Soluție. Șosea pe sub primul arc al podului

Este după construcția noului pod de la Vadu Pașii, viitoarea mare investiție de infrastructură din județul Buzău.

E vorba de Centura de Est a Buzăului cu plecare din dreptul podului de la Mărăcineni, continuare pe digul Buzăului și capăt pe drumul național spre Brăila.

Conform studiului de fezabilitate soluția aleasă pentru cel mai problematic sector al șoselei e trecerea pe sub cele trei poduri consecutive (feroviar, rutier vechi și rutier nou).

Altfel ar fi trebuit la intersecția cu calea ferată Buzău – Rm. Sărat – fie construcția unui pod, fie săparea unui tunel.

După ce se va trece pe sub cele trei poduri drumul se va continua pe marginea râului până la balastieră și celebrul pod de tuburi, iar de acolo pe șoseaua balastată (acum) de la balastieră cu ieșire în DN2B (șoseaua Buzău – Brăila) la Coco Rico.

Întreaga Centură de Est a Buzăului va costa câteva milioane de euro. Rămâne de văzut anul viitor dacă, după ce a dat bani pentru Studiul de Fezabilitate, Guvernul României va aloca și fondurile necesare execuției.

Realizarea acestui drum va diminua traficul auto prin orașul Buzău și va ajuta la dezvoltarea zonei dintre digul râului Buzău și cartierele Broșteni și Dorobanți II.

Dacă se va porni execuția merite vor avea primarul C-tin Toma și deputatul Marcel Ciolacu, ultimul trecând această șosea pe lista de investiții a Companiei Naționale de Drumuri în perioada în care a funcționat ca vice prim-ministru.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Un altul era beat criță  CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

Un comentariu la „Soluție. Șosea pe sub primul arc al podului

  • Nu știu cine are ” merite deosebite ” în proiectul acestei șosele, dar oricum are FELICITARILE mele ! Intrucât îmi plăcea să merg cu bicicleta prin locuri mai liniștite și cu asfalt acceptabil ( cum se-ntâmpla în urmă cu vreo 10 ani ) am remarcat și eu potențialul excelent al zonei, NEEXPLOATAT … Mă gândesc la avantajele detensionării circulației pe drumul european, al ocolirii orașului și o poluare mult mai mică, al peisajului riveran și – de ce nu ? – al taluzării malului râului și plantarea de sălcii sau arbuști decorativi, cu mici băncuțe și iluminat zonal – un inedit spațiu de agrement care ar putea … reînvia zona bătrânului râu … Speranța moare ultima !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.