o jos ca măcăne.Daca nu cerea NATO rute sigure și rapide de transport nu aveam nici o autostrada. Autostrada care leagă Moldovz de aTransilvania a avut lege votata în parlament, aprobata de Iohanis, jn ce stadiu este? Psd-ule, Ciolacule, nu este meritul vostru!!!
Pentru răutăcioşi: Bani tot timpul au fost, dar Băsescu n-a vrut să se facă autostrăzi. Când PD -ul şi liberalii au ajuns la putere, sub comanda lui Băsescu, au distrus orice idee de autostradă. Au desfinţat şantierele pe Autostrada Braşov – Cluj- Oradea, iniţiată de Năstase, apoi când a vrut Ponta să facă Comarnic-Braşov, la fel, Băsescu iar s-a opus. Sunt declaraţiile lui Ponta cum Coldea, omul lui Băsescu l-a ameninţat cu puşcăria, dacă încearcă să facă această autostradă. Abia după ce acest sistem corupt: Băsescu- Coldea- Koveşi a picat, a început s-a trecut la construcţia de autostrăzi în România. Acum, chiar dacă or trece şi tancuri sau coloane de tiruri ucrainene cu cereale pe A7, să treacă, pentru că ele oricum treceau pe DN2/DE 85.
băse nu a distrus doar idei ci a semnat împreună cu isărescu actul de desființare a industriei românești, așa bună sau rea cum era, (acordul PSAL II cu Banca Mondială, acord ce cuprindea lista tuturor întreprinderilor ce urmau să fie privatizate sau lichidate). băse avea atunci calitatea de negociator din partea României cu Banca Mondială și isărescu calitatea de prim-ministru. Acordul a fost semnat în numele României și era obligatoriu să fie pus în aplicare de guvernul următor. S-a nimerit să fie guvernul Năstase. Abilul băse, mare specialist în alba-neagra a întors ziarul și a aruncat pisica în curtea lui Năstase, urlând că Năstase a vândut țiţeiul, rafinăriile, gazele naturale, uzinele de aluminiu și oțel, etc, etc, omițând să ne spună că el a semnat din partea României actul ce stipula vânzarea sau lichidarea acestor obiective industriale.
N-o fi pentru tancuri dar arată de parcă au trecut tancuri pe ea, plina de valuri, făcuta în grabă, calitate slabă!
Sa nu vorbim de toata Romania. 70% din autostrazi si drumuri expres s au facut sau se vor face in Transilvania si Banat, iar ce mai ramane pt restul tari . Cand vor ajunge ca Tara Romaneasca ,Moldova si Dobrogea sa aiba acelasi nr de drumuri ,atunci vom mai vb.La fel este si cu noile investitii industriale, si nu este normal.Asa a fost mereu, Ardealul cu industria si Regatul Romaniei cu agricultura
Pixel, ca de obicei stie si mai ales stie „eficient si sigur” !
El a stat la discutii directe cu leaderii lumii, a stat prin cancelariile din vest, a fost implicat direct in proiecte secrete. Apoi, cand sa ia parte si la intalnirea cu presedintele SUA, a sunat ceasul !!!!
Era ora 06.00 si trebuia sa plece la munca :)))))
PS textele inteligente puse aici cu copy-paste dupa net, arata gradul de implicare la nivel informational de top !