Vor veni 475 cu 48 de stații în tot orașul! Iată unde!
E un proiect în valoare de 2,5 milioane de euro pentru care Primăria Buzău a depus cerere de finanțare.
475 de biciclete inteligente (cu computer de bord) ar urma să ajungă la Buzău.
Vor fi amenajate prin tot orașul 48 de stații de unde bicicletele vor putea fi închiriate (vezi lista mai jos).
Și prin acest proiect pe fonduri europene (alături de modernizarea Pieței Dacia, autobuze electrice, supraveghere video, asfaltare Bd. Unirii, Industriilor, Transilvaniei, centru monitorizare trafic etc.) municipiul Buzău va face un pas înspre orașele civilizate din vestul Europei.
Atenție, din totalul de 475 de biciclete, câteva zeci vor fi triciclete – pentru cei mai în vârstă ori care nu pot merge cu bicicleta.
Proiectul prevede și 10 stații de depanare dotate cu kitt-uri complete de mentenanță.
Unde vor fi cele 48 de stații de închiriere
Crâng 1+2, Autogară Nord, Autogară Sud, Gară CFR, Parc Marghiloman, Bd. Unirii 1…9, Aleea Trandafirilor 1+2, Cuza Vodă, Spital CFR, N. Titulescu, T. Vladimirescu, Piața Dacia 1+2, Aurora Mall 1+2, Aurel Vlaicu, Ice Magic, LPS 1+2, Șoseaua Brăilei 1+2, Obor, Lic. Marghiloman, Stadion Gloria, Șc. nr. 11, Parc Tineretului, Colegiu Hasdeu, Colegiul Eminescu, Lic. Filipescu, str. Transilvaniei 1+2+3, Aleea Industriilor 1…5, Bd. 1 Decembrie (bloc ANL)
Detalii
Bicicleta inteligentă este ergonomică, unisex, construită dintr-un aliaj ușor (de preferință aluminiu) pentru usurință în utilizare.
E prevăzută cu sistem de protecție împotriva furtului, are sisteme de frânare performante pe ambele roți, sistem de iluminat, angrenaj cu mai multe viteze de deplasare. Echipamentele ce compun computerul de bord al bicicletei includ monitorizarea permanentă GPS, modul de comunicații mobile GPRS și Wifi precum și modul de comunicații cu terminalele și stațiile de preluare și predare, sistem integrat în cadrul bicicletei de facilitare a închirierii directe cu ajutorul telefonului mobil (NFC – Near Field Communication). Computerul de bord al bicicletei va fi independent energetic.
Tricicletă special adaptată pentru soluțiile de bike sharing dedicată persoanelor în vârstă.
Aceasta dispune de aceeași configurație tehnologică, dar cu stabilitate sporită datorată celor două roți din spate. Aceste tricicluri pot fi folosite atât de persoanele în vârstă cât și de persoanele care nu pot utiliza o bicicletă clasică.
Tricicletă pentru persoanele cu dizabilități. Dispune de stabilitate și siguranță sporită față de bicicleta clasică, scaun confortabil, suport pentru picioare, sistem de frânare și propulsie adaptată.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: Nou traseu pregătit de Trans-Bus. Îi rezolvă și pe cei din Buzău și pe cei de la țară CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Mor oamenii cu zile la UPU asteptând cate minim 10 ore ,ne chinuim in 2 metri pătrați când ni se îmbolnăvesc copiii , se daramana spitalele pe noi si voi cumpărati biciclete ……un singur medic de gardă si voi asfaltati o strada …..sa va spun un secret toti astia de votăm avem un copil, o mama, un frate , un tata …chinuiți prin UPU sau mai grav …..
Biciclete ne trebuiau ca in rest le aveam pe toate.
Boșcodeală nu a cumpărat biciclele și nu a asfaltat străzi (și nu a făcut nimic de fapt), și condițiile din spitale tot alea au fost. Atunci nu mai apăreau nemulțumiți, dar acum dacă se face ceva sare lumea ”că se putea face altceva cu banii”. Și dacă nu făcea nimic cu ei, mai știai?
Pentru astia care criticati, investitia este pe fonduri europene, deci primarul nu poate folosi banii cum vrea el. Daca se dau gratis pentru biciclete, de ce sa nu ii ia ? Batuti in cap mai sunt unii, votanti P.S.D…
Extraordinar! Am inteles ca aceste biciclete merg pe sine de cale ferata!
E foarte bine.Un pas înainte.Si dacă putem lua bani europeni,de ce nu?
Nu-i o idee rea! Problema este că ne aflăm în Buzau!!! În oraș cu locuitori care încă n-au depășit comunismul. Mai util pentru ei ar fi fost un ghiseu cu mici și bere gratis!
E un tun national orchestrat de securitate, cu dedicatie pentru Sebastian Ghita (care e furnizorul de biciclete) sau celalat securist, nu mai stiu numele acum, si el tot furnizor de biciclete. Acum sa vedem pe care din securisti il primeste sa il omeneasca primarul din Buzau.
Cu securitatea nu te pui, ea te ridica ea te coboara.
Acum nu ai pe unde merge ,sunt prea multe masini,autobuze unde mai incap si 475 de biciclete
Este foarte buna initiativa,la Cluj functioneaza de cativa ani,problema este ca nu exista piste de biciclete.Ramane de vazut cat timp vor functiona!
Noi nu avem trotuare, nu avem locuri de parcare si unii viseaza piste de biciclete inutile.
Poate doar din alea suspendate pe blocuri ca altele n-au unde sa incapa.
Pistele pentru biciclete intr-un oras normal sunt foarte utile.Majoritatea oraselor occidentale au asa ceva!Insa Buzaul sufera la capitolul asta,din pacate!
Nu comparati Clujul cu Buzau.
Unde sa mai bagi si piste de biciclete in orasul nostru?
Altii au avut infrastructura sa poata face asa ceva, nu a costruit fiecare lipit de bordura casa. Au avut urbanism cand noi nici nu stiam ce e ala, ca fiecare construia dupa cum nu il ducea capul.
Abia au avut loc sa inghesuie niste trotuare improvizate si voi visati ca mai incap si piste de biciclete… poate daca se interzice circulatia masinilor pe strazi ca sa poti folosi strazile pe post de piste, ceea ce e o aberatie.