Veste bună pentru cei din Broșteni și Dorobanți
Au lucrat atât sâmbătă, cât și duminică, astfel că au finalizat lucrarea mai devreme.

Conform informațiilor reporterului buzoienii.ro în această seară muncitorii firmei Dragosim Com vor redeschide circulația pe strada Mesteacănului (între Bazar și Sala Sporturilor).

UPDATE: La ora 18.30 a fost redeschis traficul
Lucrare importantă pentru oraș
Chiar dacă noua întrerupere a traficului a fost deranjantă pentru șoferi și locuitorii din Broșteni și Dorobanți, lucrarea efectuată e importantă pentru îmbunătățirea infrastructurii orașului.
Muncitorii au realizat un cămin de schimbare direcție (etapa I) care va permite ca în curând canalizarea orașului (dinspre strada Frasinet) să fie direcționată pe noua conductă superioară (1200 mm) pe strada Mesteacănului – Aleea Sporturilor – str. Dorobanți – stația de epurare.
Imagini de arhivă

Lucrurile bune care se fac în oraș sunt tratate de mulți buzoieni cu indiferență, în schimb lumea ia foc atunci când e necesară închiderea unei străzi ori săparea unui șanț pentru efectuarea lucrărilor de îmbunătățire a infrastructurii orașului.
Notă: Lucrarea de la intersecția străzilor Frăsinet – Mesteacănului va continua de mâine cu etapa a doua cu introducerea țevii de 1200 mm pe sub canalul Iazul Morilor (lucrare dificilă), iar în vacanța de Paște cu etapa a treia (ultima), realizarea conjuncției între țeava de de pe str. frăsinet cu cea de pe Mesteacănului.
Citește și:
Tot așa o să se lase strada după 2 săptămâni că și în celelalte zone unde au lucrat?
Nu se asfalteaza iarna, mai ales cand temperaturile sunt apropiate de zero.
Asta cu iarna e scuza penibila. Nici vara nu asfaltau si lasau strada dezafectata chiar si 2 luni.
Pe Marghiloman in fata portii parcului au facut meseriasii un sant si a doua zi iti rupeai masina in el de bine ce fusese astupat. A ramas asa o saptamana pana a venit cineva sa mai toarne niste pamant in sant si deja dupa 24 de ore incepe iar sa se adanceasca.
In mandatul trecut primaria a turnat asfalt iarna in ajun la 0 grade pe str Marghiloman si Str Victoriei.
Atunci era laudat de presa ca toarna asfalt inutil iarna ca asa era ordin, acum ordinul s-a schimbat, e laudat de presa ca nu toarna asfalt iarna desi e absoluta nevoie sa fie acoperite craterele facute.
vai de capul tau tarane , te pricepi si la asfaltari !
NU iarna nu se asfalteaza, dar punem pariu ca nici primavara si nici vara. Și mai punem pariu ca atunci când se va asfalta asfaltul se va lasa in 2-3 luni? La fel ca pe la Obor și ca în multe alte locuri.
Și credeți ca le pasa de cetățeni? Ei trebuie să-și facă de lucru tot timpul, sa cheltuie banii, iar noi rămânem cu buza umflată. Tot ce fac este pe banii cetățenilor (ce noi nu contribuim la UE) și după refacerea carosabilului, acesta are numai denivelări și petece.
pai nu faci lucrari de genul asta daca nu esti in stare sa torni asfalt … daca nu stie ‘redactia’ asa cum betonul se poate aditiva pentru a fi turnat pe ger si asfaltul are retete speciale pentru temperaturi scazute …
da – nu trebuie sa fie nota discordanta cu restul orasului .
Ce nu știe sau nu vrea să ne spună reporterul este că, la stație, întrarea in stație de fapt a rămas pe același diametru. Va inunda stație si deci mare lucru nu s-a îmbunătățit. Reportere, mergi si vb cu șeful de stație si te va lămuri. NU MAI DUCE LUMEA IN EROARE CU MINCIUNI DE 2 LEI. ASA CU MARELE ORAS DRSCHIS GROPILOR, SOMAJULUI ETC.
Ar trebui ca lucrarile de desfacere carosabil si sapatura sa nu se execute iarna – exista si o Hotarare de Consiliu Local care stabileste asta, admise fiind doar interventiile de urgenta pentru remedierea unor avarii. Dar cine sa le aplice ? „Onorata” Primarie Buzau care continua sa -si bata joc de noi ? Chiar si in situatii exceptionale – ceea ce nu-i cazul lucrarilor de pe Mesteacanului, este obligatoriu ca refacerea pe timp de iarna sa fie realizata corespunzator, nu cum a ramas pe Marghiloman . Stim ca nu se asfalteaza iarna, dar de refacere cu piatra cubica sau, cu balast stabilizat (cu un procent mic de ciment) ati auzit ? Metode de refacere civilizata sunt, dar, nu se doreste sa fie aplicate, e mult mai „confortabil” sa se lase strazile pline de gropi si pietre. De curiozitate: ce rost mai are sa „modernizam” canalizarea, daca o colmatam apoi cu resturile de la sapatura, pamant, nisip, pietris ?
da drumul la trafic intr-o parte , se apuca de sapat in alta parte… sau se trezeste savuleasca sa sape IAR jumate de bulevard ca a uitat un ingjiner de-a lor sa puna ceva…
tipic ,nu se termina niciodata. si oricum acum e dupa alegeri. poate sa faca ce vrea, nu-l mai ating prostii cu nimic. pardon,cetatenii…