Vezi AICI unde se lucrează
O nouă intersecție din Buzău va fi semaforizată.
Muncitorii de la Swarco lucrează acum la intersecția dintre Aleea Sporturilor și str. Al. Marghiloman:



Instalarea semaforului va fi de ajutor pentru șoferii de pe Aleea Sporturilor.
NOUTATE
De fapt, semafoare (noi) cu buton se vor pune la toate trecerile de pietoni de pe str. Al. Marghiloman în cadrul proiectului de trafic management cu fonduri europene.
Proiectul de trafic management (noi semafoare + supraveghere video, 4 mil. euro) se desfășoară și pe Bd. Unirii, Bd. Industriilor, parte din str. Transilvaniei, str. Obor și str. Al. Marghiloman.
Citește și:
Magraonii de pe Transilvaniei sigur vor apasa pe butoate continuu, ca sa isi bata joc. Am vazut vara cum treceau pe trecere dintr-un capat in altul, repetat, in bataie de joc. Ar trebui pus un timerul la 3 minute minimum acolo, altfel e risc de incurcat circulatia.
Sper sa ca Al. Marghiloman sa aiba macar dublu timp fata de Aleea Sporturilor, care e mult mai putin circulata, altfel vor aparea cozi interminabile.
Acolo problema e cu cei ce vin pe Sporturilor si vor sa intre in Marghiloman, tocmai din cauza faptului ca Marghiloman e mult mai circulata iar cei de pe Sporturilor trebuie sa acorde prioritate celor ce circula pe Marghiloman, ducand la timpi de asteptare destul de mari.
Nu vad cum ar ajuta traficul acolo niste semafoare cu buton pentru pietoni. Sa vedem cum vor implementa in final, dar deja prevad ca va iesi o mizerie care va strica traficul, cum e obiceiul cu schimbarile „inovatoare” din oras in ultimii ani.
Dacă e cu buton nu e prea util șoferilor deoarece pietonii nu sunt așa de mulți. In schimb sunt multe mașini care intra pe Marghiloman. Mai util ar fi unul clasic de care ar beneficia și pietonii și șoferii. In alte locuri merg cele cu buton. Mulțumesc!
Exact. Daca semafoarele se activeaza doar de la buton, va strica traficul total acolo, o sa ajunga soferii sa fie nevoiti sa opreasca masina, sa se duca la buton si sa apese butonul ei, ca pietoni nu sunt asa multi si asta ar duce la timpi foarte mari de asteptare daca semaforul e activat doar de buton.
Cred ca acolo mai degraba improvizau un giratoriu, fiind si un spatiu ceva mai generos deoarece Sporturilor e lata. In schimb ei au improvizat giratorii acolo unde zona nu permitea ca nu era suficient de lata sa mai incapa si un giratoriu ocolitor si a dus la gatuirea traficului.
Ba, nebunilor, ala de pe Marghiloman-Sporturilor nu e cu buton, e semafor de intersectie, pentru masini. Celelalte sunt cu buton
Nu stiu cui îi spui tu nebun, da’ mai nebun ca tine, nu cred că-i nimeni! Alta treaba n-ai , măi frate, ai înebunit lumea , le stii tu pe toate ! Mai abtine-te , atotștiutorule!
Probabil nu mulți avem cunoștință de faptul că semafoarele ”cu buton” stau în permanență verde pentru autovehicule, pietonul fiind cel care va ”cere” culoarea verde pentru trecere, prin acționarea butonului. Totodată, este un timp minim în care se poate reveni iarăși cu solicitarea din partea pietonilor, adică nu va fi verde în permanență la trecători, dacă cineva se joacă la buton. Este evident pentru toți că aceste semafoare funcționează doar pe străzile fără intersecții.
Cred că e bine că cineva a dispus identificarea zonelor dificile și remedierea situațiilor cu potențial negativ, sper că și la timpii de așteptare, în unele zone, se va ”umbla” pentru a echivala situația tehnică din teren cu realitatea rutieră din prezent (intersecția Unirii-Bălcescu, pe sensul dinspre Tribunal spre Crâng este definitorie). Posibil ca noul sistem de semaforizare, cu monitorizare video, să fie ”gâdilat” în timp real, în funcție de trafic, deși sper să să nu fiu desuet în presupunere!
Dar cineva citește pe aici? Din experiență, se întâmplă ceva sau strigăm precum la lună, singuri? Aplicația orașului este inutilă, încet-încet se închide orașul, dacă aș fi optimist aș spune ” frumos precum o rană”.
Mulțumesc de informații!