Șoferul de 19 ani a murit pe loc

Încă un accident mortal pe șoselele Buzăului.

Luni dimineață, un tânăr de 19 ani a decedat după ce a pierdut controlul volanului în timp ce rula spre Buzău dinspre Rm. Sărat:


Accidentul s-a produs pe E85 la intrarea în Potârnichești. Mașina s-a răsturnat de mai multe ori înainte de a se opri pe plafon, în afara carosabilului:


Pe lângă șoferul decedat au rezultat patru răniți cu vârste între 14 și 45 de ani, din care unul e în stare foarte gravă cu traumatism cranio-cerebral sever. Toate victimele sunt din jud. Vrancea.

Încă două-trei luni și gata!

Doar două trei luni au mai rămas până când Umbrărescu va chema drumarii să facă recepția autostrăzii Buzău – Rm. Sărat – Focșani. Din acel moment, E85 va rămâne între Buzău – Rm. Sărat – Focșani doar cu 25% din traficul actual. Mai exact, traficul local, ceea ce va reduce (spre deloc) accidentele grave.


Tot în acest an e anunțat a se deschide și segmentul de autostradă de la Ploiești (Dumbrava) – Mizil – nod Clondiru, ceea ce înseamnă reducerea (spre zero) și a accidentelor dinspre București (E85) și Ploiești (DN1B) spre Buzău.

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Șoferul de 19 ani a murit pe loc

  • „Doar două trei luni au mai rămas până când Umbrărescu va chema drumarii să facă recepția autostrăzii de la Buzău la Rm. Sărat. Din acel moment, E85 va rămâne doar cu 25% din traficul actual. Mai exact, traficul local, ceea ce va reduce (spre deloc) accidentele grave. ”
    E imposibil de inteles de unde scoti balivernele astea! A durat mai bine de un an pana cand autostrada Bucuresti – Ploiesti a inceput sa fie folosita de mai mult de 3 ametiti si chiar si acum, la aproape 6 ani de cand a fost deschisa, valorile de trafic sunt deseori (mult) mai mici decat in cazul DN1.

    Asadar optimismul legat de acest „apendice”, Buzau – Ramnicu Sarat, se bazeaza fix pe acelasi „argument” ca in cazul marilor „realizari” ale tovarasului Toma. Nimic, mai exact.

    Daca vrei, iti argumentez cu logica din viata reala, nu cu prostii fara suport : ca sa ajungi de la E85 la autostrada, la Autorola, ai de facut vreo 2 km. La fel in capatul celalat, la Ramnic, sa cobori de pe autostrada si sa mergi inapoi la E85. Adunat ies 4-5 km pentru o distanta totala in jurul a 30 de km. Tiristii clar nu vor merge dupa cai verzi pe pereti, ei avand un sistem foarte bine pus la punct de comunicare prin statii de emisie-receptie (evitand astfel problemele cu boschetarii purtatori de girofaruri) iar restul participantilor la trafic, cel mai probabil, vor evita complicatiile legate de „coborarea” dintre Ramnicelu si Ramnicu Sarat ce presupune traversarea orasului pentru a ajunge din nou in E85 si in celebra aglomeratie de acolo.

    Asteptam comentacii „progresisti” sa ne spuna ei cum suntem noi inapoiati, cum nu stim sa folosim autostrazile si cum trebuie sa vina ei si sa ne civilizeze. Ei traind din banii nostri.

    Răspunde
    • Bă coclet, tu ai mașină? Tirul merge pe unde stabilește guvernul nu pe unde vrea el! Se vede ca ești coclet funcțional, cunoscător de “ de toate”! O să mergi pe autostrada cu forța cocletel! Cat despre Bucuresti-Ploiești eu merg săptămânal până la Gheorghița ! E aglomerată! Când o să fie gata nimeni nu mai merge prin satele fraților tăi! Doar voi cu rablele și căruțele! Și beți pe deasupra!

      Răspunde
      • Daca te hrănești doar cu semințe, îți scade intelectul,și asa slabit în cazul tău bengalezule. Tirul circula pe orice drum care nu are limitare de gabarit, tonaj.

        Răspunde
        • Punem gabarit bă deșteptule! Așa e peste tot în lume! Chiar și în Somalia! Numai voi vreți și iar vreți! Și vă văicăriți! O să punem tonaj să circule numai căruțele și dricurile! Priceput?

          Răspunde
          • Cum sa pui ma limita de tonaj pe un drum european? Pai tu crezi ca e drum comunal in comuna Tintesti?

            Răspunde
          • Tu pui gabarit ?Ce reprezinți tu măcar la tine în bloc,nu zic în oraș,sa dictezi norme? Tu maxim poți sa îți pui ție o cocoasa în spate sau încă 2 cm la gușă calicule.Du-te la munca asistatule.

            Răspunde
      • Tu invata sa muncesti si sa traiesti din munca ta, nu din pomana, si pe urma sa ai pareri.

        Răspunde
    • 1) Se deschide, de fapt, Focșani – Rm. Sărat – Buzău. Traficul majoritar ce vine din Moldova (Botoșani, Suceava, Iași, Neamț, Bacău) va folosi autostrada. Chiar din noiembrie/decembrie!
      2) Da, comparația cu Toma e bună. Pe net comentacii par mulți și răi, dar la vot, la momentul adevărului, Toma le dă cu procentele-n cap. Iar rivalii se tânguie tâmp: „Nu înțeleg ce s-a întâmplat! Până și în Unirii Sud…”

      Răspunde
      • De fapt Toma, la real, a pierdut 2000 de voturi comparativ cu 2020 (ies din sistem pe cale naturala alegatorii sai, nu poate face nimic partidul), cand au fost niste alegeri dubioase rau. Dar nu din vina lui, acolo a fost alta „combinatia”. Asta asa, daca o ardem pe cifre si pe pupaturi cand nu e cazul.
        Cat despre autostrada ar fi bun sa fie asa, daca s-ar deschide direct Focsani – Buzau atunci da, ar avea logica sa fie folosita si, in maximum un an, probabil ca va deveni obisnuinta pentru cei ce merg in si dinspre Moldova. Lucru care nu poate decat sa-l bucure pe oricare buzoian, independent sau asistat social.

        Răspunde
        • Toma n-a pierdut 2.000, ci 1.335 (de la 29..7328 la 28.493). Prea puțin, ținând cont că a fost primarul în funcție, într-un mandat cu ceva probleme datorate proiectelor sensibile în lucru. Cum am spus imediat după alegeri, Toma a câștigat acum și alegerile din 2028, dacă va fi sănătos și va dori să mai candideze.

          Răspunde
  • La momentul deschiderii autostrazii Ploiesti – Clondiru, o sa fie jale. Mergeti pana la Clondiru sa vedeti in ce drum o sa se verse autostrada. Clondiru are in centru vreo 3 curbe in S – in care daca intra un TIR autoturismul nu trece pe langa el. Ca sa nu mai vorbim ca acum strada e de fapt un drum forestier cu balast.

    Răspunde
  • Ca sa afirmi ca in 3 luni se va circula pe autostrada …. fara sa te documentezi la fata locului …..
    Vineri am trecut intre MIZIL si FULGA , unde ar trebui sa fie un pod sa traversezi peste autostrada , pod care NU ESTE. Se trece printr-o amenajare „la nivel ” deci o intersectie intre DJ si autostrada ….. asa ceva este imposibil !
    Podul care ar trebui sa fie gata in 2-3 luni este la faza de intentie , sint vre-o 3 piloni turnati si atit ! IMPOSIBIL sa fie gata in 3 luni ! IMPOSIBIL !

    Dar indicatoare CONI , fara numar !

    Lasati jurnalismul de pe canapea si deplasati-va la fata locului sa va documentati !

    Răspunde
    • Bre, omul a vorbit despre Buzău – Focșani:))Ce Mizil și Fulga visezi?:))

      Răspunde
  • Talibanule, nu prea te pricepi la lucrari de infrastructura…..e mai bine sa nu te bagi. Pasajul despre care vorbesti are elevatiile gata, urmeaza grinzile si poate fi gata in 1-2 luni fara probleme.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.