Una dintre lucrări va începe la Buzău zilele următoare

Viorica Dăncilă a fost prim-ministrul României între ianuarie 2018 și noiembrie 2019.

E singura femeie care a deținut în România această funcție.

În acest timp a semnat pentru realizarea la Buzău a trei obiective majore.

Viorica Dăncilă a semnat pentru reconstrucția în orașul Buzău a celor trei poduri grav afectate de trecerea timpului. Podul de la Marghiloman și cele două de la Metalurgica (peste șoseaua Buzău – Brăila și peste calea ferată Buzău – Făurei).

Banii au fost alocați orașului Buzău din fondul de rezervă al guvernului după prăbușirea unei bucăți din podul de la Marghiloman.

Cum a mers treaba. Toma s-a plâns la Ciolacu de problema din Buzău, iar Ciolacu a convins-o pe Dăncilă de necesitatea alocării urgente de fonduri

Opt luni mai târziu podul de la Marghiloman a fost redat circulației (vezi foto mai jos):

După alte nouă luni a fost redeschis circulației și al doilea pod, cel de la Metalurgica – peste șoseaua Buzău – Brăila.

Se începe și la al treilea pod

Zilele trecute, Primăria Buzău a emis autorizația de construcție pentru cel de-l treilea pod din oraș – cel peste calea ferată (Buzău – Făurei).

Noul pod feroviar (actualul pod va fi demolat!) va fi executat, precum podurile de la Marghiloman + Metalurgica (rutier), de firma Troia Premium Construct, cu baza la Rm. Sărat.

Doru Răileanu, director Troia Premium Construct: „Am început achiziția de materiale pentru construcția podului. În aproximativ o lună vom deschide șantierul”

Podul are structura de rezistență afectată (cu risc iminent de prebușire). De aproape doi ani traficul greu a fost interzis

Va fi o lucrare dificilă, chiar periculoasă, întrucât sub pod (la mică distanță) sunt firele de înaltă tensiune – cu risc de producere a arcului electric.

Pentru a se lucra la noul pod (după demolarea celui vechi) firele de dedesubt trebuie scoase de sub tensiune.

Traficul feroviar de persoane și de marfă se va desfășura combinat atât folosind locomotive Diesel (la anumite ore), fie locomotive electrice (în afara programului de lucru).

La finalul lucrărilor (aproximativ șase luni) pe podul de la Metalurgica se va ridica restricția de tonaj. Camioanele, tirurile și autobuzele nu vor mai ocoli prin Țintești

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Una dintre lucrări va începe la Buzău zilele următoare

  • Ati ras, ati facut misto, dar guvernarea Dancila nu a fost nici pe departe catastrofala precum cea de acum. Sa nu uitam ca Romania a stat cu fruntea sus si in fata Europei timp de 6 luni cat a avut conducerea rotativa. Mai uitati-va o data in jur in ultimii 2 ani si poate intelegeti. Traim vremuri grele! Si nu se intrevede posibilitatea vreunei vacante pentru romanii de rand!

    Răspunde
  • Viorica are un merit urias. A dus pentru totdeauna in ridicol PSD si l.a transformat din un mare partid intru.un subiect de glume si ironii.
    Si nu vorbim pentru 1 an , ci vesnic va ramane partidul cu Dragnea si Viorica . Ce nu au reusit 20 ani au reusit singuri. Doar cei cu intereese directe – angajatii si capusele la stat mai votează partidul urmasilor comunistilor….
    Mortua est

    Răspunde
  • Bună seara!
    Ce a uitat reporterul să ne spună este că, ac Marcel Ciolacu(care a promis de vreo 3 ani ca se va asfalta centura de pe dig Buzău) a sapat la rădăcina Veoricai si… Plus ca nu se știe a cui mâna a fost inchiderea lui Dragnea. Cu deosebit respect Nelu Vasilache!

    Răspunde
  • O punem primar în Buzău după ce se pensioneaza Toma! He he – he he he!

    Răspunde
  • Dragnea si Dancila sunt zei. Daea este Universul. Nu e vina lor insa ca nu sunt perfecti, atat poate poporul asta sa dea mai bun din el, deocamdata. Efotrtul fiind prea mare, acum se vede ca, daca ne-am relaxat la alegeri, au venit prafuitorii astia la putere. Apropos, Pufu a votat PENTRU legea nazista, in senat. Il intreaba redactia ce a avut in considerare domnul senator???
    Cat despre Troia, sper ca si-au ~facut~ mana cu celelalte doua poduri in valuri iar asta chiar iese drept!
    Legat de Dragnea, doar si ca a impozitat cifra de afaceri, indiferent de profit sau pierdere, a marilor companii, si ii duc flori la mormant toata viata mea, daca-l preced.

    Răspunde
  • Veorica sa traiasca si Buzaul sa-l uneasca ! Ura ! Ura ! Ura !

    Răspunde
  • Propun un exercițiu de imaginație : cum ne-ar fi stat cu Elena Udrea în locul dnei. Vio !!! Multe reprezentante ale sexului frumos și-au ” făcut treaba ” și au părăsit scena politicii . Ca de exemplu – Angela Merkel …

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.