„Sperăm de la 1 ianuarie. Prețul biletului va fi la jumătate”

După V. Pașii și Gălbinași, Trans-Bus se va extinde în curând în alte două comune limitrofe mun. Buzău.

E vorba de Stâlpu și de Țintești.

Procedura birocratică ce ține de întocmirea documentelor e pe ultima sută de metri.

„Eu sper să fie înainte de Crăciun, pentru a le face acest cadou de sărbători locuitorilor comunei. De nu va fi de Crăciun, va fi 1  ianuarie sau, mă rog, prima zi lucrătoare a anului viitor. Cei din Stâlpu vor plăti cel mai probabil 3 lei pe bilet, față de 5.5 lei – cât percepe acum transportatorul privat. În plus, va crește și fluența autobuzelor, iar navetiștii și elevii noștri de liceu vor călători în condiții mult mai bune spre oraș”, ne-a declarat azi Stelian Geoabă, primarul din Stâlpu.

Până la Stâlpu, autobuzele Trans-Bus vor urma traseul Calea Eroilor – Hanul lui Țintă – Popasul Merei.

Dincolo, spre comuna Țintești, autobuzele vor circula de la sediul Trans-Bus spre Pogonele – Țintești – Maxenu și retur.

Pentru a putea opera pe aceste noi trasee, Trans-Bus va mai achiziționa în următoarele săptămâni un nou lot de autobuze.

„CJ Buzău a militat în ultimii ani pentru creșterea condițiilor de transport ale cetățenilor județului. Chiar dacă unii dintre transportatorii vechi s-au supărat că am permis accesul autobuzelor Trans-Bus, prioritari au fost cetățenii. Urmează, în curând, Stâlpu și Țintești și se studiază cele mai bune variante pentru Cernătești, Smeeni, Merei și Gherăseni”, a declarat Adrian Petre, vicepreședinte CJ Buzău.

Cel care a avut ideea de a extinde Trans-Bus pe rutele rurale a fost primarul C-tin Toma – în încercarea de a aduce mai ușor muncitori pentru firmele din Buzău.

Trans-Bus se va dota în perioada următoare cu un nou lot de autobuze.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Investitor buzoian, 34 noi locuri de muncă. Toma a venit azi la inaugurare  CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

12 comentarii la „„Sperăm de la 1 ianuarie. Prețul biletului va fi la jumătate”

  • Bravo lor! Domnule reporter faceti si o investigatie jurnalistica sa vedem de ce la Vernesti, la 4 km de Buzau, nu avem canalizare, gaze in tot satul si nu aderam la Trans Buz? Acum se pune ceva astfalt, poate va intereseaza, stiu ca va place tema asta cu asfaltul.

    Răspunde
  • In mediul rural se injumatatesc tarifele la transport in timp ce in oras s-au dublat sub pretextul ca trebuie sa adune bani.
    De ce nu aduna banii prin mentinerea unui tarif concurential (adica asemanator cu ceilalti operatori) pe zonele rurale unde patrunde?
    Daca la ceilalti operatori tariful e de 5,5 lei, ei puteau veni pe piata cu tarif de 5 lei, cu un disount decent de 10%, si uite asa adunau banii aia pe care vor sa ii adune, dar numai de la oraseni.
    Parca TransBus asta era firma detinuta de Primaria Buzau si condusa de omul primarului orasului Buzau, cum se face ca ia numai masuri proaste pentru cei ce contribuie la primaria Buzau si ofera discounturi de 50% la transport (practic pomana) la cei ce contribuie la primariile din satele din jurul orasului?

    Răspunde
  • Bravo dom’le ! Atatea rute descrise si nici un „dinspre” sau „inspre” !
    Tare !
    :)))

    In alta ordine de idei…nu prea simpatizez eu clasa politica dar domnul primar Toma, impreuna cu echipa, chiar a reusit sa miste lucrurile intr-un oras coplesit de interesele meschine ale fostului primar & co !

    Tot inainte !

    Si ca sa semnalez si eu o deficienta, de, ca altfel nu as fi balcanic…. Domnule primar or director RER…oricare… eu ma straduiesc sa-mi educ copiii in spiritul respectului fata de mediul inconjurator si fata de semenii nostri. Am constatat insa cu stupoare ca multe strazi din oras nu au…cosuri de gunoi ! E vorba de acele cosulete agatate pe stalpi… Ieri am plimbat un ambalaj din centru pana in Brosteni, pe toata strada Bucegi nereusind sa identific vreun cos (ce-i drept la intoarcere am remarcat UNUL SINGUR in apropierea Scolii de Arte). Acuma…eu sunt total de acord cu sanctionarea celor care arunca tot felul de mizerii…dar…haideti sa le oferim totusi posibilitatea de a le arunca in tomberoane….
    Honeste Bibere !

    Răspunde
  • 3 lei biletul plus că fiecare bilet e subvenționat de primăria Stâlpu ajunge tot 5,5 lei.

    Răspunde
  • Gheraseni? A invins mafia analfabetilor Cucu sistemul ??

    Răspunde
  • Pica bine dezvoltarea Transbuz si investitii in autobuze cand in ultimii 2 ani 90% din populatia activa si.a luat masini
    O sa circule goale autobuzele in 1 an

    Răspunde
  • Autobuze la Posta Călău pe când sunt doar 8 km

    Răspunde
  • Domnule tereaca la Posta calnau cand? Mafia lui Voicila ne distruge in fiecare dimineata cu naveta super proasta! Autobuze full iarpe timpul verii mori cu zile

    Răspunde
  • Și LIPIA are nevoie de trans bus.Stim ca patronul care oferă transportul pe LIPIA este primar si nu vreți să.l deranjati(mafie)

    Răspunde
  • La 7km de buzău asfalt nu nimic nu un SAT care a rămas ca in 89

    Răspunde
  • Este o prostie sa duceti autobuzele din oras pana in zone indepartate rurale! In primul rand, frecventa necesara este foarte diferita, oamenii nu circula dinspre comune spre oras cu aceeasi frecventa cu care se circula in oras! Asa am ajuns ca in oras, seara sa avem ultimul autobuz 2 dinspre Sapoca la ora 21 in cursul saptamanii(!!) iar duminica la 20,40! Dinspre gara, pleaca si mai devreme(20,45 in cursul saptamanii, respectiv 19,40). Nu confundati satul cu orasul, la sat se merge pe jos de pe o ulita pe alta, in oras sunt distantele mari, este nevoie de autobuz-unicul operator de transport local ramas!!! Chiar trebuie sa va explice cineva ca la clasa 1? Asta in conditiile in care autobuzul 2 trece pe langa un centru comercial mare (care inchide la 22-23)-centru- Dorobanti-Micro 5(este si singurul care ajunge pana acolo dinspre Carrefour)-gara. Autobuzul 6 la fel, exceptand „zona” de la 23, tot la 21,18 trece ultimul (si ajungi sa stai cam o ora si trei sferturi in statie, in caz ca l-ai scapat pe cel de 21,18). Si am mentionat doar doua autobuze foarte necesare, cu care se circula des. Oare la Transbuz chiar nu este nimeni care sa gandeasca programul de circulatie astfel incat sa fie util si sa acopere niste ore la care oamenii au foarte mare nevoie de ele?? Ati tot asteptat sugestii pe care nu le-ati luat in seama, atat. Nici nu se merita un abonament, cand seara, la ore rezonabile la care se circula(!), nu exista mijloc de transport spre casa. V-as sugera ca doar la anumite ore autobuzele sa ajunga pana in comune, iar in rest, in oras, cu o frecventa decenta(in special la orele serii) pana la orele 24.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.