Ultima oră! Maxi taxi nu respectă rezilierea impusă de Primărie!
Patronii firmelor de maxi taxi din orașul Buzău au decis să nu ia în seamă notificarea de reziliere a contractelor impusă de Primăria Buzău.
În această dimineață, pe toate traseele de maxi taxi din oraș microbuzele au circulat ca într-o zi obișnuită.
Reporterul buzoienii.ro a fotografiat în trafic maxi-taxi de pe majoritatea traseelor.
În aceste condiții, cel puțin în zori, maxi taxi au circulat pline cu oameni se deplasau către serviciu, iar autobuzele, ca de obicei, mergeau mai mult goale.
Citește și articolul: Ultima oră! Maxi taxi nu respectă rezilierea impusă de Primărie!
E de văzut ce decizie va lua în continuare municipalitatea. Există posibilitatea să se facă apel la poliția locală și la cea națională pentru eliminarea maxi taxi de pe trasee.
Citește și articolul: „Au dărâmat gardurile dintre Aurora Mall și Penny XXL!”
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
aseara am plecat la schimbul trei cu maxi taxi pentru ca autobuzele transbus aveau program de gravide nu mai circula cand se lasa seara atunci ce facem d-le primar marim pretul biletelor si autobuzele stau in parcare cu ce plecam la munca sambata si duminica
Sa intervină poliția si sa aplice amenzi foarte mari, suspendarea permisului, luat certificatul masinii pentru efectuarea de transport ilegal. si in plus verificarea mașinilor care sint niște rable, la inspecția ITP care sint efectuate pe șpagă
Afară cu ei! puneti politia si isctr_ul pe iei
În autobuze mori de căldură, nu e nici o sursa de aer
Miroase îngrozitor în autobuze
nu va mai place cu autobuzul ?
In microbuze se urca oameni spalati?
Anunt de ultima ora! Primaria Buzau a anuntat ca va monta dusuri pentru cei care doresc sa se urce in maxi-taxi cat si instalarea de aere conditionate in toate dricurilor pe roti nu numite maxi-taxi. Cand stateati ca sardinele in maxi si era geamul deschis nu comentai. Acum ai drepturi nesimptitilor
Micul dictator (toma) de buzau nu-si mai vede lungul nasului si ar trebui sa fie dat in judecata si obligat la daune morale si materiale de milioane de lei.Va trebui sa invete bunele maniere ,
cat si faptul ca el nu-i un mic dumnezeu ,care face numai ce vrea el in acest oras.
Cel mai relevant exemplu de ne respectere a legii sau a prevederilor legale ni-l dau ,,iubiții noștri aleși,, ce ne mai surprinde în România !? Suntem la un pas de a deveni un stat neguvernabil , anarhic , în sprijinul acestei afirmații vine ,,teza statului paralel,, proliferată până la impunere de către coaliția anti România ce se află la putere , în frunte cu ,,bravii,, Dragnea și Tăriceanu !
E si normal ca oamenii sa mearga cu maxi taxi daca s a scumpit autobuzu
De ce sa dau 3 lei pe un bilet cand pot sa dau 2
Ce dor îi e lui bukk de buccile lui Bukkălatu. Nimic nu-i convine. Dacă bukka lui Băkkălatu nu e, nimic nu e!
Notificarea de reziliere despre care ați amintit impusă de Primăria Buzău trebuia să fie publică, afișată la nivelul fiecărei stații de autobuz cu cel puțin cinci zile înainte, pentru ca oamenii să afle din timp și să își poată modifica programul.
Mai sunt o serie de întrebări legate de mijloacele de transport în comun din Municipiul Buzău la care chiar aș dori un răspuns :
1. De ce începând cu acest an abonamentele emise pe Traseul numărul 8 nu sunt valabile și pe traseul numărul 2 (cele două trasee fiind identice de la stația Bazar spre stația Gară) ?
2. De ce bilete (de doi lei) putem cumpăra doar în intervalul orar 06-14 ? De ce nu se implementează achiziția tichetelor electronice de călătorie ca în Mun. Ploiești, unde cu 0,42€+TVA, adică 0,50€ se poate achiziționa bilet de călătorie valabil 60 de minute de la numărul de SMS 7445 ?
3. De ce trebuie să merg în autobuze unde temperatura ieri, 22 Aprilie era de +46°C ? În Iulie poate ajunge la +60°C, și credeți-mă că nu exagerez cu absolut nimic.
4. De ce după ora 21:00 nu mai circulă niciun autobuz ? Dacă lucrează în două schimburi nu ar trebui să acopere 16 ore, respectiv 06:00-22:00 ?
5. De ce în autobuze nu se face selecția călătorilor la fel ca în cluburi ? În autobuze sunt iz-uri infernale, reziști cu greu 20-30 de minute sau cât durează o călătorie.
6. De ce în Mun. Buzău prețul unei călătorii este și de 3 lei iar în București (unde salariile medii sunt cu 50% mai mari decât aici) prețul unei călătorii RATB este de 1,30 lei (aici prețul fiind cu 131% mai mare, adică mai mult decât dublu).
7. De ce intervalul autobuzelor este de 14-20 de minute în zilele lucrătoare când nu ar trebui să fie mai mare de 5 minute ? De sâmbete și duminici nici nu mai vorbesc.
8. De ce șomerii, mai ales cei îndemnizați, care timp de 5-10 ani, sau chiar mai mult, au plătit lunar contribuții CAS și CASS nu au niciun fel de reducere la transport, aceștia având venituri de maxim 300-500 de lei lunar, dar au gratuitate pensionarii cu pensii de până la 1.999 de lei (adică de patru-cinci ori mai mari ) ?
sistemul e-ticketing va fi implementat peste 1-2 ani.