Șosea de 1 km. Zonă din Buzău „scoasă la lumină”

La această oră se toarnă binderul (primul strat de asfalt) peste ceea ce a fost vreme de 20 de ani cea mai proastă șosea din mun. Buzău.

sursa foto: Vlad Ștefan Orjan

Cea care duce la oborul de animale și cherestea. A fost botezată de curând „Șoseaua Vadu Pașii” și face parte din Centura de Est a orașului Buzău.

Bucata care se asfaltează acum – de aproximativ 1 km liniar – face legătura între Metalurgica (Superlit, fostul abator) și punctele de lucru ale RER și Compania de Apă din capătul străzii Dorobanți.

Cu această stradă se apropie de împlinire promisiunea primarului C-tin Toma de a asfalta toate străzile de pământ din oraș (peste 50 la preluarea mandatului)

Se scoate astfel la lumină o zonă vastă care va putea fi valorificată economic (șoseaua trece prin mijlocul cercului galben – vezi foto mai jos din satelit). O primă consecință va fi revitalizarea oborului de animale și cherestea, părăsit de clienți din cauza drumul impracticabil.

Când podul de la V. Pașii va fi inaugurat în primăvara anului viitor, Centura de Est se va constitui într-o alternativă la Centura de Nord (pe la fabrica de bere) și va reduce inclusiv traficul prin oraș.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

7 comentarii la „Șosea de 1 km. Zonă din Buzău „scoasă la lumină”

  • Voi adresa sincere felicitari primarului cand se va asfalta si centura de pe dig. Pana atunci este doar jumatate din drumul care va descongestiona Buzaul, brailenii si moldovenii avand o varianta mai scurta pe acest drum modernizat in totalitate – cand va fi!
    In rest am cateva nemultumiri la adresa lui si a colaboratorilor. Nu vede nimeni spatiile verzi de pe b-dul Unirii, ca si trotuarele de altfel, care sunt exact noroiul din care ne-a scos ”veorica”.
    Deasemenea, ma nemultumesc plombarile in zona dintre bulevardele Unirii si Spiru Haret. Eu il invit aici de doi ani sa vada gropanele – apropos, acum avem damburi in loc de gropi, sau posibilitatile de a amenaja parcarile in vederea licitarii lor pentru ca primaria sa mai castige niste bani iar noi locatarii confort!
    Prioritizarea lucrarilor nu a fost in atentia lor si astfel zona ”zero” a orasului arata cam sifonata! Si ar mai fi dar nu-i frumos cand il lauzi – e drept pe jumatate, sa-i pui in carca si critici!
    O seara buna tuturor!

    Răspunde
  • În anul 2019 am ajuns să ne bucurăm pentru că se asfaltează o stradă. Cât de înapoiați suntem… Cineva ne vrea proști.
    După aproape 30 de ani de la revoluție încă avem drumuri de pământ, asta ca să mă refer doar la drumuri.

    Răspunde
  • Vlad, daca esti corect cu tine in primul rand, recunoaste ca nu ne bucuram pentru o strada asfaltata si nici inapoiati nu suntem pentru ca sunt cu mult mai multe strazi asfaltate decat pe vremea lui ”bosco” si el tot psd-ist. Drumurile/strazile din Buzau chiar nu mai sunt de pamant. Daca aminteai aici de calitate, eram de acord cu tine pentru ca sunt multe ”rateuri” – vezi str. Izvor unde a aparut o surpare in mijlocul ei, sau unele strazi unde dupa ploaie se fac balti de mai toata frumusetea! Deasemenea se supraliciteaza faptul ca au fost asfalatate zeci de strazi de pamant dar lungimea lor este de la cativa zeci de metri pana intr-un kilometru!
    O seara buna tuturor!

    Răspunde
  • Sunt intru totul de acord cu Alexxu…
    Doar ca ni se arunca praf in ochi cu acele strazi de pamant asfaltate dar care nu au mai mult de 30-40 ml si latime de maxim 3 ml
    Despre ce vorbim?s-a prioritizat asfaltarile in zona rromilor de unde nu cred ca se incaseaza mare lucru din taxe si impozite!
    Cu f multe nu sunt de acord cu primarul,dar sunt „cenzurat”ca nu ii place reporterului care este el reporter!

    Răspunde
  • Strada Transilvaniei când o asfaltați???Dpmdv și asta ar trebui sa fie o prioritate pentru primărie! !!

    Răspunde
  • În alte comentarii m-am referit și la calitate. Cred că sunt mai multe componente care duc la o asfaltare care să reziste în timp, și anume: calitatea asfaltului produs, modul în care se toarnă asfaltul, dar și modul în care se pregătește suprafața pentru asfaltare. La noi, toate sunt de slabă calitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.