Șoferi nemulțumiți: „Fi-v-ar parapeții… Pentru trei proști…”

E blocaj total acum din orașul Buzău spre Hanul lui Țintă.

Din cauza unei tamponări aproape de han, poliția a oprit complet circulația spre Pasarela Nehoiu (traficul fiind redirecționat pe Șoseaua Spătaru).

„Ne întorc de la Kaufland, de pe Calea Eroilor înapoi”, ne-a transmis un șofer nemulțumit.


Din cauza tamponării, e blocaj de la Pasarela Nehoiu spre Hanul lui Țintă
Blocaj e și pe Șoseaua Nordului (Centura Buzăului)

Unii dintre șoferii nemulțumiți (cei blocați în trafic + cei nevoiți să ocolească pe la Costești – Stâlpu ca să ajungă spre Săhăteni) au început să sune la site-urilor de știri. Mesajul, comprimat, e ăsta:

„Fi-v-ar parații ai dracului! Pentru trei proști care s-au dus kamikaze pe contrasens a trebuit să puneți voi parapeți! O decizie foarte proastă. Acum, la orice tamponare se blochează șoseaua”

Reporterul a încercat să-i liniștească: „Să avem puțină răbdare. Într-un an poate termină ăștia autostrada și apoi va fi bine”.

Majoritatea șoferilor opinează că soluția corectă era lărgirea „acostamentului consolidat” la lățimea unei benzi („că era loc și pe o parte și pe alta”) și nu formula 2+1 cu parapeți pe mijloc.

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Șoferi nemulțumiți: „Fi-v-ar parapeții… Pentru trei proști…”

  • Și când sosește iarna.. Viscolește puțin și blocăm din nou toată zona!

    Răspunde
    • Nu inteleg de ce experimenteaza tot felul de cacaturi gen 1 banda jumatate (zisa „acostament”, 2+1 si alte cretinatati!

      Nu pot asfalta inca 1 metru pe fiecare parte si sa faca 2+2 benzi?!?

      De atatia ani si dupa atatia morti, nici acum nu fac lucrurile simple si bune, ci tot improvizatii si experimente cretine ?!?

      Ciolacule, nene, am vazut ca ai avut 7 la bac, deci te pricepi, pune-i, nene, pe astia sa faca 4 benzi normale!
      4! Adica 1,2,3,4.
      4 e dupa 3, hai ca nu e greu.
      Chiar nu sunteti in stare sa puneti niste asfalt pe un camp la cati bani se duc pe „studii de fezabilitate” ?!?

      Răspunde
      • Domnu reporter, e vorba de vreo 3 ani! Turcii de pe tronsonul ce va ocoli Buzaul se misca taaare greu!
        Intre timp traficul spre si dinspre centura Buzau va creste, tocmai datorita autostrazii.
        De-asta solutia cu o banda pe sens e o mare tampenie!
        De-asta cei ce au gandit asa merita sediu in buricul targului, la fosta maternitate si nu undeva pe centura, sa simta pe pielea lor ce-nseamna trafic!

        Răspunde
  • …o tamponare pe săptămână ar fi ceva!… într-un an , până termină ăia autostrada, poate!….tot circ și panaramă se numește!…

    Răspunde
  • Șeful Dorel de la drumuri naționale a hotărât așa. Toți buzoienii au zis :PATRU BENZI!!! Nu vrea nimeni nici acostament consolidat lărgit, nici parapeți cu 3 benzi. Faceți patru benzi și gata. Puteți să îl faceți și pe toată lungimea E85. La cat se fură e o nimica. Japonezii făceau lucrarea în 4-5 zile.

    Răspunde
    • La toată lungimea drumului E85 era posibilă lărgirea cu cate o banda pe sens. Este loc destul, chiar nu vede nimeni ? Întotdeauna la noi singura soluție care se ia în calcul este de a se complica lucrurile nicidecum de a simplifica. Nu mai vorbim de atâtea semafoare. Pe un stâlp, la Episcopie, este rond cu vreo 25 de semafoare, Autogara aia de lângă Patinoar e goala, nu folosește la nimic.

      Răspunde
  • Tot voi sunteți vinovați de toate alea: cum să accepți să circuli 20 de ani pe acostament consolidat ca și cum ai circula pe bandă întreagă? Cum să te superi când, în sfârșit, au delimitat drumul corect? Cum să-i înjuri pe aia care au făcut drumul corect și să nu-i înjuri pe cei ce au făcut accident?? Cum să nu-i înjuri pe cei care n-au făcut autostradă de acum 20 de ani?

    Și mai am întrebări: dacă limita de viteză e de 50, tu circuli cu 60, cum te aștepți să facă alții drumuri pe care să mergi tu in siguranță? Dacă tu furi 10 km pe oră de fiecare dată când prinzi, cum te aștepți să nu fure alții? Pe fi-tu e clar că nu-l putem pune președinte. Nici pe colegii lui, că i-a învățat el să fie și ei jmecheri.

    Răspunde
  • Dar de ce nu gândesc administratorii drumului cu cap? Acea porțiune de drum de la Pasarela Nehoiu la Hanul lui Țintă este zonă extravilană, cu un pic de creier se putea gândi lățirea întregii secțiuni de drum cu cca 1,5-2m și asa ar fi fost 2 benzi pe ambele sensuri…. dar unde creier nu este, prostie sigur este

    Răspunde
    • Este zona intravilana! Documenteaza-te inainte de a scrie!

      Răspunde
  • Ii doare la banana pe aia de la drumuri si gropi de voi si de benzile voastre. Au murit aia ca tantalaii si le-au stricat somnul in birouri pe bani buni asa ca ce si-au zis, las’ ca va rezolvam noi acusica sa mai faceti accidente si sa ne tulburati linistea si odihna din cele 5 zile de weekend de la birou. Si ete-asa a aparut imbecilitatea imbecilitatilor cu 3 benzi care-s ba 2, ba una, ba niciuna, ba pe dracu sa ii ia de dobitoci ca intr-o tara normala la cap zburau toti de la drumuri si gropi in secunda doi dupa ce devenea public acest proiect care demonstreaza o imbecilitate peste media normala de imbecilitate a angajatului la stat.

    Care crede ca statul, indiferent de forma sa, de la administratia locala pana la guvern, ii vrea binele e ori prost, ori n-a citit istorie in viata lui. Nici un stat, niciodata, nu a avut vreo strabatere cu privire la cetatenii sai si nu a ratat nici o ocazie sa-i sodomizeze de cate ori s-a putut.

    Răspunde
    • Partea nasoală e că vărsăm furia aici comentând pe articole și nu mai facem altceva. Dacă vreunul se apucă totuși să facă ceva, noi nu-l mai ajutăm că noi ne-am făcut partea scriind aici.

      Răspunde
  • In caz de accidente prin zone deastea, eu as intra cu buldozerul si as face curatenie in 10 minute. Dupa ce ii imping pe camp, sa poata fi redata circulatiei un drum pentru care am platit sa merg nu sa numar cruci.
    De pe camp sa investigheze politia ce si cum, ca se pare ca soferii vietii nu invata nimic.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.