Șefa de la Comp. de Apă anunță că va închiria părți din fostul Hotel Crâng

„Nu cred că exagerez când spun că pentru a găzdui personalul Companiei de Apă în noul sediu de la fostul Hotel Crâng ne e suficientă o treime din spațiu”.
Declarația îi aparține Simonei Săvulescu, nouă șefă a Companiei de Apă.
„Vom căuta să închiriem părți importante din clădire, eventual chiar și un etaj întreg. E păcat să ținem atâta spațiu nefolosit când ar putea însemna o sursă de venit pentru firmă. Eu, personal, n-aș fi ales niciodată să transform un hotel în spațiu de birouri. Dimensiunea încăperilor e neadecvată, camerele sunt foarte mari”, a adăugat Săvulescu.

Deocamdată, personalul n-a fost mutat întrucât a apărut o altă problemă – CLICK AICI pt. detalii.
Compania de Apă are în proprietate și spațiul din actualul sediu de la blocul 8FGH de pe Bd. Unirii, lângă Piața Centrală pe care urmărește să-l vândă (CLICK AICI pt. detalii). Banii ar urma să fi folosiți pentru investiții.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Ma gandeam eu ca asta va fi suveica, deja clasica pe aceste meleaguri.
Vine statul si renoveaza de lux cladirea si apoi o da privatului pe 2 lei sa scoata privatul bani multi cu ea… asa se fac afacerile pe aici, si apoi se dau mari oameni de afaceri, cand in realitate sunt doar niste infractori.
pt Anonim
Ca sa scape Toma de afirmatia ca Compania de apa nu se va muta acolo ,a balacit-o si o sa bage Urbis -ul acolo ,de Urbis e vorba Anonim si nu mai posta prostii ca sa te afli in treaba
În clădirea de pe strada Spiru Haret ar trebui să își mute sediul toate societățile comerciale ale primăriei.
Dacă CAB are nevoie doar de un sfert din spațiu înseamnă că mai încap cel puțin 3-4 societăți, dacă nu chiar mai multe având în vedere faptul că CAB are cei mai mulți angajați.
Apropo, reforma din CAB când va să vină? Restructurarea personalului și reducerea cheltuielilor…
De ce au cumparat ceva de 3 ori mai mare decat trebuia ? Si de ce continuă sa investeasca aiurea ?
Bine ca au bagat banii buzoienilor in Hotelul Partidului.daca nu le trebuia de ce au cumparat.sa mute si Urbisul si Compania de apa si Transbus.ul toate la un loc.asta ar fi o solutie.fiecare pe cate un etaj.sau sa faca centrul nr 2 al Primariei pe care vor sa.l mute la Bazar.
Pt VLAD…
Urmareste anunturi pe internet sa vezi ca o data sau de 2 ori pe luna se posteaza anunturi cum ca CAB BUZAU angajeaza pe diferite posturi si tu spui de restructurare si reducerea cheltuielilor???
Pai salariul mare si nesimtit al lui Tescaru este mostenit
Sa scoata hotelul la vanzare.e cea mai buna solutie.au investit l.au removat arata super sa.l vanda daca nu trebuie.ala trebuia sa functioneze tot ca hotel pt ca asa a fost proiectat de pe vremea lui Carolica.dar au venit desteptii si au zis ca fac ei birouri
Hotelul acela avea o arhitectura specifica si astia au distrus tot.nu a zis bine Nicu Ceausescu .v
A lasat tata tot voi nu sunteti in stare nici sa intretineti ce a facut Ceausescu
Bataie de joc pe bani publici.DNA .ul doarme.cum.se cheltuie banii publici?