Trei buzoieni cu funcții au mers azi la Ministerul Transporturilor

„Coaliție pentru Buzău”. Astfel au denumit acțiunea comună de azi deputații PSD și PNL de Buzău.

Laurențiu Țepeluș, Romeo Lungu și Gabriel Avrămescu au mers la Min. Transportului pentru a cere 4 benzi pe E85 între Buzău și Rm. Sărat.

Acțiunea a fost determinată de inflația de accidente, din care unele grave, de pe sectorul buzoian al E85

Laurențiu Țepeluș, deputat PSD Buzău: „Astăzi, împreună cu colegii Romeo Daniel Lungu și Gabriel Avrămescu, am discutat la Ministerul Transporturilor despre necesitatea ca E85 să fie lărgit la 4 benzi. Am cerut acest lucru pentru mai multe tronsoane cuprinse între Buzău și Râmnicu Sărat, acolo unde se poate realiza acest lucru. Numărul mare de accidente coroborat cu traficul intens de pe acest drum, ne-au determinat să cerem o soluție urgentă pentru E85. Paralel cu acest demers, lucrurile merg mai departe și cu autostrada spre Moldova a cărei construcție va începe anul viitor”.

După acțiunea de la Ministerul Transporturilor, deputatul Gabriel Avrămescu (șef PNL Buzău) a cerut și în parlament lărgirea E85 între Buzău și Rm. Sărat (vezi mai jos declarația).

„Lărgirea drumului care leagă municipiul Buzău de Râmnicu Sărat la 4 benzi, un obiectiv pentru care voi pleda ca deputat de Buzău! Am vorbit astăzi în plenul Parlamentului despre tragicele evenimente care au loc pe DN2E85 din cauza lipsei de investiții pentru modernizarea acestui drum intens tranzitat. În ultimii 3 ani: 106 accidente, 16 morți, 189 răniți

Îmi voi începe declarația politică de astăzi, 15 decembrie, cu 3 titluri din presa locală buzoiană:

„Trafic restricționat Pe E85. Accident cu 3 victime” – articol apărut în presa locală pe 10 decembrie

„Trafic restricționat pe E85. Două victime” – articol apărut în presa locală pe 12 decembrie

„Carambol, patru mașini implicate, un rănit” – știre în presa locală din Buzău din 14 decembrie, ieri, adică!

Probabil, acum când eu vorbesc în fața dumneavoastră cineva e rănit într-un alt accident nefericit care se petrece pe același drum DN2E85, drumul care leagă Buzăul de Râmnicu Sărat, un drum pe care accidentele rutiere se petrec cu o frecvență uluitoare.

Drept dovadă, v-am expus titluri din presa locală care descriu accidente petrecute aproape zi de zi.

Porțiunea de drum care se întinde doar pe 13,5 km, dar care are o lățime de doar două benzi, câte una pe sens, traversează localitățile Mărăcineni, Gura Câlnăului, Potârnichești, Poșta Câlnău, apoi străbate o zonă de șes până la intrarea în localitatea Oreavu.

Probabil pentru mulți dintre noi aceste date nu sunt o noutate, însă însuși faptul că ne-am obișnuit să ascultăm și să vedem astfel de evenimente reprezintă o problemă socială foarte importantă.

Multe state europene fac investiții pentru dezvoltare, creșterea nivelul de trai, inovație, eficientizarea activității de zi cu zi. România este încă la stadiul de investiții pentru siguranța în trafic cu care este oricum în urmă cu zeci de ani în comparație cu statele comunitare.

Solicit și prin această declarație politică, așa cum am făcut-o deja prin întrebările adresate CNAIR și în discuțiile purtate cu ministrul Transporturilor, lărgirea DN2E85 la 4 benzi pe porțiunea care leagă municipiul Buzău de municipiul Râmnicu Sărat!

Este imperios ca această investiție să se concretizeze! Oamenii mor pe drumurile pe care noi le numim NAȚIONALE, EUROPENE, pe când acestea sunt niste ulițe pentru trăsurile din secolul al 18-lea dacă ne raportăm la statele europene civilizate.

Îmi iau angajamentul să trimit săptămânal titlurile din presa locală la Ministerul Transporturilor până când vor fi întreprinse măsurile concrete pentru investiții în lărgirea drumului național, implicit pentru protejarea de vieți și siguranța în trafic”.

loading...

12 comentarii la „Trei buzoieni cu funcții au mers azi la Ministerul Transporturilor

  • Dar pentru interzicerea circulatiei pe acostament si cateva sute de amenzi pentru depasirea viteze maxime de 100kmph de ce nu militeaza astia? Macar pana se fac benzile alea daca se fac. Acum e jungla, se circula cu 160kmph frecvent si toti inchid ochii si se fac ca nu vad, tara nimanui, jungla.

    Răspunde
  • Faceti autostrada A7 mai repede si se rezolva problema! Cei care tranziteaza merg pe acolo, noi, localnicii, mai usurel, ca vom avea loc!

    Răspunde
  • Aș fi dorit ca respectivii parlamentari să întrebe care e cauza amânării evaluării ofertelor pentru A7. Mi se pare ridicol să ceri lărgirea E85 în câteva (puține) porțiuni la 4 benzi, dar să nu zici nimic de faptul că, de când nu mai e Drulă, se amână construcția autostrăzii.

    Laurențiu, știu că îți place viteza, n-ar fi mai bine pe autostradă?

    Răspunde
  • De acord cu Raul, incepeti constructia autostrazii A7 si nu vom mai avea accidente. Fostul ministru al Transporturilor, Catalin Drula a transmis alaltaieri ca, constructia autostrazii trebuia sa inceapa acum in decembrie si exista termene de amanare. Catalin Drula a fost singurul ministru al Transporturilor care a inceput ceva si chiar voia sa faca, dar superman Citu l-a dat afara. Trist! Sa speram ca Grindeanu v-a da drumul constructiei autostrazii A7.

    Răspunde
  • Situația lui A7 e după cum urmează: http://www.130km.ro/a7.html
    Bine, dacă era Drulă… deja ieșea cu ea prin Ucraina.
    Cum dracului să-l invoci pe Drulă, un it-ist mediocru și activist civic pe… infrastructură, până să-l deranjeze grav de tot ăștia de la usr cu politica??! Păi ăla a fost pus ministru ca premiu pentru personajul ”domnul Cutter”. Bine, după stagiul de pregătire sub domnia lui Cioloș, alt mare patriot și profesionist.
    În altă ordine de idei, ăștia trei sufereau de nebăgare în seamă pesemne. E și normal, Avrămescu, după marea ctitorie a rondului de la Spătaru, s-a reîntors în mediocritate și la păpat banii. Restul… atât pot ei. Deci un drum care face față totuși unui trafic intens, și care va fi degrevat serios după apariția A7-ului, probabil în vreo 3 ani maxim, trebuie lățit. Bine că nu să-l și lungească!
    Auziți, de ce alegem mereu doar manțocari, să se lăfăie și ei și pupilii lor, pe seama și pe spatele nostru??? Bine, în afara faptului că ei sunt șmecheri și noi fraieri, mai are cineva alt răspuns? Adică Mocanu, Avrămescu, Predoiu, Țepeluș, geamgiul Popică, Ghiveciu, Ciolacu, Pufu și alții, mulți… Mă voi realizați amploarea cataclismului de valori în care trăim???

    Răspunde
  • Argumentul Drulă mi-a plăcut la nebunie. Uite de ce se întârzie cu autostrăzile! Că nu mai e Drulă pe basculă!

    Răspunde
  • Soluția sa fie făcută autostrada sau lărgit la 4 benzi pe toată lungimea E 85 ar fi simpla: sa aplice Miliția amenzi pt viteza sau ca toți cei ce merg corect sa meargă corect pana la capăt, sa meargă cu 90 la ora numai pe banda și niciodată pe acostament. Toți ăștia ce dau flash uri ar milita pentru 4 benzi dar așa când știu ca pt prostime e acostamentul ăla îngust cu gropi ca vai de mama lui de ce ar cere 4 benzi? Deputații, senatorii, membrii guvernului și reprezentanții puterii locale pe unde credeți ca merg? Pe singura banda cu 160 sau cu 90 , ilegal pe acostament prin gropi?

    Răspunde
  • De nu faceți demersuri pentru reabilitarea D. J. Berca – Chilii, Cozieni – Brăiești, etc. Oamenii locuiesc în localități, plătesc taxe degeaba.

    Răspunde
  • Terminati cu autostrada, e o tampenie. Voi ati vazut proiectul sa vedeti cat de idiot este? N-are nici o noima acea autostrada. Are noduri facute aiurea, parca facute special sa se congestioneze.
    Solutia e intradevar largirea E85 (la nivel de autostrada, adica 2 benzi pe sens ca atat are la noi o autostrada, nu cu 6 benzi ca la altii), separarea sensurilor de mers si deasemenea extinderea E85 prin crearea de centuri ocolitoare pentru comunele si satele intalnite in drum, astfel incat sa nu mai treci prin mijlocul comunelor si satelor, ci prin afara lor. Si totul ar costa mai putin decat rahatul ala de autostrada care e inutil, leaga nimic de nimic, mai mult incurca, si directioneaza traficul spre zonele cele mai proaste, predispuse deja congestiei.

    Macar daca faceau planul pentru Autostrada aia sa mearga paralel cu drumurile deja existente si sa faca noduri unde deja e infrastructura care sa preia traficul. Dar nu, ei fac proiecte cu drumuri serpuite prin campuri, ca se cred ei mai destepti decat stramosii nostri, care aveau ceva mai mult cap si faceau drumuri care sa lege oamenii, nu sa ii faca sa ocoleasca nimic prin campuri doar de dragul de a trece pe terenurile unor mafioti luate cu 2 bani si care vor fi despagubite cu milioane dupa ce fac proiectantii sa treaca autostrada pe terenurile mafiotilor.

    Răspunde
  • pentru cel care a comentat la ora 11.56: caută tataie sau întreabă, poate îți dai seama ce este o AUTOSTRADĂ și ne lași cu lipsurile tale

    Răspunde
  • Buna ziua. Încercati sa faceți un exercițiu de imaginație: in cat timp ajungeți de la București la Suceava pe E85 mergând pe o singura banda, cu 50 la ora prin toate localitățile și cu o medie de 90 la ora in afara. Care este răspunsul? Autostrada, desigur.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.