Unde s-a ajuns! Locatarii cer parcare cu plată pe o stradă cu sens unic!
Nebunie în Buzău din cauza exploziei numărului de mașini din oraș.
După ce s-au umplut parcările blocurilor, problema a ajuns acută și la case. Atenție, inclusiv pe străzile cu sens unic (unde sunt mai multe locuri de parcare)!
După domnul Gh. Tomescu de pe strada Bâsca Mare, primarul Toma s-a trezit cu o cerere similară de pe strada Sculpturii (de asemenea cu sens unic).
„Bună ziua. Mă numesc Gabriela Grasu, locuiesc în Buzău pe Strada Sculpturii . Deși este o stradă cu sens unic, nu avem locuri de parcare și există mereu discuții și probleme între vecini. Îmi parchez mașina în fata porții și de fiecare dată când un vecin nu are loc de nenumăratele lui mașini, acesta sună și cheamă poliția! Poliția vine și îmi spune să le mut, dar pe orice parte le-aș muta apar alte discuții! Rog să ni se traseze și nouă locuri de parcare să nu mai fie discuții și certuri!”
Primul a fostul domnul Tomescu
Deocamdată primarul n-a răspuns niciuneia din cele două solicitări. Însă, dacă „șahurile” se înmulțesc edilul șef va trebui să mute.
Citește și:
O porcarie. Cum vine asta? Daca eu parchez masina in curte si cineva plateste locul din fata portii, nu am incotro decat sa fiu blocat? Mie mi se pare o manevra din partea primariei sa mai scoata bani din parcari, nu cred ca ar fi cineva destul de naiv sa se saboteze asa.
Cei care au făcut aceste solicitări nu au loc în curte!
Nu au loc de parcare, să cumpere sau să parcheze mașina în afara orașului.
Clar nu sunt locuri suficiente și nu trebuie să fim imbecili să transformăm orașul într-un rastel de parcări pentru mașini.
Mai devreme sau mai târziu tot la asta se va ajunge: nu faci dovada deținerii unui loc de parcare, nu ți se înmatriculează rabla.
Iar rablele parcate ilegal, nu blocate roțile, ci ridicate cotețele și duse în afara orașului iar pentru recuperare taxe atât de mari încât să n-o mai parchezi aiurea a doua oară.
Dacă ne duce mintea, condiționăm ACUM înmatricularea de deținerea locului de parcare. Dacă nu avem minte, așteptăm până se sufocă orașul iar imbecilii vor muri si ei de la poluarea rablelor. Dar vor crăpa fericiți: au loc de parcare!
Astea sunt riscurile dacă legile sunt atât de slabe și neaplicate de permit înmatricularea rablelor sub Euro 4 din cimitirele de mașini vestice. Gunoierii Europei îi găsești în RRomânia, fiecare se fălește cu deșeul rutier pe care l-a recuperat de la tomberoanele de mașini…
Indiferent ce măsuri, traficul va fi mai prost. Structura orașului nu permite o sistematizare ieftină. Nu ai o zonă comercială clar definită ci vreo 3 până acum. Nu ai o zonă industrială ci tot vreo 3. Zona de biznis s-a plescăit prin tot orașul. Nici administrativ nu le avem comasate. Medical, care mai de care, de parcă nu d-aia există autobuze, bicilete, mașini, să te deplasezi într-o zonă definită, pentru problema cutare, că de obicei cam umbli între ele. Și atunci, cum afli tu traficul în funcție de unele nevoi ale oamenilor, ca să știi ce ai de făcut? Este obtuz și cum restricționezi dreptul unor cetățeni la a parca pe un spațiu public, nefiind îndeajuns de multe locuri față de cere, fără să oferi în prealabil alternativele. Asta e comunism de junglă. Aștept cu interes urmările!
Problema o creeaza cel ce are masina, o sterge zilnic cu carpa, o misca o data pe luna sau mai rar si mai vrea si loc de parcare! Masina este facuta sa circule, nu sa stea si sa ocupe degeaba locurile de parcare si asa putine!
Eu am loc in curte, dar vreau asigurari de la primar ca pot parca in curte. Nu o parchez in curte ca mereu am dat de melteni ce blocheaza poarta, e logic ca cei ce avem curti vrem sa le folosim. Problema sunt cei de parcheaza pe unde apuca.
Inainte era șmecher cine avea mașină mică, acum e șmecher cine are un loc de parcare !…
Sunt de acord cu cei care sutin cernerea masinilor vechi dar locuri de parcare tot nu sunt suficiente ,trebuia sa se faca locuri de parcare mai intai macar pentru o masina de proprietar si apoi daca ai 2-3 sa se scoata la licitatie SAU sa se asigure loc de parcare in functie de vechime ,care au masina pana in 5 ani sa i se dea macar un loc de parcare la pretul de pornire fara licitatie si cei cu masina veche sau cu 2 -3 masini sa scoata la licitatie din ce mai ramane dar nuuuu banul jos cat mai mult daca se poate si cat mai putine locuri de parcare cu atat mai multe licitatii si deci BANI.