Strabag, reparații de primăvară. Lucrarea e în garanție
Mai mulți șoferi au reclamat în ultimele luni apariția unei „cocoașe” pe Bd. Unirii Sud, pe linia forajului orizontal (pe unde s-a pozat noua magistrală de apă).
Astăzi, muncitorii de la Strabag au decopertat și au reasfaltat (primul strat):
Reparații face Strabag și în apropiere, la intersecția cu Aleea Arinului, unde la fiecare ploaie se făcea baltă:
E bine că lucrarea e în garanție (3 ani), astfel că problemele care mai apar sunt reparate pe banii constructorului (ca și în Piața Dacia).
Strabag repară în aceste zile și gurile de scurgere de pe Bd. Industriilor.
Citește și:
Deci,contractul e pt carpeli.Facem ceva prost pe bani multi si avem 3 ani apoi sa carpim.
Întrebarea este ce se întâmplă cu aceste lucrări de mântuială, după ce trece perioada de garanție de 3 ani,care,să fim serioși,este o nimica toată!
…s-a lăsat asfaltul colț unirii cu col buzoianu!… să vină și kim-tom-un să vadă!…
Mai sunt multe locuri unde asfaltul nu stă la locul lui. Apropo: STÂLPUL ÎNCĂ REZISTĂ.
Stâlpul e necesar pentru că se va lucra din nou schimbul trei. Stați liniștit, la final va fi îndepărtat.
Tara unde lucrarile nu tin nici macar cativa ani, pana expira garantia. Dalele din centru sar ca pop-cornu cand calci pe ele si parca mergi pe clapele de pian. Hai, ca acolo e pentru pierde-vara, nu m-ar interesa, dar pe trotuarele de pe strazi, unde merge omu la munca sau unde au treaba, nu imi mai convine. Stiu ca hotii bagati in afaceri de genul (patroni, judecatori, avocati, functionari de primarie) nu merg pe acolo sa ii afecteze, isi dau curu jos din SUV direct in curte sau parcarea institutiei, dar noi, care muncim sa aiba ei ce fura, uite ca mergem si fix asta ne mai lipsea, sa mergem de parca am calca in strachini.
E țara locuita de romani ! Sa nu crezi ca ești mai breaz! Așa a fost de mii de ani și așa o sa fie pana la dispariția nației! Probabil ca și merita cumva!
Drop dead, you useless communist sheep!
Dacă odihna suficientă nu dă rezultate va fi necesar tratament.
În județul nostru oferta este generoasă și asta nu este o întâmplare.
Asta spune multe despre calitatea lucrarilor din Buzau. Inclusiv in piata Dacia (ca tot a fost amintita) calitatea lucrarilor este una indoielnica, sunt sanse ca atat acolo cat si pe Unirii sa iesim cu conditii mai proaste decat inainte dupa terminarea garantiei, iar pana atunci sa vedem doar plombe de genul. Patetic.
Domnu’ reporter, stiti sa-mi ziceti de cate ori s-au reparat gurile de scurgere de pe Aleea Industriilor?
Se repară de câte ori e nevoie. Vina o poartă transporturile peste greutatea admisă, dar care scapă controlului autorităților.
Raspunsul dumneavoastra e cel putin straniu, daca ati lucra la Strabag asa ati proceda, ati repara de cate ori e nevoie? Dupa ce iese din garantie o sa repare primaria de cate ori e nevoie? Nevoile astea sunt cam dese si costisitoare!
P.S. vedeti ca gurile de scurgere s-au facut praf si pe prima banda, pe acolo circula doar autobuzele care nu au cum sa depaseasca greutatea maxima admisa, deci explicatia d-voastra nu prea sta in picioare.
P.P.S. Eu stiu de ce se fac praf gurile de scurgere, dar o sa-mi ziceti ca sunt carcotas si ca am alte interese ascunse……ceea ce nu e cazul.
Adică autoritățile nu își fac treaba?
Și cine le oprește?
Oricum nu asta e problema.
FALS! Ne-a mai costat 253.675,24 lei (contract nr. 218888/14.10.2023 intre Strabag si primarie) refacerea carosabilului.
Mai sunt si altele