Umbrărescu și-a luat finisor de 14 metri!
Record pentru România!
Între 2 și 2,25 km de autostradă asfaltează Umbrărescu în fiecare zi!
Ca să facă asta, Umbrărescu a băgat adânc mâna în buzunar. Și-a cumpărat finisor de 14 metri lățime, cu care asfaltează deodată jumătate de autostradă:
Cu un asemenea „kilometraj” de asfalt pe zi, Umbrărescu îi lăsă mult în spate pe competitori și, totodată, reușește să se țină de promisiune.
Dă gata anul ăsta autostrada Buzău – Focșani!
În ciuda ofticii de pe axa API-USR că, iată, se construiesc ca niciodată autostrăzi în România, culmea, cu PSD la guvernare.
Imaginile cu finisorul de 14 metri pot fi urmărite în detaliu pe contul de youtube Răducu P Drum:
Citește și:
Umflat in pene mereu si dupa 1-2 ani deja sunt facute praf. Cum e podul ala de la Braila, asteptat cu surle si trambite si care s-a facut valuri din a 2-a zi. De fapt, ce zic eu de Braila, ca sunt aici in oras abia terminate care-ti tremura volanu-n mana deja. Gramezi de propaganda, iar realitatea e jalnica, se face totul in bataie de joc.
Felicitări, d-le Umbrarescu urmăriți o productivitate maxima. Si eu dacă as fi avut posibilități financiare m-as orienta la mărirea productivității, a profitului indiferent de costuri. De exemplu as investi în producerea de energie regenerativa la un preț de max 80 euro/ Mwh fără investiții în panouri fotovoltaice, acumulatori, eoliana, cărbune, gaze ci as investi în turbine kinetostatice ,invertoare de putere de 1 Mwh și care va introduce energie electrica în banda. Probleme mari sunt la cuplare decuplare termocentrale, hidrocentrale, eoliene, fotovoltaice introducând perturbări în rețeaua de distribuție datorita sincronizarea în frecventa a producătorilor de energie electrica. Metoda cu turbine kinetostatice, nu perturba liniile electrice deoarece nu introduce „flikuri” la cuplari și decuplari de la rețeaua de distributie a producătorilor de energie electrica deoarece prin invertoarele electronice de putere da o frecventa constanta de 50 Hz. Tehnologia prevede montarea turbinelor pe bacuri și sunt scufundate la peste 1,5 m adâncime în contracurent a apei curgătoare, râuri, canale, fluviu Dunarea,etc…Dacă s-ar face acest proiect pot sa aduc o îmbunătățire la obținerea unui h ” adâncime optima de 1,5 m” a unei bucle de reglare automata de coborâre, ridicare a turbinelor….
Pacat,nu va ia nimeni în seamă totul este doar pe interes, interese foarte mari…dv sinteti prea mic, scuzați-mă expresia, pentru ce spuneți dv ăștia nu pricep..de aceea oamenii buni ne pleacă din tara..nu va cunosc dar după cite înțeleg aveți un bagaj imens de cunoștințe,nu pot să vă spun, decât sănătate multa.
Ai mers pe Centura Bacău, prima porțiune de A7 data în folosință? Știi de cine e făcută? Te invit sa mergi pana acolo sa vezi porțiune de autostrada făcută de Umbrarescu. Nimic nu s-a degradat și este data în folosinta de mult timp. Podul de la Brăila este un eșec al străinilor pentru ca cei aflati la conducere nu evalueaza prima data constructorul cand se atribuie un lot de autostrada, asta e problema mare. Fiecare constructor are cate un portofoliu. Te asigur ca ce face Umbrarescu, face foarte bine și calitativ.
In afara ca va laudati moldoveanul, ce mai stiti mai buzoienilor? V-ati uitat de curiozitate ce firma construieste cel mai bine autostrazi in Romania? Umbra-pamantului nu e nici macar in top trei…Lasa-ti-o moarta ca macane…
Aveți perfectă dreptate.
Autostrada asta e meritul USR. Ei l au prins in PNRR. Pentru ca banii sunt de la UE in cvasitotalitate. Meritul PSD sunt covrigii și căpețelele vândute la intrarea în piața mare.
Și propaganda funcționează. Dacă nu este gata cum spuneți sa va dați demisia. Sa lăsați specialiștii
Felicitări acestui om deosebit!
Cu respect!
Numai prostii a făcut USR_ul cât a fost la guvernare, au pus condiții în PNRR,ca să nu putem accesa fonduri.Astia nu au nici un merit.
Nu mai lauda și nu mai critica înainte de darea in exploatare, nu e nicăieri vreo oftica, sa se facă, dar sa se facă calitativ, sa nu pățim iar ca la Golden gate de România. Si pt cultura ta generala, și P.N.L a fost co participant la guvernarea asta în care se accelerează lucrări vitale de infrastructura. Cat despre voința P.S.D…vedem de 30 de ani unde suntem în Europa.
Nu vă ustură buzele de atât pupat în…dos pesedeul?
axa API-USR ? Când pare ca scrii ceva util vii cu o aberație de baba de la tara…. sunt banii Europei și ai noștri, plătitori de impozite, nu ai PSD !
1. Utilajul nu este achiziționat recent. Are mulți kilometri ”finisați” la activ.
2. Nu este vorba de un record. Așa este normal să se toarne stratul de uzură, pe un sens complet. Asta îi dă mai multă rezistență în timp la uzură și la diferențele mari de temperatură.
Mulțumim domnului Toma pentru autostradă!
Proverb românesc : „Prostu’ nu e prost destul, până nu e și fudul!” Zic și eu!
Eu am un singur regret : ca autostrazile nu sunt facute de Troia. Iesea si repede, si frumos, si castiga si partidul ceva. Asa e mai greu cu castigul. Adica nu chiar asa mult.
Pe 04.08.2024 UMB trebuie sa predea lotul 1 si 4 din A7 Buzau-Focsani. Lucrarile sunt abia la 40% grad de executie. Deci nimic nu este in grafic si termenul va fi depasit cu mult, asa ca nu mai laudati si mintiti lumea.