“We Are All Special”
În perioada 22-27 aprilie 2024, un grup de 3 cadre didactice ale Școlii Gimnaziale George Emil Palade se va deplasa la Atena pentru a participa la un curs de formare din Programul Erasmus+, cu tema “We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom”
Acest curs reprezintă un prilej de a înțelege în profunzime dinamica unei clase, starea de bine a elevilor, reușita în educație pe care o oferă o școală incluzivă, precum și importanța implicării familiei în actul educativ.
Prin programul său, acest curs va da participanților oportunitatea de a-și împărtăși experiențele și dificultățile pe care le-au întâmpinat în activitatea lor, în special cu elevii care au cerințe educative speciale (dificultăți de învățare, tulburări emoționale și comportamentale, dizabilități intelectuale și fizice sau dizabilități de dezvoltare).
Cursul vine în sprijinul profesorilor cu tehnici eficiente și strategii pozitive și practice pentru a îmbunătăți comunicarea cu elevii care prezintă dizabilități, cu părinții și cu ceilalți elevi. De asemenea, un obiectiv important este acela de a experimenta, prin activități practice, metode de a preveni izolarea și manifestările de etichetare și agresiune față de elevii cu nevoi speciale.
Profesor Fizică, Cristina Moise
Bani comunitari tocati degeaba si incurajarea cultului nevoilor speciale, cu elevi care se tavalesc pe jos, urla sau necesita resurse de 7 ori mai multe decat ceilalti elevi pentru un progres de 20 de ori mai mic. Drepturile celor cu comportament normal nu mai exista, au dreptul doar sa indure si sa sufere la mana celor care au o hartie de diagnostic.
Asta se trage din prea mult bine, dar nu va mai dura mult, o societate de genul intra mai devreme sau mai tarziu in colaps. Sa vedem cand vom ajunge la mila chinezilor daca o sa-i mai arda lu UE de de-astea…
Plus „starea de bine a elevului”, adica circ si panarama, asa se traduce, ca sa stiti la ce se refera macelarii sistemului de educatie prin sintagmele astea deghizate. Apoi ajungi cu copilul la meditatii, pentru ca la scoala trebuie sa-l suportam pe X, care oracaie si se tavaleste pe jos, sa stam dupa Y, care necesita tratament preferential, sa facem activitati distractive, ca asa e moda.
esti un mare… . ce caracterizezi tu acolo este rezultatul educatie parintilor in general, daca particularizezi inseamna ca habar nu ai ce inseamna a fii parinte.
Daca ai sti sa scrii macar pentru un nivel de clasa a III-a, te-as baga in seama.
mi se face greață…
Bre, habar nu ai ce inseamna „nevoi speciale” si cat de dese sunt afectiunile neurodivergente, nu doar in generatia asta pe care toti o blestemati, ci dintodeauna. Vii si imprastii aici cu ura si segregare, cum faceti cu tot, deaia ar trebui sa fie tineri la conducere, nu bosorogi comunistoizi.
Hai sa ii abandonam pe cei cu autism, ADHD sau altele mult mai rele ca pe timpul lui ceasca, sa ajunga undeva in orfelinate si sa moara singuri pe strazi, nu?
Timpurile se schimba, pedagogia din Romania de azi oricum este o mamaliga infecta, fantoma a comunismului, sistem in care toceala era sfanta si bataia si abuzul erau la ordinea zilei. Toti va laudati ca „pe vremea voastra se facea scoala” dar daca arunci un ochi pe Facebook majoritatea celor de peste 40 de ani scriu groaznic, habar nu au gramatica nici macar la un nivel minim si in 30 de ani nu au reusit sa scrie un amarat de „â”.
Ca sa te invat ce inseamna de fapt neurodivergenta in oameni (spoiler alert nu sunt doar copii care se tavalesc pe jos si urla) mi-ar trebui mult mai mult spatiu si timp, doar ca oricum ti-as zice degeaba ca ai mintea alora de ardeau femei pe rug pe motiv ca erau vrajitoare.
-cu multa iubire un elev de liceu