Top 6 decizii controversate ale primarului Toma

Primele reacții sunt nefavorabile la anunțul primarului Toma că studiază posibilitatea introducerii unei taxe de acces în oraș pentru mașinile neînmatriculate în mun. Buzău.

Buzoienii.ro a publicat ieri știrea (cu aproape 14 mii de vizualizări) care anunță posibilitatea introducerii acestei taxe care urmărește reducerea traficului și a noxelor auto din oraș

Pentru primarul Toma, criticile inițiale nu sunt o noutate.

Buzoienii.ro vă prezintă mai jos top 6 decizii ale primarului Toma criticate inițial, dar pe care ulterior majoritatea populației le-a apreciat.

Top 6

1. Renunțarea la sistemului centralizat și la Ecogen. Montarea, în schimb, de centrale pe gaz la fiecare unitate de învățământ din oraș

Spre deosebire de alte orașe importante din țară, Buzăul n-a mai avut probleme cu încălzirea școlilor, liceelor și grădinițelor. În plus, facturile sunt mai mici decât se plătea înainte la R.A.M.

2. Renunțare la maxi taxi, resuscitarea Trans Bus

Primarul Toma a fost criticat când a desființat maxi taxi. Orașul Buzău are acum un transport public modern, similar unor orașe din Europa civilizată

3. Înființarea parcărilor rezidențiale cu plată

Inclusiv reporterul buzoienii.ro l-a criticat pe primar în 2016-2017 când a venit cu ideea parcărilor rezidențiale. Ulterior, reporterul a admis că s-a înșelat și că primarul a avut dreptate.

4. Zonă pietonală extinsă în Piața Dacia

Vai, se închid toate magazinele, se va bloca traficul în centrul orașului! În realitate, nu s-a întâmplat așa, iar orașul are acum un centru mai frumos și, cel puțin vara, mai populat

5. Renunțare la gardurile vii

Scoaterea gardului viu a fost criticată la început (îndeosebi de locatarii de la parter). Acolo unde locatarii s-au îngrijit de grădinițele din fața blocurilor aspectul – fără gard viu – e net superior

6. Bandă dedicată pe Bd. Unirii

Criticată, la început, a fost și decizia eliminării parcării la bordură de pe Bd. Unirii și înființarea benzii dedicate pentru autobuze și autospecialele de intervenție. Ulterior, vorba prefectului Țiclea, decizia a fost apreciată: „Acum, Unirii arată a bulevard!”

În concluzie, faptul că o propunere/decizie a primarului și a echipei sale e criticată inițial de o parte a populației sau a presei locale nu înseamnă că propunerea/decizia e proastă și că trebuie, automat, renunțat la ea. Timpul e cel care face, probabil, cea mai bună judecată.

Citește și:

loading...

22 de comentarii la „Top 6 decizii controversate ale primarului Toma

  • Înalta Curte de Casație și Justiție prin decizia nr.9 din 25 noiembrie 2024 publicată în Monitorul Oficial la data de 29 ianuarie și care a intrat deja în vigoare, s-a hotarat ca un funcționar public care are și o decizie de pensionare nu mai poate lucra în administrație. Contractul lui de muncă încetează imediat chiar dacă funcționarul a cerut suspendarea pensiei.
    Ce masuri a luat domnul primar in cadrul UAT Buzau pentru a pune in aplicare aceasta decizie ?
    La Consiliul Judetean se stie ca opt functionari publici au fost ,, exmatriculati “ in urma acestei decizii a ICCJ .
    Prin aceasta decizie scapam de pensionarii ramasi in continuare pe aceleasi functii cumuland pensiile cu salariu , blocand intinerirea personalului din aparatul bugetar .
    Poate domnul reporter se intereseaza si ne comunica si noua cand raman functii vacante in prelaudata Primarie .
    Asteptam un articol pe aceasta tema .

    Răspunde
      • Decizia cu gardul viu desfiintat e buna faca noi am fi oameni civilizati. Se parcheaza pe acest spatiu liber. Planteaza arbori noi ii calcam cu masinile. Cei care aplica legea nu se autosesizeaza cu avertismente.

        Răspunde
  • Deci opinia publica nu conteaza, cat timp primarul si consilierii sunt multumiti. Traiasca democratia! Chiar as fi curios sa se faca un sondaj sa vedem cati sunt multumiti de schimbarea de pe Unirii.

    Răspunde
    • De blv Unirii nu suntem multumiti. Trafic ingreunat , semafoare nesincronizate.

      Răspunde
  • Orasene e veche ,se circula f bine ,pa altceva!

    Răspunde
    • Daca se circula bine, de ce bagam taxa de “congestie”?
      De ce propunem schimbarea sensului unic pe Mioritei?

      Răspunde
  • Majoritatea străzilor din oraș sunt ca după război. Autobuzele care merg în afara orașului doar în orele de vârf merg pe profit( în rest doar pe minus). Mai sunt multe de spus din ” realizările marelui primar de la Buzău „

    Răspunde
  • CU PARCARILE ATI DAT O DE GARD MAI SUNT DE TERMINAT PARCARI IN ZONA DOROBANTI 1 BLOCURILE 33 DE 5 ANI TREBUIAU TERMINATE SI TROTUARELE PRIMARE NUMAI TE LAUDA DOAR CU 40 % DIN LUCRARI FACUTE E CA CU LEOPARDUL SI GARDUL NU PENSIONARULE NU PREA EILECITINA CA SA ITI ADUCI AMINTE CE LUCRARI MAI AI DIN URMA DE REZOLVAT

    Răspunde
    • Va rămâne în istorie că fiind cel care a desființat parcarea la Buzău!

      Răspunde
  • Domnule Primar , dacă pui o taxa pe întrarea în orașul Buzau , ma întreb , ce vor face celelalte orașe din tara.
    Probabil , dacă cineva va vrea sa facă un tur al României , peste câțiva ani , va trebui sa plătească câte o taxa în fiecare oraș prin care trece.
    Ar fi bine sa va gândiți bine , va cam jucați cu taxele.

    Răspunde
    • Parcari rezidentiale satisfacator. Micro 3 le are trasate numerotate dar nu se taxeaza.
      Cei de la case blocheaza spatiul public cu fiverse obiecte ca da isi rezerve locul. Organul nu se autosesizeaza……
      Pune o taxa si pt cei de la case. Sa nu fie discriminare.

      Răspunde
      • Intai sa nu mai veniti voi cei de la blocuri sa blocati portile celor de la case, invatati sa respectati codul rutier inainte sa cereti taxe pentru altii.

        Răspunde
  • Intrebati si locuitorii de pe Bd. Unirii daca sunt multumiti, nu doar trecatorii.

    Răspunde
  • Bulev. Unirii fără parcare arată că un bulevard din Coreea de N ! Trafic aglomerat? Desființăm parcarea! Ce soluție genială!

    Răspunde
  • La realizarile enumerate sunt cateva cu semnul intrebari. Asta cu taxa de tranzit cred ca Buzaul vrea sa fie din nou pe primul loc la tampenii (am mai fost pe primul loc la pretul apei) Angajati primariei si celelalte subordonate care cumuleaza pensia cu salariu stau bine mersi si chipurile lucreaza Se incalca flagrant decizia guvernului. Don primarele mai fa ceva util pt cei care te au votat nu numai in folosul comunitati angajatilor din primarie. E rusinos ca un partid ca cel din care faci parte la Buzau prin matale sa lucreze impotriva doleantelor buzoienilor. Moderare.

    Răspunde
  • Piata Dacia, risipa de spatiu. Daca facea un pasaj rutier cu parcare subterana era genial. Si piatamagazine….
    Acum doar trafic rutier ingreunat, soferi nervosi…….

    Răspunde
    • esti naiv? chiar crezi ca renunta asa usor la ciolan?! doar indepartat cu forta scapati de el. si nici asa nu-s 100% sigur…

      Răspunde
  • pista de biciclete si incercarea de a face parcuri sau de a le cosmetiza este o reusita ,eliminarea gardului viu e o treaba buna dar trebuie intretinuta ,sanctiuni : celor care arunca gunoaie, ca acum sunt la vedere ,celor care parcheaza pe spatiul verde ca acum nu ii impiedica gardul verde,celor care nu intretin spatiul verde IN REST NUMAI TAXE

    Răspunde
  • DEMISIA SI LA PENSIE CU BATRINI CARE O IAU RAZNA

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.