Veste bună pentru șoferi!
Reacție a Primăriei Buzău și a Poliției Rutiere la coloana formată pe Bd. Unirii:
Despre această problemă ivită de luni încoace a scris azi și reporterul buzoienii.ro:
Veste bună pentru șoferi
Ionuț Apostu, viceprimar mun. Buzău: „Am sesizat și noi această problemă ivită pe Bd. Unirii. Am avut ieri ședință pe acest subiect cu colegii de la Poliția Rutieră și cei de la Swarco. Concluzia la care am ajuns e că trebuie să oferim șoferilor posibilitatea de a vira la dreapta până în semaforul de la McDonalds. De aceea în luna ianuarie vom sparge trotuarul de la McDonalds către parcarea de la Sf. Îngeri. Vom cere aprobare de la ADR Brăila, nu cred că vor fi probleme, iar apoi cu Urbis vom face stradă către parcare și de aici către str. Ostrovului”.
Citește și:
Spargem ceva ce era bun facut inainte….
Halal
Și uite-așa începe cârpeala si nimeni nu răspunde pentru banii aruncați aiurea,mai întâi pentru a face,apoi pentru a desface! Pariez că va urma „desfacerea” semafoarelor montate aiurea în rondul de la Episcopie! Apoi,multe altele! Din păcate nu vor urma asumări de responsabilități, pentru că, marii oameni politici sunt de fapt niște…..În speranța că va trece comentariul!
Mutați și taxiurile din parcarea de la piață deoarece îngrădește activitatea comercială de aprovizionare , alocațile spațiu în parcarea de la biserică.
Taxiurile ar trebui indepartate de peste tot in afara de gara, ca peste tot incurca circulatia si rar daca le foloseste cineva. Cei cu taxiuri au fost mereu privilegiati de primar. Sunt scandalagii dar primaru le face pe plac, si-au pus statii aproape de toate intersectiile circulate si nu ai loc de ei. Gata, avem Uber, Bolt, Lyft. Adio cu spargatorii de seminte din intersectii
Corect,bine ați spus!!! Politicienii fac ce,cum și când vor,cu banii publici,ei taie și spanzură,cum se zice,pe urmă se măresc taxele și tot noi,cei de rând plătim…
Situatia de fata, ca si altele asemanatoare din oras, au fost generate de incompetenta factorilor de decizie din primarie. Si atunci intreb? Pe banii cui se va face lucrarea? Pe banii sefilor din primarie sau pe ai fraierilor de buzoieni, unii ramasi si fara locuri de parcare?
… spargeți, băăă, …unde – i Toma?…el ce zice ?…nu mai zice nimic !…
… dacă nu era McDonald’s-ul era perfect!…
Poate in cele din urmă se vindeca neuronul acela stingher din dotarea „proiectantului” care nu este din Buzău și v-apucati și spargeți și Aleea Trandafirilor și faceți șosea cu doua benzi până la Gorbaciov, cum era odinioară când numărul de mașini era 1% fata de acum, spargeți și scuarurile, trimiteți autobuzele la bordura ca sa nu ne mai incurcam de ele, nici pietonii sa nu mai traverseze pe unde apuca ori sa stea pe carosabil așa cum am văzut în „n” stații, fiindcă nu incap pe paviment, nu mai pierdem timpul nici după semaforul autobuzelor in felul asta si nici nu vom mai fi induși în eroare de acesta, spargeți gheața și mai faceți un pod si peste Buzău, știți deja unde.
Ce n-o fi înțelegând administrația din faptul că sunt cu totul alte vremuri fata de 1970, fiecare cetățean VA AVEA autoturism personal, mai nou, mai vechi, după putilința financiara, indiferent de cate ori se da peste cap primarul cu bicicletele și autobuzele lui iar daca administrația vrea să-și țină cetățenii in oraș, sa ceara taxe și impozite de la ei, trebuie să găsească soluții să-i mulțumească, nu sa le introducă interziceri, nu sa le ceara tot felul de „rugăminți”, „înțelegeri” sau alte bazaconii. Pe principiul asta al Coreii de nord nu mai exista evoluție pe nicaieri. Unii au inventat monoraiuri, maglevuri, șosele suspendate în fel și chip, parcări in toate planurile, fel și fel de alte sisteme de infrastructură, iar un anumit primar, dintr-un oraș cu 100.000 locuitori, in 2023, îngustează strazi, taie străzi, taie parcări, introduce 7 mii de semafoare fara sa aiba absolut nici un fel de studiu/documentație care sa solicite in mod expres aceasta masura, elimina benzi de încadrare, semafoare intermitente, s.a.m.d.
Curat murdar nenicule !
Personal, i-aș fi cerut demuuuuult timp atât un test de inteligenta „proiectantului” acela, care nu este din Buzău, nu de alta, dar pun pariu că există sumedenie de elevi de școală primara care ar fi sistematizat traficul pe Unirii mult mai ok. In primul rand nu poti involua absolut nimic fata de ce era, acela este punctul de plecare și de acolo încerci să aduci ceva in plus la funcționalitate/utilitate, nicidecum in minus și încă masiv.
Treaba de mântuială și bani cheltuiți când a făcut parcarea și a blocat strada înspre unirii. A fost mare lauda când sa făcut acea parcare. Acum alți bani cheltuiți din taxele buzoienilor ca asa vor cei care conduc urbea.
Ca in bancul cu evreul sfătuit sa bage capra in casa apoi sa o scoată sa vada cât de mult spațiu are. In viitor: autobuzele nu vor mai fi pe centru pe Unirii, parcare pe margine, vechea structura a benzilor …
„Am avut ieri ședință pe acest subiect cu colegii de la Poliția Rutieră și…”. Mă bușește râsul! Colegii de la Poliția Rutieră! Vai de capul tău.
Tov. viceprimar, de când ești coleg cu polițiștii? Mai era unul în psd, unul Zgonea care era coleg cu Mihai Viteazul și alți foști domnitori.
Deci? Ce ne spune această situație despre administrația lui Toma? Amatorism! Sau cheltuirea banilor sub orice formă?
Se revine la ceva care a funcționat foarte bine ani de zile.
În viitorul apropiat, se vor desființa și benzile de autobuz de pe mijlocul bulevardului Unirii.
Singura soluție ideală pentru bulevardul Unirii este cea cu parcări în spic, oblic față de axul drumului, prin decuparea trotuarului, acolo unde este posibil, și, astfel, vor fi minim trei benzi/sens plus spațiu pentru circulația bicicletelor.
Sa vezi santier in 2 ani pe unirii sa demoleze refugiile, statiile si tot ce este pe mijlocul drumului acum….
Foarte adevărat ce spune Radu Tudor.
Înainte de a face ceva, administrația locala ar trebui sa mai și gândească, ceea ce nu este o caracteristica a aleșilor locali. Acum cu ce bani se face? Bineînțeles cu banii contribuabililor, pentru ca nimeni nu trebuie sa dea socoteala pentru banii cheltuiți. Și uite așa ce fac azi mâine desfac, cu alți bani, pentru ca nu au analizat foarte bine soluția aleasa.
Se scrie „s-a făcut”, nu „sa făcut”, analfabetule!
Asta era problema! Bravo, dom’le!
Modificați timpii la semafoarele de la intersecția Bălcescu cu Unirii… Înainte, când veneai de pe Bălcescu spre centru, aveai la semafor 25 de secunde ca să treci, acum ai doar 15 secunde. Și ne miram de ce sunt coloane de mașini pana aproape de Prefectura
Pentru că înainte nu aveam încă o categorie de autoturiseme, cu semaforizare proprie, distincta de cea a restului autoturismelor, respectiv autobuzele de pe mijlocul strazii care au nevoie și ele de timpul lor propriu, scurtat din cel al autoturismelor, evident. Altfel spus, procentual vorbind, stam mai mult timp și circulam mai puțin timp.
Voila, vorba englezului, proiectantul, ar fi trebuit să aibă certitudinea, că e certificata matematic deci e certitudine, nu speculație, că după sistematizare, circulația va fi îngreunată și din cauza autobuzelor și faptului că manevrează independent de autoturisme, semafoarele nu vor mai fi niciodată corelate ca odinioară când mergeai pe Unirii ca pe autostrada, fir întins, de la un cap la altul.
Si-un elev de clasa a 4-a, mai destupat la minte, s-ar fi gândit la consecinte.
In momentul asta lucrurile stau asa : pe Ostrovului, la orele de varf (cam jumatate de zi) „coada” de masini se intinde de la semaforul Ostrovului – Independentei pana la trecerea de pietoni de la „vechea posta”. In toata aglomeratia asta intra, din cand in cand, si cei care parasesc parcarea de la McDonalds. Toata „traversarea”, de la „posta veche” pana pe Independentei dureaza undeva intre 5 si 10 minute, dupa norocul fiecaruia. Si vorbim despre 250-300 de metri!
Planul luminatilor din primaria Buzau mai adauga, la cele deja mentionate si prezente in realitate : flux continuu de masini de pe blvd. Unirii catre str. Ostrovului, flux care va trece prin parcarea din care, in continuare, vor incerca sa iasa si alte masini (dar cum vor putea iesi daca de pe blvd. va fi trafic continuu) dupa care totul se va bloca la intersectia cu str. Ostrovului.
Desigur, sunt unii deja pregatiti in primarie cu ideea salvatoare : punem semafor! Evident, o idee geniala pentru ca, nu-i asa, ce oras modern sa fie ala care nu are 3 semafoare in 250 de metri?
Si toate astea neluand in calcul masinile de pe sensul celalalt de mers care fie vireaza stanga pe str. Lt. Godeanu fie vireaza stanga catre intrarea in parcare. Dar stai, daca va fi sens unic Unirii – Ostrovului, nu se va mai putea intra in parcarea de la McDonalds de pe Ostrovului. Si va trebui ocolit pe la intersectia Unirii – Col. Buzoianu, intors acolo si abia pe urma venit spre parcare.
Pare complicat? Foarte bine, pentru ca este! De ce este complicat? Pentru ca a fost complicat articial, din dorinta unora de a…eh, si asta trebuie sa aflam noi, de ce s-a complicat artificial traficul din Buzau?
Fereasca Dumnezeu, urmeaza rau de tot pentru orasul asta.
Toma parca e inginer la baza …. acum odata cu varsta pare ca nu mai stie sa ‘socoteasca’
Mă bufnește râsul dar și plânsul.
Toate amenajările făcute vor fi sparte pentru a se reveni la cum erau înainte.
Concluzia: înainte traficul era fluid fără aglomerație pentru ca era totul gândit bine. Acum e totul făcut aiurea
Degeaba se găurește la McD dacă în capăt la Trandafirilor e nebunie pentru viraj stânga dreapta