„Trebuie să promovăm ruta Buzău Sud”
Înaintea deschiderii A7 Buzău – Rm. Sărat (programată pentru marțea viitoare) prefectul Daniel Țiclea a anunțat că autoritățile de la Buzău vor promova cât mai mult ruta Buzău Sud.
Dorința autorităților de la Buzău e ca șoferii de autoturisme să folosească (dinspre și către A7) varianta prin Aleea Industriilor – Șoseaua Brăilei – Șoseaua V. Pașii – Pod V. Pașii – DJ 203 K – rond Scurtești – A7.
Ruta Buzău Sud (dedicată autoturismelor) ar avea darul de a elimina/limita blocajele pe ruta Buzău Nord care folosește podul Mărăcineni și Șoseaua de Centură.
Pentru a ajuta ruta Buzău Sud, autoritățile vor amenaja un rond la intersecția dintre Șoseaua Brăilei și Șoseua Vadu Pașii în zona Superlit – Metalurgica:
O mână importantă de ajutor va da autorităților (și traficului) aplicația Waze care – atunci când podul de la Mărăcineni va fi blocat – îi va direcționa pe șoferi pe ruta Buzău Sud (ce presupune folosirea podului de la V. Pașii):
Ruta Buzău Sud ar putea primi în decembrie un important upgrade, dacă Umbrărescu va termina luna viitoare și podul A7 peste râul Buzău, iar turcii vor asfalta la rându-le bretelele de acces către Drumul Național Buzău – Brăila (DN2B).
Citește și:
Pana si de la Industriilor toate sunt bune si frumoase…??
Surplusul de vehicule care va intra pe Industriilor dinspre Moldova, unde se va descarca, ca Sos. Bucuresti si Spatarului sunt varza!
Aici trebuie sa se vada anticiparea autoritatilor locale……!
Care autoritati?alea care au facut varza circulatia in Buzau ?
Sa mergem pe Buzău sud …foarte frumos …numai ca …te cobori de pe autostrada , urci podul la metalurgica și….ajungi in zona SARMA – dragaica -bariera Ploiești, unde și fără A7 prin buzau , la ore de vârf, faci 10 minute . …deci luați-vă poze cu casa soferi
Da, că nu ajunge cât de aglomerată e zona industrială, ne trebuie și trafic de autostradă prin ea.
Zona industrială e aglomerată doar intre 4 si 5, în rest e ok.
Nordul orasului e paralizat complet, rutele spre Vernesti si Maracineni se fac cu viteza melcului.
Orasul e facut fara cap. S-a folosit nordul pentru locuinte, ca nu vrea nimeni sa isi faca casa in campurile alea nenorocite din sud, deci autoritatile trebuia sa nu dea autorizatii pentru depozite, fabrici si toate alea, astea trebuiau orientate catre zona de sud, care nu prea e folosita pentru locuit. Asa, a iesit un rahat amestecat, cu tiruri si camioane care invadeaza zonele rezidentiale.
Trebuie intrebate ONG-urile afiliate USR de ce au blocat doi ani tronsonul trei al autostrazii!
Ciumatule roșu..eu nu sunt vreun lingău de PeeSeeDee că tine sau al oricărui partid.Insa din comentariile tale se cam deduce că tu cam asta ești..Ce treabă are USR cu contestațiile care s-au făcut între firmele participante la licitații?Dar ce ți-ai spus tu.. „Dacă tot e campanie.. să dau rău în USR.. că pomana de la PSD e bine primită..”
O sa fie cosmar. Daca acum este aglomerată doar intre 3 si 5, acum va fi aglomerație permanent.
Închipuiți-vă mii de masini ajunse la intrarea in Buzau, ca ele nu mai ajung cate una ca inainte, ci cu miile.
Cred ca mai bine nu ar da drumul deloc, ci doar dupa ce este gata breteaua de ocolire a Buzaului.
Altfel va fi comico-tragic.
Câtă văicăreală! Că va fi coșmar, urgie… Când o să fie gata autostrada o să se vaite că e monotonie, că orașul nu pare viu…
Trebuie promovată?
Trebuie să aducă avantaje și va fi folosită!
Este atât de simplu.
Promovată în sensul de aducere la cunoștință.
Sa-l punem pe Waze Prefect, ca e si gratuit!
Podul Metalurgica, o superbitate cu o banda pe sens si doua la deal dar acre tot intr-una sfarsesc. Al Industriilor, plina de damburi si văi, o singura banda pe sens, canalizare si cateva treceri de pietoni. Viteza legala? 60, normal. Rondul de la Dragaica, praf cu muci. Sos Spatarului? Varza cu namol si un bypass, ca lucreaza Nurol la traversare. Abia astept deschiderea!!! 😀 Abia astept să vedem rodul muncii pricepuților, poate o fi altfel de data asta!
Domnule reporter, va propun sa aruncati o privire si in intravilanul orasului, pe D Gherea il rugam pe UMB sau mai stam inca 2 luni cu transeele alea, ca el lucreaza si pe ploaie am vazut? La fel ramane intrebarea si in zona Pietei de marfuri industriale (păsări), unde e un haos organizat trebuie sa recunosc. Sau strada Decebal, care e o dovada vie a succesului kaizănului în oraș, începând de la suprafața de rulare, trotuare praf și încălecate de mașini sau când vine vorba de discplina rutieră (parcat/staționat alandala dar stim sa ne plangem ca avem multi gardieni publici care stau degeaba). Trecură 9 ani de când Boșco nepăsătorul ne-a părăsit în detrimentul actualului (că doar n-a candidat împotriva lui), cam cât mai e de stat? Nu se poate ca la fotbal oare, să plătim și să reziliem contractul cu antrenorul pe cale amiabilă? Doar întreb, în cinstea libertății câștigate în 89, nu dau cu parul.
Daca primarul nu a fost votat de multa lume la alegeri,acum se razbuna.Inainte de alegeri doar da un tel si imediat venea echipa urbis si toate santurile erau asfaltate.Acum ciuciu.
Primarul prea a fost votat. Are aproape 30 de mii de voturi. A și plâns după aflarea rezultatelor când a văzut cât de multă lume l-a votat. Așa că nu se răzbună pe nimeni. Doar că acel contract de schimbare a țevilor de apă/canal a fost câștigat, din nou, de o firmă de apartament din Timisoara (samsari de lucrări eu le-am spus), care n-are una bucată muncitor propriu, lucrează doar cu subcontractori pe care îi plătește prost.