START program bicicleta municipală

Azi, la Poarta Crângului s-au pus primele biciclete în rastele:



Conform informațiilor primite azi de presa locală, mâine (miercuri) va avea loc recepția programului.

În oraș s-au amenajat 49 de stații unde se vor aduce 452 de biciclete inteligente, 16 triciclete pentru persoanele cu dizabilități și 22 de triciclete pentru persoanele vârstnice.

Pentru folosirea bicicletei buzoienii trebuie să-și creeze cont pe aplicația nextbike sau să obțină un card (de la centrul Info Turism din Piața Dacia).

Tariful este convenabil: 1 leu pentru 30 de minute (care se va debita de pe card).

Programul se anunță unul de succes, existând doritori încă de la aducerea bicicletelor

Sarcina Primăriei Buzău e de a continua amenajarea de piste pentru biciclete, iar scopul programului e cel de a încuraja buzoienii să mai renunțe la folosirea autoturismului (poluant) în favoarea pedalatului (mai sănătos și deloc poluant).

Finanțarea proiectului aproape 3 milioane € a fost asigurată din fonduri europene.

Citește și:

loading...

9 comentarii la „START program bicicleta municipală

  • … acuma „nepoluant” e discutabil…

    … știți prea bine că se consideră că vacile (!) poluează cel mai mult…

    … așa și la noi, ce, credeți, că buzoienii-bicicliști au catalizator sau ceva? 😉
    … iar dac[ mai mănâncă și o fasole … aia e, o să fie Buzăul cel mai poluat oraș… 😉 mai ales de 1 Decembrie, s[ vezi ce o să fie pe bășinodromurile orașului… 😉 de bieții șoferi nu vor mai putea deschide geamurile în trafic de teamă să nu inhaleze gazele-de-biciclist… 😉

    Răspunde
  • O investitie de nota 10, care daca va fi coroborata cu un inel special amenajat si complet in jurul Buzaului, va capata si mai mult sens. Mi-as dori sa existe posibilitatea de a achizitiona un abonament, pentru ca, desi tariful nu este unul mare, daca pleci cu familia la plimbare pentru cateva ore, te vor scutura de cativa bani, iar asta va insemna limitarea iesirilor pentru cei cu familii mai numeroase. Oricum, felicitari pentru idee si pentru implementare. Incet incet, incepe sa se completeze puzzle-ul si sa vedem o imagine mult mai frumoasa a orasului. An de an evoluam si asta se vede cu ochiul liber. Pacat ca sunt atat de multi frustrati care vad doar partile negative si nu inteleg ca nu poate fi bine fara sa fie mai intai rau. Daca ar iesi mai mult din tara asta, ar observa ca ceea ce se face aici, exista deja in alte parti mult mai civilizate. Exista intr-adevar o parte urata a evolutiei si anume cetatenii care sunt blocati in trecut si care arunca cu noroi in orice nu este asa cum a fost. Macar de ar realiza inainte sa moara de rautate, ca inainte de Toma, nu a prea fost nimic.

    Răspunde
    • Julia ce iesita esti fetica in lume,ai grija sa nu i depaseasca toma pe aia din vest cu initiativele ca Parisul a fost fumat deja.

      Răspunde
    • „Pacat ca sunt atat de multi frustrati care vad doar partile negative si nu inteleg ca nu poate fi bine fara sa fie mai intai rau. ”

      Gândirea greșită care ar putea duce la această concluzie este simplificarea excesivă a realității și aplicarea unei generalizări exagerate asupra experienței umane. Acest mod de gândire presupune că orice progres sau îmbunătățire în viață necesită neapărat o perioadă anterioară de dificultăți sau suferință.

      Această gândire poate fi problematică din mai multe motive:

      1. Generalizare exagerată: Faptul că unele îmbunătățiri pot apărea după perioade dificile nu înseamnă că suferința este necesară pentru a atinge succesul sau fericirea. Există numeroase variabile și circumstanțe diferite care contribuie la viața fiecărei persoane.

      2. Ignorarea alternativei: Această gândire excluzivă neglijează posibilitatea ca oamenii să poată evolua și să crească fără a trece prin traume sau dificultăți semnificative. Există diferite căi către dezvoltare și împlinire, iar fiecare individ poate avea experiențe unice în acest sens.

      3. Justificarea suferinței: Gândirea aceasta ar putea duce la acceptarea sau chiar justificarea suferinței, considerând-o inevitabilă sau chiar necesară. În realitate, obiectivul ar trebui să fie reducerea suferinței și îmbunătățirea calității vieții pentru toți oamenii.

      4. Lipsa empatiei: Această perspectivă poate duce la lipsa de empatie față de cei care trec prin dificultăți și la judecarea lor pentru lipsa de înțelegere sau pentru faptul că nu au atins încă stadiul „bun” după o perioadă dificilă.

      Răspunde
  • Păcat, că în cartierul M14 nu exista stație de biciclete

    Răspunde
  • Foarte frumos si o sa merga treaba cu success,si an micro 14 este una linga scoala nr 12

    Răspunde
  • Nici macar nu-i de oraș (după forma coarnelor).

    In loc de 500 biciclete putea lua 250 dacii spring sau 3000 biciclete electrice.

    Dădeam sănătos la pedale și pe bicicleta electrică. Pe asta normală, dacă omul nu-i învățat cu ea, merge 300 m, leșină și nu mai pune mana pe ea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.