Toma, explicație pentru autobuzele rurale

Salvarea Trans Bus de la pieire. Sub Boșcodeală & Bîrlă, Trans Bus a fost îngropat (de maxi taxi).

Toma a rupt repede gâtul maxi-taxi și a salvat Trans Bus. Mai mult, Toma a extins Trans Bus către comunele din jurul orașului. Măsură criticată de mulți, îndeosebi din pricina milioane lor de euro subvenție anuală la Primărie către Trans Bus.


Replica lui Toma

1) „Autobuzele rurale aduc zilnic mii de oameni la serviciu, la oraș, din comune învecinate. Acești oameni, chiar dacă locuiesc la țară, plătesc 63% din impozitul pe venit pentru orașul Buzău, unde e înregistrată firma sau punctul de lucru. Tot din munca acestor oameni, orașul Buzău încasează o cotă defalcată mai mare din TVA”


2) C-tin Toma: „În 2016, când am ajuns la primărie, bugetul orașului era 32 de milioane de euro. Acum, în 2024, avem 57 de milioane €. Deci cu 25 mil. € mai mult”

În concluzie, ce vrea Toma să spună e că subiectul extinderii Trans Bus către rural trebuie privit cu înțelepciune, punând în balanță aspectele negative (subvenția), cu cele pozitive (creșterea încasărilor la venitul orașului) + bunăstarea buzoienilor din comunele învecinate (din oameni fără ocupație au devenit angajați la oraș).

Citește și:

loading...

20 de comentarii la „Toma, explicație pentru autobuzele rurale

  • Sa inceapaaaaaaa……injuratuuuuurileee…

    Răspunde
    • Nu înțeleg care sunt nemulțumirile vis-a-vis de autobuzele rurale! Ați făcut naveta cu acele Maxi-taxi? Cred că cei ce vin cu comentarii negative nu! Înghesuiți precum sardinele în conservă, aproape fără aer respirabil (mai ales în lunile de vară),fiind nevoit să suporți toată gama de mirosuri pentru că (Iertați-mi exprimarea!) stăteam „nas în fund” unul cu celalalt.
      FELICITĂRI DOMNULE PRIMAR! LĂSAȚI CĂRCOTAȘII SĂ PIARĂ PE LIMBA LOR ȘI CONTINUAȚI CEEA CE AȚI ÎNCEPUT!

      Răspunde
  • Pingback:

  • Foarte bine, insa faceti niste huburi la fiecare intrare din oras, unde navetistii sa faca transbordarea din autobuzele rurale in mijloacele de transport locale, fara a plati in plus (pretul biletului acopera deplasarea pe aceeasi distanta, chiar daca este facuta cu 2 mijloace de transport). Nu are rost ca liniile preorasenesti sa ajunga pana mijlocul orasului. Motivatia o puteti banui cu usurinta.

    Răspunde
    • Prețul abonamentului din zonele rurale includ și costul transportului urban,funcție de zona kilometrică,incluzând și unul sau chiar două dintre traseele urbane. Ați înțeles?

      Răspunde
    • De ce nu se introduce autobuze Trans buz și pe ruta Buză Vadu Soresti eu sunt din Poșta Calnau

      Răspunde
      • De ce nu se introduc autobuzeTrans Buz și pe ruta Bz -Vintila Vodă?

        Răspunde
  • Nu mai vine nimeni in oras la munca, pentru ca s-au inchis fabricile din zona industriala vezi Ductil, Yazaki si acum se face Penny in loc…

    Răspunde
    • Ai sa ramai surprins , dar inca vine lume la lucru in Zona Industriala, chiar daca DUCTIL si YAZAKI sunt istorie.

      Răspunde
      • Sunt 4-500 de locuri de munca pierdute!
        La YAZAKI erau peste 200 si in special veniti de la tara.
        Unde lucreaza in Buzau acei oameni???

        Răspunde
    • A omis sa specifice ca fiecare comuna plateste lunar o suma de bani importanta

      Răspunde
      • Asta e secret.Te-ai gasit tu sa dai din casa:))

        Răspunde
  • Întrebați va rog la primăriile de comuna unde ajunge Trans Bus de subvențiile uriașe ce le au de achitat. Apoi mai vorbim!

    Răspunde
  • Da,dar de ce după ora 20 nu prea mai sunt autobuze sau foarte rar….erau bune maxi taxi erau pe toate traseele si după ora20 cu trecere la 15 min.si ajungeai in orice punct din oraș…acum doar cu taxi…este drept că scade nr de călatori dar unele microbuze cum erau pe traseul 10…ar fi fost ideale si civilizate….si buzoienii avem nevoile noastre dar PRIMARIA ,NU ȚINE CONT….NE AU USCAT CU TAXIUL….

    Răspunde
    • Folositi „bicicleta municipala ….”

      Răspunde
  • Dupa ora 20 nu mai era niciun maxi taxi! Nu mai haliti ! Indivizii cu maxi taxi, veneau fix cu un minut inaintea autobuzului, se umpleau si nu mai opreau deloc! Numai eu care faceam naveta ,cat m-am rugat sa ii desfiinteze! Aia care conduceau maxi taxi stateau cu ochii in telefon punand in pericol viata calatorilor! Sa mai sa infiinteze cand oi zice eu!

    Răspunde
  • Reportere, fii atent și învață :
    Spui că autobuzele aduc mii de muncitori in oras.
    Sa zicem că nu ne minți.
    Aglomerația in oras se face zic eu din cauza țăranilor. Ok?
    Atunci? In Bz cati naiba mai lucrează? Unii vin cu autobuzul la muncă altii cu auto personale, nu este corect că imi poluează aerul țăranii ăia. De ce nu le pune taxă?
    De ce așa ceva? Nu este adevărul că vin mii la muncă. Autobuzele se plimbă goale. Te rog jos cenzura.
    Cu deosebit respect Nelu Vasilache!

    Răspunde
    • Domnu’ Nelu, mai lăsă-ne. Iâi poluează țăranii aerul. Orășean de doi lei.

      Răspunde
  • f bine
    faceam plinul la maxi taxi
    boscodeala aproape k scosese de tot autobuzul

    Răspunde
  • Toma a eliminat concurența de la privat ! Ceva nu e corect . În scurt timp numai statul va avea angajați !Orice investiție privată începe cu amenzi ,cum s-a întâmplat recent tot la Buzău ! Amenzile se transformă în prime pentru angajații de la stat.Numai Troia nu e amendată !Cum încurajăm economia de piață ? Cu subvenții de la stat pentru firmele de stat !Parca nu e in regula ceva !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.