Un buzoian a dovedit că se putea circula fără probleme
Un buzoian a dovedit că pe A7 de la Mizil la Buzău (Stâlpu) se putea circula fără probleme de Sărbători.
Buzoianul a găsit bariera deschisă în apropiere de Mizil și a rulat până în rondul de la Stâlpu.
A filmat întreg drumul parcurs (20 de km), care așa cum poate oricine vedea e impecabil:
Prin filmarea făcută buzoianul a demonstrat că păstrarea acestui lot de 20 de km în conservare a fost o decizie eronată sau rău-voitoare luată de CNAIR.
Zeci de mii de români au fost îngrămădiți pe drumul național de la Mizil la Buzău sau lăsați pe drumul morții (E85) când puteau circula bine merci pe autostradă de la București/Ploiești până în rondul de la Stâlpu/Costești.
OPINIE. Decizia de a menține acest lot de autostradă închis traficului e din categoria indiferenței/nesimțirii autorităților față de cetățeni. Astfel de decizii au dus la scârbirea românilor și apariția unor accidente electorale majore precum Călin Georgescu, POT, SOS, AUR etc. În loc să le facă românilor o bucurie, iar din eveniment o sărbătoare (mai ales că venea Crăciunul) CNAIR și-a bătut joc (de șoferi și pasageri). Dacă aș fi Grindeanu i-aș da afară pe toți cei care au complotat la acest pocinog!
Citește și:
Dar nu s-a comunicat oficial că motivul întârzierii a fost sudura neconformă la poduri? S-a verificat și respectivul aspect de către șofer ?
Oficial nu s-a comunicat nimic. Doar că nu se deschide.
Podurile peste autostradă nu sunt terminate. Dacă se deschide autostrada, se închid 3 drumuri județene, și rămân comunități întregi izolate. Să te trezești o întreagă comunitate izolată de orașul cel mai apropiat, asta ar fi nesimțirea autorităților. Asta e ceea ce ar genera ascensiunea extremismului, nu faptul că trebuie să mai mergi 2 luni pe 20 km de drum național în loc de autostradă.
Este corect ce spuneți,răuvoitorii nu țin cont de acest lucru.
Domnule Tereaca, va rog să dați dovadă de spirit civic și să faceți o sesizare la poliție împotriva șoferului respectiv. Șoferul a circulat ilegal pe un drum închis circulației publice, deci trebuie amendat și dat exemplu! Va rog să reveniți cu un articol referitor la pedeapsa primită de șoferul iresponsabil!
Da, șoferul a comis o contravenție. Dar autorul altceva, mai important,a scos în evidență.
ha ?
” Dar autorul altceva, mai important,a scos în evidență.”
wtf
Omule…. PE CE DRUM A COMIS INFRACȚIUNEA ????
ESTE DRUM PUBLIC ?
NUUUU
ESTE ÎNCHIS !!!!!
NU CUMVA COMIȚI INFRACȚIUNI CA MERGI SI PE ULIȚELE DINTRE SATE ȘI COMUNE.
DA DA EXACT IN ACEEASI CATEGORIE DE DRUM ESTE CATALOGATA ȘI ACEASTA BUCATA DE ASFALT FATA DE ULIȚELE DIN ROMÂNIA.
OMUL A SCOS IN EVIDENȚĂ FAPTUL CÂT DE UȘOR NE LĂSĂM CĂLCAȚI IN PICIOARE.
DUTE TU SA TE SANCTIONEZI CU INSTIGARE LA URA ȘI ALTE…….
TACI ȘI NU MAI ABERA DEGEABA.
Stati potoliți ! Autostrada nu e gata…..nu mai faceti pe deștepții daca nu aveti nici un habar !
Așa ceva se va verifica numai când podul ăla îi va cădea propagandistului în tărtăcuță…
Buzaul asta e sursa permanenta de idioti? Nu e de ajuns ca avem Covrigarul sef hot si mincinos? Nu din cauza asfaltului de buna calitate nu s-a deschis circulatia, ci a nonconformitatilor gasite la control!
Este suficient să bage unul bătu’ prin gard si alarmele de serviciu’ sar ca arși. Iar când vi si le argumentezi cu fapte si dovezi zic că sunt scoase din context. Eu sunt din Prahova si știam ca autostrada nu va fi dată spre utilizare tocmai datorită neconformitatilor sudurilor la podurile respective
Dle Tereaca, de ce ati facut o fixatie pentru acel segment de drum ?
Poate fi dovada ca e ok, gestul inconstient al unui sofer de a intra ilegal pe un segment de drum in lucru ?!
Sper sa fie amendat pe masura.
Daniel are dreptate. Presa nu cauta decat sa bage batul prin gard. Iformati-va inainte caci nu e greu.
.
Satul de cocalari….
Dacă nu sunt garduri de protecție cum ți se pare ție ca se poate circula în siguranță?
Garduri de protectie nu sunt puse complet nici pe lotul 1, dar uite că s-a deschis. Pe E85 sunt garduri de protecție ?
Aveai de gând să dai cu mașina de gard?
… tipule, la primul viscol mai nervos se închide tot !!!…nu te mai screme cu ‘dovezi’ că nu are rost!…
Reporterul nu intelege ca pana nu se finalizeaza tronsonul Stalpu -Vadu Pasii, autostrada mai mult incurca pe buzoieni, dar na, ce sa i faci, n ai ce sa faci.
Intrebare:Daca se intampla ceva masinii sau pasagerului, putea sa intervină ambulanța sau autospeciala de interventie???Este un drum închis pentru toate mijloacele de transport, ca atare, personalul de interventie are dreptul de a refuza participarea la aceasta..Da cum sa ne punem astfel de întrebări??? conteaza doar sa ne simtem bine si sa ne dam deștepți.E plină tara de „deștepți” care cred le stiu pe toate..care dau lectii on line autorităților..
Vă uitați în altă parte. Problema e de ce nu s-a deschis acest lot din A7 dacă era, așa cum se vede pe filmare, circulabil fără probleme ?
se cam retine permisul de conducere pentru „de-astea”… de la minim 1 luna la maxim 4 luni. de amenda nu mai zic nimic…
asta-i poporul, doar timpul si mortalitatea ridicata sa mai rezolve din „probleme”…
De planul de morți la hectar a-ți auzit?
Pana nu se finalizeaza si supratraversarile peste autostrada pe acel segment, nu se va putea deschide circulatia. Deschiderea ar insemna inchiderea drumurilor intre Amaru si Mizil, Boldesti Gradistea si Mizil, Fulga-Mizil si mai departe spre Buzau nu stiu cate alte exemple as putea sa va dau.
Buzau – Bucuresti! Altceva nu ne mai intereseaza…
Vă recomand să vă uitați mai întâi pe hartă.
Podul Mizil – Fulga e pe lotul 1, care s-a dat în circulatie.
Baba Ana – Grădiștea (Boldești) e gata de 6 luni.
Găgeni – Vintileanca e gata si el.
care-i graba? oricum soferii romani conduc foarte prost si iresponsabil. vezi familia in bmw m8 moarta de curand din cauza unei depasiri riscante pe asfalt rece SI umed…
si nave spatiale sa le dai romanilor si tot se busesc cumva indiferent de altitudine(1000 metri sau 100 km ).
pe E85 am avut un tip cu numere de Suedia multi km pana l-am observat in oglinda. nici n-a schitat o depasire, claxoane luuungi sau flash-uri. cand m-am dat eu mai pe dreapta a trecut si el. Cand vreodata o sa vedem comportament ca asta de la rromani?! unu cu TIR s-a facut ca ma baga in sant aproape de Brasov ca mergeam „doar” cu 65-70km/h in localitate… ???? ce sa mai zici de autostrada?? urmeaza si mai mari ,multe accidente pe autostrada. ca „distanta de siguranta” inseamna 1 metru fata de cel din fata pt.roman…
E incredibil cum un ziarist instiga sa se încalce legea.
E incredibil cum un ziarist e mai specialist decât specialiștii de la CNAIR.
E incredibil cum un ziarist laudă un cetățean care intră fraudulos pe un drum nedeschis circulației și se laudă cu asta crezând ca e “șmecher”.
Mai așteptați oameni buni 2 luni ca să circulați în condiții de siguranță pe autostrada, cum ați așteptat 35 de ani puteți să mai așteptați 2, 3 luni
Da, șoferul a comis o contravenție. Dar autorul altceva, mai important,a scos în evidență.
Mulțumită șoferului contravențional am văzut cu toții că pe lotul 2 se putea circula în siguranță ca pe orice altă autostradă din România.
„Specialiștii” CNAIR de la București au spus numai minciuni, habar nu au aveau ce poduri sunt, care au grinzi si care nu.
Se vede clar că pe acest lot se putea circula, dar probabil că specialiștii CNAIR nu s-au înțeles cu bulgarii la…
Se poate da în trafic și mâine lotul 2 dar cu închiderea a cel puțin două drumuri județene. Dați-mi un exemplu când s-a mai făcut asta în istorie…
Vedeți că lotul 1 s-a dat luni în circulație fără nodul mare cu drumul național Urziceni – Albești Paleologu.
La fel și lotul lui Umbrărescu de la Rm. Sărat s-a dat in circulatie fara nodul de la Bogza.
Spre Turda s-a dat in circulatie acum cativa ani un lot de autostrada tot asa fara trei poduri.
Toate de mai sus sunt decizii corecte. Interesul a 100 de oameni devine irelevant cand pe acolo trec 20 de mii de inși pe zi.
Să fim serioși, pentru 50 de oameni din Amaru (care fac un ocol de 20 de km ca să ajungă la Mizil de Sărbători) noi nu am deschis autostrada București – Focșani ?
Nodul de pe DN 1D nu se poate accesa dar exista podul peste autostrada care face posibilă traversarea.
Daca se deschide lotul 2 se închide și DJ100C și DJ102H. Aia 50 de inși din Amaru poate își pierd serviciul plus alții din Fulga..
Vedeți că DJ100C e pe lotul 1. S-a deschis și totuși ăia de la Fulga pot ajunge la Mizil. Interesați-vă!
Iar cei din Amaru pot ajunge în drumul județean Gradistea – Baba Ana sau pe cel dintre Vintileanca _ Găgeni.
Deci nu era dat nimeni afară. Așa ziceau și așa zișii specialisti CNAIR, fără să știe situația din teren sau fără a se fi uitat măcar o dată pe hartă.
Podul de pe DJ100C e pe lotul 2. cei din Fulga pot ajunge la Mizil datorită giratoriului provizoriu care este pe autostrada iar în cazul deschiderii lotului 2 acel giratoriu provizoriu dispare. Sau facem autostrăzi cu sensuri giratorii pe ele?
Pod nu exista, am circulat azi pe acolo, se traverseaza fix pe autostrada ca sa ajungi de la Mizil la Fulga. Deschiderea lotului 2 va duce la inchiderea DJ100C.
Va rămâne rondul pe autostradă până se va face podul peste drumul județean Mizil – Fulga.
Pai unde ati mai pomenit sa fie rond in mijlocul unei autostrazi? E o carpire temporara ce va duce la accidente, deja rondul de la popasul Merei a ”produs” minim 3 accidente vazute de mine cu ochii mei, ganditi-va cate accidente vor fi cauzate de traversarea unei autostrazi. Deja se vede ca s-au grabit, in unele locuri lipsea complet gardul impotriva animalelor si pe sensul spre Ploiesti era un caine imprastiat pe mijlocul autostrazii.
Bravo! Rondul acela e o cârpire temporară pe lotul 1. Plus lipsa gardului tot de pe lotul 1.
Asta e ce spun eu. De ce pe lotul 1 s-a putut deschide, iar pe lotul 2, nu ?
Pe un lot cei de la CNAIR au dat dovadă de indulgență, iar pe lotul 2 de exigență.
Asta e definiția IPOCRIZIEI, dar eu bănuiesc că, în purul stil românesc, la mijloc e altceva.
Statul ne minte de 35 de ani și tu domnu’ ziarist ești supărat ca nu s – a deschis o autostrada cu 2 luni mai devreme. Dar ca am așteptat 35 de ani sa se facă ceva, nu te deranjează? Ce mai contează 2 luni în plus după o așteptare de 35 de ani. Un articol foarte superficial cu o opinie de final care nu are legătură cu subiectul. În fine, e o părere și trebuie respectata. Sărbători fericite tuturor.
,,,, incompetenți, leneși, fuduli,,,, incapabili și rupți de realitate (necesitate) era obligatoriu să deschidă circulația!
,,,,, păcat de timpul oamenilor, pe autostradă vor fi probabil, mai mulți de 20 000!
Ceea ce face reporterul se numeste INSTIGARE! Ceea ce nu inteleg cum de le stie el(reporterul) pe toate(sport, cultura, politica, medicina, inginerie, etc.) Daca specialistii au cazut de acord ca nu se poate circula de ce el(reporterul) instiga la comiterea unor contraventii/infractiuni. Ce rol ar avea deschiderea unui segment in lipsa unei continuitati a autostrazii. Asa cum am mai spus, autostrada nu scapa buzoianul de desconfort pana nu se finalizeaza si da in circulatie tot segmentul Mizil ÷ Vadu Pasii. Cat despre ruta Buzau ÷ Bucuresti se va uza in continuare de catre soferi in proportie de 80÷90 % tot E85 pt ca e mai scurt si mai rapid.
Da, reporterul comite instigare la corectitudine.
Așa cum s-au deschis și alte loturi prin țară fără ca toate podurile peste autostradă să fie gata așa se putea proceda și aici (atenție, un singur pod nu e gata peste A7 pe lotul 2, nu mai multe).
Cu atât mai mult trebuia deschis lotul 2 înainte de Crăciun întrucât cele mai mari valori de trafic se înregistrează fix înainte de Crăciun.
Vedeți și dvs că pe E85 au murit ieri 3, azi alți 3.
Noi avem 20 de km de autostradă gata (Mizil – Stâlpu, care completează traseul de la Bucuresti pana aproape de Buzău) dar șefii CNAIR țin închisi acești 20 de km pentru că au niște ambiții personale.
O să le cer demisia tuturor șefilor din CNAIR dacă moare vreo familie în accident între Bucuresti și Buzău de sărbătorile astea.
Ce treaba are E 85 cu A7?
Mi-aș fi dorit că „reporterul” să fie mânat de sentimentele de corectitudine dar…
,, chiar este corect și un exemplu reporterul ,,,,,, ai putea și tu să fii corect, însă ești anonim, nul, negativ =ești în zero
Politia sa se sesizeze si sa aplice legea!