Șoferii susțin că acest semafor „doar încurcă”

E solicitarea șoferilor care tranzitează zilnic strada Transilvaniei.

Semaforul care se cere desființat e cel de la intersecția cu strada Penteleu:


„Dacă în alte părți înființarea semaforului are noimă, aici n-are. Mașini care să facă stânga dinspre Penteleu către Transilvaniei sunt două la o jumătate de oră. Cei de pe Penteleu ajung în zona magazinelor sătești mai simplu, pe str. Popa Tun. Dinspre Penteleu către Transilvaniei, zona angrourilor, era suficient indicatorul cedează trecerea. Accesul e facil, în zeci de ani n-a fost coloană acolo. Semaforul montat aici are doar consecințe negative. Enervează șoferii și formează coloane de o parte și de alta a semaforului pe str. Transilvaniei”

Șoferii susțin că „nici semaforizarea trecerii de pietoni din față nu folosește, întrucât pe aici trec puțini pietoni”



Dacă în alte părți, semafoarele recent montate, în intersecții în X, la 90 de grade, cu trafic dinspre străzile laterale au o noimă, aici plângerile șoferilor par justificate..

Explicație: Așa se întâmplă, nu-i de mirare, când proiectele pe fonduri europene ajung în urma licitațiilor la niște proiectanți care nu-s din Buzău, n-au habar de specificul locului și nici nu dau socoteală nimănui. Adesea, nici executanții nu-s din Buzău, ca să mai corecteze din greșeli. Interesul lor, proiectant și executant, e doar să ia banii.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Șoferii susțin că acest semafor „doar încurcă”

  • Dupa Fleximan si Dossoman din Italia(care distrug stalpii cu camere radar respectiv limitatoarele de viteza) tare imi e teama sa nu apara un Semaforman prin Buzau(Romania) care sa se ocupe de puzderia de semafoare, multe dintre ele inutile!

    Răspunde
  • Majoritatea semafoarelor incurca. Orice stradura prapadita are semafor, iar arterele principale sunt facute praf. Ii avantajeaza pe aia care merg cu masina 1km, in loc sa mearga pe jos, ca ies mai usor in strazile principale, dar cei care fac drumuri care chiar au rost stau la 100 de semafoare pentru toti riveranii care se duc cu masina la 10-15 minute de mers pe jos distanta. Cand ai un drum lung, ce are sens sa fie facut cu masina, ar trebui sa stai o data mai mult ca sa iesi intr-un bulevard, dar apoi sa mergi fara sa astepti la 100 de semafoare. De multe ori nici nu iese nimeni de pe unele strazi laterale, se face rosu, ditamai coloana pe bulevard, masini care polueaza degeaba, la rosu, asteptand…nimic. Sistematizarea asta e un fiasco total. Dublarea timpului de mers, poluare, nervi, stres.

    Răspunde
  • …. încă un moment vesel (dacă nu chiar trist) din serialul : noi minunății în open city!….

    Răspunde
  • …deci vin unii așa si fac chestii prin oraș !…adică, cum ar veni primarii nu au vreo treabă…. doar pentru poze și tăiat panglici!…. pfffiii,ce bine e să fi ca tomy boy!….

    Răspunde
  • Macar faceti- l cu buton. Ați avut norma , le ați cumpărat la kg, nu citește nimeni un proiect, comisia de siguranța circulației n ar fi trebuit să – arunce un ochi????? Abia aștept să văd cum va fi traficul cu cele 5 semafoare din rondul de la Episcopie!!!!! Aia de au făcut proiectul au crezut că Buzăul e mai mare că Bucureștiul

    Răspunde
    • Ce glumeț ești, păi tu crezi că acei inși de la „comisia rutieră”, au competență sau profesionalism? Nu, sunt tot niște piloși, care slujesc cum li se cere, nu au ei habar de trafic, sistematizare etc. Alminteri ar fi făcut treabă în acest oraș, tot ce-au hotărât si-au făcut în oraș, putea face și nea’ Ion din vârful muntelui, eventual și fără multă școală. Nimic gândit, haos și dezorganizare, și ce le mai trece lor prin cap noaptea, aplică ziua, după „îndelungi” dezbateri.

      Răspunde
  • Nu incurca ci ajuta. De fapt da ragaz rondului de bidoane de la 23 august, il dezaglomereaza pentru o perioada.
    Nu au mai fost accidente de cand a fost montat acel semafor.
    Dar iti trebuie cap nu doar sa porti fesul.

    Răspunde
    • De acord cu ce zici pentru cei care merg spre Romcarbon, dar cei care merg in centru stau degeaba…sau mai bine stam pe Transilvaniei sa nu se vadă cât de mare e coada de mașini pe Unirii? După părerea mea motivul pentru care a dispărut coada de mașini de la McDomalds este faptul că s a mărit timpul pe verde. Acum coada s a mutat pe sensul celălalt…Treabă de mântuială, fara cap și fără coadă pe incercate. Mai bune erau semafoarele cu secundar, acum poți greși in orice moment , poate costau mai mult și am cumpărat mai ieftine că sa luam mai multe…

      Răspunde
      • Noile semafoare sunt fără secundar întrucât pot fi manevrate din camera de management inteligent al traficului. Asta când se va debloca organigrama și se vor angaja cei trei ingineri de trafic.

        Răspunde
  • Nu-i ascultați pe șoferi, că nu știu nimic, ascultati-l pe specialistul primăriei care nu-i din Buzău, el știe perfect toate amănuntele traficului buzoian.
    Ori, sa dea și domnul primar cu banul, cel puțin așa știm ca avem sanse egale și, in mod sigur sorții mai nimeresc și pe bine, nu doar pe rău.

    Răspunde
  • SUSȚIN! Și nu am mașină. Zeci de ani, chiar și cu circulația blocata de cei ce opreau la magazine și fără treceri de pietoni, s-a circulat mai bine.

    Răspunde
  • Am înțeles ideea! Proiectantul și executantul este de vină! Primăria, adică beneficiarul, prin reprezentanții săi, este bună, vorba cuiva, la tăiat panglici și încasat impozite! Eventual niște sporuri babane pentru accesarea fondurilor europene! Domnule Tereacă, după cum observați, mulți cititori ai acestui site au totuși o inteligența peste medie, pe care,chiar nu merită să o jigniți!

    Răspunde
  • Corect răspunsul „n-am ce zicr dar vorbesc!”

    Răspunde
  • … niște radare cu limită de viteză de 30km/h pe ‘urinii’ ca în ‘italea’ n-ar fi rău!…numai așa apare și la noi un fleximan!…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.