Start în noul sezon de asfaltări. Cu ce stradă s-a început
Fotografia a fost surprinsă azi pe strada Călmățui din municipiul Buzău (din vecinătatea străzii Horticolei).
E prima stradă pe care firma contractată de Primăria Buzău să asfalteze străzile de pământ din mun. Buzău a intrat în acest an.
Hidro Salt B92 a primit anul trecut spre asfaltare 45 de străzi de pământ, iar 11 dintre ele au rămas să fie rezolvate în 2019.
În paralel cu străzile de pământ, Primăria Buzău va demara zilele următoare prin firma proprie – Urbis Serv – asfaltarea străzilor cu carosabilul depreciat de prin oraș.
În prima parte a lui 2019 sunt în plan terminarea de asfaltat a străzilor din Broșteni rămase restante de anul trecut, asfaltarea trotuarelor din Dorobanți I și II (unde s-a făcut carosabilul), demararea lucrărilor de modernizare a cartierului Micro XIV și asfaltarea tronsonului Oltului – Constituției – Orizontului pentru a fluidiza legătura dintre Micro XIV și zona centrelor comerciale.
Zilele următoare, se va începe modernizarea ultimului tronson din strada Pogonele (între calea ferată și indicatorul de ieșire din oraș). Primăria a organizat o licitație, câștigată de firma Strabag.
„Chiar dacă am fost faultați grav de la centru prin impunerea plății salariilor însoțitorilor persoanelor cu handicap, nu vom opri investițiile în Buzău. Voi vedea de unde vom tăia, ce economii putem face, dar nu voi opri asfaltările din oraș. Calitatea precară a străzilor și trotuarelor rămâne problema numărul unu a orașului Buzău” – C-tin Toma, primar Buzău.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: Cine câștigă și cine pierde în urma acestei șmecherii! VIDEO
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Dă, mai jos, CLICK pe „Îmi place” pentru a primi zilnic știrile buzoienii.ro pe facebook.
O prioritate pt primarie:conducte vechi pentru apa potabila. Unele sunt atât de vechi și din materiale atât de toxice încât sunt cancerigene.
Este 2 lei o sticlă de apă, dar daca mergi cu masina pe transilvaniei cateva luni ai sa dai pe articulatii + suspensii mult mai mult, deci domnul Toma a spus bine principala problema ramane asfaltarea .
Merg. Dar dacă tot se asfaltează nu e păcat sa îngroape tot conductele de acum 50 de ani?