Sunt bani de reparații, dar a apărut altă problemă

„S-a prăbușit o bucată din podul de la Marghiloman ? Ciudat, pentru că podul peste calea ferată de la Metalurgica e cel mai afectat!”.

Așa a glăsuit în iunie 2019 inginerul Viorel Constantinescu, cel mai cunoscut specialist din Buzău în rezistența construcțiilor.

„La podul peste calea ferată vorbim chiar de afectarea structurii de rezistență a avertizat ing. V. Constantinescu

Sunt bani alocați, dar CFR se opune!

La rugămintea primarului Toma și cu influența pozitivă a lui Marcel Ciolacu, Guvernul Dăncilă a alocat anul trecut bani pentru refacerea podului.

Numai că, deși oricând se poate întâmpla o nenorocire, CFR se opune înființării șantierului pentru repararea podului.

Ciudățenie. CFR cere bani!

Conform informațiilor culese de reporterul buzoienii.ro, CFR cere bani pentru acoperirea pierderilor proprii!

Pe durata lucrărilor (în jur de trei luni) trebuie sistată alimentarea cu energie electrică a firelor de înaltă tensiune

Trei sunt variantele de lucru

A) traficul feroviar pe ruta Buzău – Ianca să fie deviat complet

B) între stațiile Buzău – Buzău Sud (cel puțin) să se folosească o locomotivă Diesel

C) între Buzău și Buzău Est călătorii să fie transbordați cu un autobuz

Dar, fiecare din aceste variante necesită costuri, iar CFR solicită despăgubiri. Cui, nu-i prea sigur. Ar putea fi indicată Primăria Buzău (proprietara podului), dar situația ar fi ciudată în condițiile în care orașul Buzău a primit banii pentru reparația podului de la guvern.

Apoi, nu se știe dacă Primăria Buzău, cu încasări reduse de pandemie, are în 2021 bani pentru așa ceva.

Citește și:

7 comentarii la „Sunt bani de reparații, dar a apărut altă problemă

  • Asa este in Romania…cand cineva vrea sa faca ceva cu adevarat i se baga bete in roate. Trebuie să se întâmple o nenorocire ca sa se urnească ceva…bravooo celor care ne conduc!

    Răspunde
  • Păi să le cerem și noi bani nesimțiților de la CFR atunci când așteptăm la bariere să treacă trenul cu viteza melcului. Timpul nostru nu contează?

    Răspunde
  • Si daca se darama nu tot CFR PIERDE CEL MAI MULT ???

    Răspunde
  • @radu
    Bre nea caisa, în țări din vest nu aștepți la bariera, treci pe pod. Vad normal sa se plătească pierderile suferite de cfr, este o companie care supravietuieste datorită trenurilor care circula nu care stau. Nu mai suntem pe vremea lui nea Nicu, cand totul era centralizat, se lua dintr-un buzunar si se baga in altul si astfel toti supravietuiau. Acum fiecare este pe turta lui si cfr nu are interes sa existe transport rutier.

    Răspunde
  • Nu exista gara Buzau Est.Gara prezentata in articol e Buzau Sud.

    Răspunde
  • @Anonimus, nea’ caisă să îi spui cui te are.
    Pe de altă parte eu mă refeream la faptul că și CFR ar trebui să plătească atunci când stăm la bariere ca să treacă trenul, pentru că nu avem poduri peste liniile de cale ferată. Ce contează că afară există poduri pe anumite drumuri, atât timp cât la noi realitatea este altfel?

    P.S. Dacă ai fost doar în Bulgaria, nu te considera vreun plimbat prin lume.

    Răspunde
  • @Anonimus:
    CFR nu este o „companie care supravietuieste datorita transportului”, este o companie in coma profunda care supravietuieste datorita, numai si numai, celui mai prost doctor: Statul.
    CFR a fost si este unul dintre cele mai ineficiente si capusate sisteme din economia romaneasca ! Cand un asa organism vine si face figuri cand altcineva vrea sa faca si CEVA concret, mi se face scarba.
    Daca CFR era pe „turta lui” era capitulat demuuulllttt. El face inca parte dintr-un sistem centralizat, ca ala de care ne povesteste un anume Leo pe aici si vedem clar ce eficient este in continuare…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.